مرکز ثبت نام تاکسی اینترنتی ماکسیم در شهر بابک

در کرمان ، شهربابک

معرفی مرکز ثبت نام تاکسی اینترنتی ماکسیم در شهر بابک

🔴 سعید امینی

🔹 سعید امینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ثبت نام تاکسی اینترنتی ماکسیم در شهر بابک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تاکسی اینترنتی هوشمند ماکسیم در زمینه حمل ونقل سواری و باری آماده خدمت رسانی به شهرستان شهربابک شروع بکار کرده گوشی های با سیستم عامل اندروید(سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و…) میتوانند اپلیکیشن ماکسیم را از بازار، گوگل پلی وسایت taximaxim.ir و گوشی های باسیستم عامل ios ( اپل،آیفون و…)ماکسیم را از سایت taximaxim.ir نصب کنند

🔹 به قسمت منو-کدهای تخفیف-BABAkرا باحروف بزرگ بنویسند و فعال کن را بزنند ماکسیم ۱۵۰۰۰تومن بهشون هدیه میده،ماکسیم راحت، مطمئن و ارزانتر در أمرحمل ونقل.

 

🔸 شماره تماس  09354543614

🔸 آدرس  شهرستان شهربابک،خیابان ولیعصر،خیابان رازی، فرعی تربیت، نبش تربیت۵

 

مزایای رونق تاکسی های آنلاین چیست؟

کاهش هزینه‌های راننده و مشتری
راه اندازی آژانس‌های تاکسی رانی هزینه‌های بسیاری مثل اجاره دفتر، پرداخت مالیات و بیمه، تلفن دفتر و تبلیغات داشت که باعث می‌شد مدیریت مجموعه درصد زیادی از وجه کرایه را دریافت کند. مشتریان هم باید بخشی از این هزینه‌ها را با پرداخت پول بیشتر جبران می‌کردند. تاکسی اینترنتی به دفاتر متعدد نیازی ندارد و پس از راه اندازی یک بستر نرم افزاری مناسب یک دفتر برای ساپورت کل منطقه تحت پوشش کافی است و این امر در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند به این ترتیب مسافر کرایه کمتری می‌پردازد، راننده درصد کمتری به شرکت تاکسی آنلاین می‌دهد و هر سه ضلع این مثلث سود می‌کنند.

استفاده آسان نرم افزار
یکی از مهم‌ترین مزایای نرم افزار تاکسی اینترنتی این است که استفاده آن برای متقاضی سفر و راننده بسیار آسان است. در گذشته باید تماس تلفنی گرفته می‌شد، اگر ماشین در آژانس موجود بود راننده را به محل اعزام می‌کردند. گاهی یافتن آدرس محل اقامت مسافر و مقصدی که می‌خواست برود خیلی دشوار می‌شد و در این بین مسافران و رانندگان سختی‌های زیادی را متحمل می‌شدند. تاکسی‌های آنلاین به کمک جی پی اس، نقشه و راهنما به راحتی راننده را به مبدا و مقصد راهنمایی می‌کند و استفاده راحت به نفع همه است.

امنیت بالا
در طول سفر موقعیت مکانی خودرو از سوی شرکت تاکسی اینترنتی ردیابی می‌شود و این امر امنیت سفر را چند برابر می‌کند. به کمک این تکنولوژی به راحتی می‌توان افراد سالخورده و فرزندان را بدون نیاز به نظارت دیگران جابه‌جا کرد. خانم‌ها هم هنگام سفر احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

اشتغالزایی
این نرم افزارهای برای افرادی که به دنبال یک کار نیمه‌وقت یا حتی تمام وقت هستند انتخاب خوبی است و افرادی که به دلایلی مثل نداشتن مجوز تاکسی رانی یا فرصت کار تمام‌وقت قبلا نمی‌توانستند به انتقال مسافر بپردازند با نصب این اپلیکیشن می‌توانند صاحب شغل جدید شوند.

اشتراک سفر با دیگران
از دیگر مزایای این اپلیکیشن‌ها امکان سفر اقتصادی و اشتراک گذاشتن مسیر با دیگران است که کمک می‌کند در طول مسیر تنها نباشید و در عین حال هزینه‌های کمتری را هم پرداخت کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران