راد سازه – طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی راد سازه – طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در سراسر تهران

🔴 راد سازه

🔹 راد سازه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات راد سازه :

✅ کار دکوراسیون داخلی

✅ طراحی مونتاژ ونصب مبلمان خانگی

✅ کابینت آشپزخانه کمد دیواری

✅ درب ضد سرقت ودرب اتاقی

✅ درب ضدآب ودرب ضدحرق

و…

 

🔸 با مدیریت امیر کاظمی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس تهران – کن کوچه حاج علی پلاک۲۰

 

اهمیت و جایگاه طراحی داخلی در ایران چیست؟

به گفته یکی از طراحان داخلی، طراحی منزل تا چند سال پیش در ایران جایگاهی نداشت و مردم بدون شناخت آن نسبت به اندازه، ابعاد و فاکتورهای دیگر به خرید وسایل خانه اقدام می کردند و در نهایت به نتیجه مطلوبی نمی رسیدند. ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اطلاعاتی که مردم در مورد طراحی و دکوراسیون در فضای اینترنت به دست می آورند، این تفکر کاملا تغییر کرده است. در واقع افراد متوجه شده اند که تنها استفاده از وسایل لوکس و گران موجب زیبایی خانه نمیشود بلکه برعکس ممکن است فضای خانه را شلوغ تر به نظر برساند.

از آنجا که طراحی داخلی با روانشناسی رنگ در ارتباط است بنابراین به خوبی میتواند بر روحیه افراد تاثیر گذار باشد.
عناصر در طراحی داخلی

طراحی داخلی برخلاف تصوری که بیشتر مردم دارند، فقط مربوط به مبلمان و پرده نیست. دکوراسیون داخلی هنوز برای خیلی ها ناشناخته است و حتی نمی دانند که دارای گرایش های مختلفی نیز می باشد. از آنجا که افراد در چند سال اخیر تنوع طلب تر از سال های قبل شده اند، نیاز خود را به دکوراسیون بیشتر درک کرده اند.

ارتباط طراحی با سلایق افراد

برخی فکر میکنند طراحی داخلی نیاز به تخصصی لوکس و تزئینی دارد. در صورتی که کاربرد آن امروزه وسیع تر شده و از اصول علمی و مهندسی پیروی میکند. در طراحی و دکوراسیون چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد، نیازهای افراد با توجه به شخصیت، سن ، علایق و سلیقه های فردی است. در واقع طراحی داخلی باید در مسیر به وجود آوردن محیطی متناسب با نیازهای افراد ایجاد شود.
تاثیر دکوراسیون داخلی بر روحیه افراد

تاثیر دکوراسیون بر روحیه افراد و بازدهی آنها را می توان مهم ترین عاملی دانست که را به سمت ایجاد تغییرات و هزینه کردن در این زمینه وادار می کند. هماهنگی رنگ ها ،‌نورها ، مبلمان ، پرده ، کاغذ دیواری ، کفپوش و سایر تجهیزات بدون در نظر گرفتن برند و کیفیت آنها می تواند تاثیرات فوق العاده ای بر روح و روان ما بگذارد و بازدهی و عملکرد ما را تغییر دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران