اجرای سقف عرشه فولادی ( متال دک ) در سراسر کشور

در اصفهان

معرفی مرکز اجرای سقف عرشه فولادی ( متال دک ) در سراسر کشور

🔴 هوشمندقاسمی

🔹 هوشمندقاسمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای سقف عرشه فولادی ( متال دک ) در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هوشمندقاسمی :

✅ اجرای سقف عرشه فولادی

✅ با اکیپ مجرب و کارآزموده

✅ دارای رزومه کاری در اکثر استانهای کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۶۸۵۷۱۲۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۲۱۸۰۲۱۹۸

🔸 آدرس  اصفهان.خیابان لاله.خیابان زینبیه .کوی آزادگان

سقف عرشه فولادی چیست؟

عرشه فولادی چیست؟
«عرشه فولای» (Steel Deck)، یک سازه فلزی موجدار است که به منظور ساخت سقف یا کف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام‌های مختلفی برای عرشه فولادی وجود دارد. این سازه با عناوینی نظیر «عرشه فلزی» (Metal Deck) یا اصطلاحا متال دک، «عرشه کفی» (Pan Deck) و «عرشه کیو» (Q Deck) نیز شناخته می‌شود. عرشه فولادی و متال دک، رایج‌ترین اصطلاحات برای اشاره به این نوع سازه هستند.

ویژگی‌های منحصر به فرد عرشه فولادی نظیر نسبت مقاومت به وزن پایین، هزینه کم و اجرای ساده باعث کاربرد گسترده آن در ساخت سقف عرشه فولادی و کف کامپوزیتی سازه‌های مختلف شده است.

سقف عرشه فولادی چیست؟
سقف عرشه فولادی، مجموعه‌ای از ورق‌های فلزی (فولادی) گالوانیزه است که به منظور اجرای سقف و کف سازه فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سقف معمولا بر روی تیر آهن سوار می‌شود و سکوی بادوامی را برای به کارگیری مواد مختلف در سقف نظیر بتن معمولی یا سبک، عایق‌ها و عضوهای ضد آب فراهم می‌کند. سقف عرشه فولادی ساختار ساده و اجزا متنوعی دارد که در بخش بعدی به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

اجزا تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی چه هستند؟
سقف عرشه فولادی از چهار جز اصلی ورق گالوانیزه ذوزنقه ای (موجدار)، گل میخ (برشگیر)، آرماتور (میلگرد) و بتن تشکیل می‌شود. فلاشینگ و تیر فرعی نیز به عنوان دیگر اجزا این نوع سقف به حساب می‌آیند. در ادامه، به معرفی هر یک از این اجزا می‌پردازیم.

نقش ورق فولادی در سقف عرشه فولادی چیست؟
ورق‌های فولادی را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین بخش تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی در نظر گرفت. تمام عرشه‌های فولادی توسط ورق‌هایی با هسته و پوشش فلزی ساخته می‌شوند. کیفیت مواد سازنده هسته و پوشش ورق عرشه فولادی، از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب این مواد باید به گونه‌ای باشد که شرایط محیطی باعث آسیب‌دیدگی آن‌ها نشود. شکل مقطع ورق سقف عرشه فولادی به صورت ذوزنقه‌ای و موجدار است. این ساختار مزایای زیادی دارد که در بخش‌های بعدی به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

هسته ورق سقف عرشه فولادی از چه ماده ای ساخته می شود؟
هسته ورق عرشه فولادی معمولا با استفاده از فولاد نرمه ساخته می‌شود. این فولاد، یکی از پرکابردترین مصالح ساختمانی با مقاومت تسلیم 210 تا 250 مگاپاسکال است. فولاد نرمه شکل‌پذیری بالایی دارد. این ویژگی، امکان ساخت ورق‌هایی با ابعاد و شکل‌های متنوع را فراهم می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران