باربری اسلام بار – بهترین مرکز حمل بار و اثاثیه منزل در کرج

در البرز ، کرج

معرفی باربری اسلام بار – بهترین مرکز حمل بار و اثاثیه منزل در کرج

🔴 باربری اسلام بار

🔹 باربری اسلام بار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باربری اسلام بار :

باربری اسلام بار در سابقه درخشان ۱۵ سال سابقه کار در جابجایی اثاث منزل همراه با کارگران خوش اخلاق در خدمت همشهریان عزیز میباشد همراه با بسته بندی حرفه ای و کارگران کاربلد و خوش اخلاق حمل یخچال های ساید بای ساید گاوصندوق تردمیل پیانو شیشه میزان خوری و غیره همراه با ماشین های ۶ متری ایسوزو پتو دار ماشین های شهرستان و تمام نقاط ایران با مدیریت آقای اسلامی در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد

 

🔸 با مدیریت  آقای اسلامی

🔸 شماره تماس  09109455966

 

نکات چیدمان اثاثیه در خودرو باربری چیست؟

چیدن وسایل سنگین در خودروی باربری در ابتدا
برای چیدمان اثاثیه منزل در کامیون ها و یا وانت بارها بهتر است ابتدا وسایل سنگین که نیاز به چند نفر برای حمل آن ها است بارگیری شود. وسایلی مانند یخچال ، گاز ، لباسشویی و مبلمان خانه را به درستی در انتهای ماشین بارگیری کنید و توجه داشته باشید که وزن وسایل به طور مساوی در تمام قسمت های ماشین پخش شود. طوری نباشد که همه وسایل سنگین فقط در یک طرف ماشین قرار بگیرد. برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در هنگام بار زدن سعی کنید در بین وسایل از پارچه های ضخیم و یا فوم برای محافظت استفاده کنید.

با چیدن وسایل سنگین و با حجم زیاد در انتهای ماشین جا برای کارتن های کوچک تر بیشتر می باشد. بعد از قرار دادن وسایل سنگین این بار نوبت به لوازمی می رسد که سبک تر هستند اما حجم زیادی را اشغال می کنند مانند فرش های لول شده ، قطعات تختخواب و تشک تختخواب. توجه داشته باشید که در هنگام چیدن این لوازم فضای خالی زیادی را جا نگذارید و یا آن ها را زیاد به هم دیگر نچسبانید که باعث فشار آوردن زیاد به هم شوند.

چیدمان و بارگیری لوازم سبک تر و بسته های کوچک تر
بعد از چیدمان اثاثیه سنگین و حجیم منزل در داخل خودروهای باربری نوبت به جعبه ها و کارتن های سبک تر می رسد که می توانید آن ها را بر روی جعبه های سنگین به صورت مرتب بچینید. اگر از ماشین های مسقف برای جابجای استفاده می کنید می توانید برای جای دادن کارتن های بیشتر ، بسته ها را تا نزدیکی سقف روی هم بچینید اما نباید از سقف گیر کند. باید حتما فاصله بین جعبه ها و سقف ماشین با پارچه های ضخیم و یا لباس و پتوهای کهنه پر شود.

برای جای دادن کارتن های بسته بندی بیشتر در داخل ماشین می توانید از بسته های کوچک تر برای پر کردن فضاهای خالی مانند روی مبل ها و زیر میز استفاده کنید.

چیدمان لوازم شکستنی در داخل خودروی باربری
نکات چیدمان اثاثیه منزل درخودرو باربری : در بسته بندی لوازم شکستنی باید دقت بیشتری به عمل آورید. دقت داشته باشید که آن ها را در جعبه های مناسب بسته بندی کنید و در صورت لزوم از نایلون های حباب دار برای محافظت بیشتر استفاده کنید.

توجه داشته باشید در انتهای بارگیری لوازم منزل این بار نوبت به چیدمان کارتون های دارای لوازم شکستنی می رسد. نباید آن ها را در بین لوازم سنگین قرار دهید.و بهتر است این کارتن ها را بر سر راه قرار ندهید و سعی کنید آن ها را زیر صندلی یا میزها و جایی که امنیت بیشتری دارند قرار دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران