ارائه خدمات نصب تعمیر سرویس پکیچ رادیاتور کولر گاز اسپلت چیلر در شاهین شهر

در اصفهان ، شاهین شهر

ارائه خدمات نصب تعمیر سرویس پکیچ رادیاتور کولر گاز اسپلت چیلر در شاهین شهر

🔴 گروه خدمات مهندسی امید

🔹 گروه خدمات مهندسی امید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات نصب تعمیر سرویس پکیچ رادیاتور کولر گاز اسپلت چیلر در شاهین شهر میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه خدمات مهندسی امید :

✅ طراحی

✅ ظزفیت سنجی

✅ لوله کشی مسی کولر گازی زیرکار درساختمان

و….

 

🔸 شماره تماس 09373860110

🔸 شماره تماس 09163065269

🔸آدرس شاهین شهر صنعتی سعدی شمالی روبروی فرعی ۵

ویژگی های تعمیرات پکیج

🔸چرا باید پکیج ها را سرویس کنیم؟

▪️ممکن است پکیج شما پس از چند وقت کار کردن دچار نقص شده و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد. نقص در عملکرد پکیج می‌تواند به دلایل مختلفی باشد و یکی از مشخص‌ترین علائم آن، گرم نشدن آب یا ایجاد صدا در حین کار می‌باشد. با مشاهده چنین علائمی باید بلافاصله برای رفع آنها اقدام نمود. شما می‌‌توانید در صورت مشاهده هر گونه مشکل در پکیج تان از طریق سایت یا اپلیکیشن کارچی داری، نسبت به تعمیرات یا سرویس آن اقدام نمایید.

🔸کدام کارهای پکیج نیاز به تعمیرکار ندارند؟

▪️شایع‌ترین مشکل در پکیج‌ها مسئله سرد و گرم کردن آب است، که این مشکل در بیشتر مواقع بعلت پایین آمدن فشار پکیج رخ می‌دهد. پایین آمدن فشار پکیج یک امر کاملا طبیعی است و براحتی خودتان می‌توانید بدون نیاز به تعمیر خاصی و یا هیچ هزینه اضافه‌ای برطرف کنید؛ بدین منظور هر وقت پکیج‌تان آب را گرم نکرد، ابتدا فشار سنج پکیج را ببینید اگر درجه آن از عدد 2 که نشان دهنده فشار برحسب بار است، پایین‌تر بود، این بدین معنی است که فشار پکیج پایین آمده است و باید فشار آن افزایش داده شود.

▪️برای افزایش فشار کافی است شیر مخزن تعدیل فشار را باز کنید و کمی صبر کنید تا فشار در سیستم افزایش پیدا کند در این شرایط شما ملاحظه خواهید کرد که درجه فشارسنج کم‌کم افزایش می‌یابد؛ هر وقت درجه فشار روی عدد 3 بار قرار گرفت شیر را ببندید.

▪️این شد مراحل افزایش فشار پکیج بدون نیاز با استفاده از تعمیرکار. کافی است فقط شیر فشار را پیدا کنید که عمدتا در اکثر برندها در پایین پکیج قرار دارد. برای فهمیدن آنکه چه مشکلات دیگری را می‌توان بدون تعمیرکار برطرف کرد، به بخش سئوالات متداول در انتهای این صفحه رجوع کنید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران