بهترین تیم بادی گاردی و محافظ و حراست و راننده حرفه ای در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین تیم بادی گاردی و محافظ و حراست و راننده حرفه ای در تهران و سراسر کشور

🔴 موسسه حفاظتی و گاردی یاشار پارسه

🔹 موسسه حفاظتی و گاردی یاشار پارسه  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات بادی گاردی و محافظ و حراست و راننده حرفه ای در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 شما باتیم کاملا حرفه ای قابل اطمینان امین ناموس پرست دلسوز واز خود گزشته همکاری میکنید …..

🔹 تیم حفاظتی اکیپ بانوات بسیار قوی وحرفه ای کار بلد و اموزش دیده دوره های تخصصی …

🔹 دوره های اموزش دیده نیرو ها

🔹 کشتی. بوکس. فول کنتاک. دفاع شخصی . دوره های مبارزه در قفس . امادگی جسمانی . روانشناسی وکنترل محیط .

🔹 داشتن نیروی کار آمد خانوم بانوان … و آقایان…

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسسه حفاظتی و گاردی یاشار پارسه  :

✅ بهرمندی نیرو آقا و خانم

✅ انجام تمامی امور بانکی

✅ تامین بادیگارد برای اشخاص تشریفات، سمینارها و میهمانی‌ها و جشن‌ها.

✅ حفاظت از اشخاص دولتی ، تجار ؛کارخانه دار ها و اشخاص مهم مملکتی

✅ محافظت کامل از شما وخانواده شما وهمراهی خانواده محترم در تمام نقاط ….

✅ حفاظت ونگهداری از اموال منقول وغیر منقول شما

✅ درسراسر ایران

و…

ویژگی های یک بادیگارد خوب چیست ؟

ویژگی‌های فیزیکی
اکثر بادیگاردها برای محافظت در برابر مهاجمین باید از هیکل بسیار تنومندی برخوردار باشند. چنین بادیگاردهایی باید حداقل بالای ۱۸۰ سانتی متر قد، ۱۰۰ کیلوگرم وزن و هیکل چهارشانه‌ای داشته باشند. چنین افرادی به راحتی مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرند و با توجه به جثه و هیکلی که دارند می‌توانند هر مهاجمی را از عمل خصمانه خود منصرف کنند.

البته از بادیگاردهایی که از هیکلی معمولیتری برخوردار هستند نیز به صورت ناشناس و با ترکیب با بادیگاردهای درشت هیکل استفاده می‌شود. این دسته از محافظین از چابکی بیشتری برخوردار بوده و عکس العمل‌های سریع‌تری را به نمایش می‌گذارند. با توجه به شرایطی که دارید می‌توانید از هر کدام از این دو نوع بادیگارد استفاده کنید. البته به شما توصیه می‌کنیم برای داشتن نهایت امنیت از هر دو نوع بادیگارد به صورت محسوس و ناشناس در اطراف خود بهره ببرید.

در کل محافظین شخصی از نظر فیزیکی باید آمادگی بدنی بالایی داشته باشند و بتوانند ساعات طولانی در طی روز بدون خستگی کار کنند.

بادیگارد باید به ورزش رزمی تسلط داشته باشد
یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که یک محافظ شخصی باید داشته باشد، تسلط بر یک یا چند ورزش رزمی‌ است. اغلب بادیگاردها از بین نیروهای نخبه نظامی یا قهرمانان ورزش‌های رزمی انتخاب می‌شوند. داشتن چنین مهارت‌هایی و تسلط بر فنون دفاع شخصی برای هر بادیگارد بسیار حیاتی است.

در صورتی که یک بادیگارد بر فنون رزمی تسلط نداشته باشد، در شرایط پر خطر که مورد هجوم قرار می‌گیرد از خودش هم نمی‌تواند دفاع کند چه برسد به مشتری خود. در هنگام استخدام بادیگارد حرفه‌ای حتما به این نکته توجه داشته باشید. البته امروزه اکثر بادیگاردهای مطرح و حرفه‌ایی از قهرمان‌های اسبق ورزش‌های رزمی می‌باشند.

داشتن آگاهی کامل نسبت به اطراف خود
یک بادیگارد باید نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارد آگاهی کاملی داشته باشد. محافظین باید آدم‌های تیز بینی باشند و به صورت مداوم محیط اطراف خود را بررسی کنند. داشتن چنین ویژگی به آن‌ها کمک می‌کند تا مهاجمین و قاتل‌ها را قبل از شروع حمله شناسایی کنند. این را به خاطر بسپارید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

مطمئنا شناسایی و خنثی کردن خطر خیلی بهتر از این می‌باشد که به مهاجم زمان و فضای کافی برای حمله داده شود و سپس سعی شود با فرد مهاجم وارد درگیر شوید. علاوه بر این در چنین شرایطی که بادیگاردها با افراد مهاجم درگیر می‌شوند، تمرکز از روی کارفرما کم می‌شود و احتمال آسیب دیدن و در خطر افتادن جان او بیشتر خواهد شد.

داشتن اعتماد به نفس
اعتماد به نفس یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری یک محافظ شخصی است. اگر به توانایی خود اطمینان نداشته باشید، نمی‌توانید امنیت شخص دیگری را تضمین کنید. بادیگاردی که به توانایی‌های خود اطمینان داشته باشد و با اعتماد به نفس بالا کار خودش را پیش ببرد، بازدارندگی بزرگی برای هر مهاجمی محسوب خواهد شد.

وجود استرس و اضطراب در بادیگاردها یک نشانه ضعف است. چنین نشانه‌هایی به مهاجمین اجازه می‌دهد تا با خیال راحت‌تری برنامه خود را پیاده سازی کنند و به شخص مورد نظر خود خسارات جانی و مالی وارد کنند.

رفتار و برخورد حرفه‌ای
فرقی نمی‌کند که یک محافظ شخصیی برای فردی مشهور، ثروتمند یا سیاست مدار کار کند، آن‌ها در هنگام کار زمان زیادی را در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. با این اوصاف این افراد باید راحت باشند و با اعتماد به نفس کامل بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. داشتن رفتار حرفه‌ای و سنجیده و مهارت‌های ارتباطی خوب برای هر بادیگاردی یک ویژگی کلیدی در نظر گرفته می‌شود. از یک بادیگارد انتظار می‌رود که بتواند با تمامی اقشار جامعه و مردم صحبت کرده و برخورد مناسبی از خود به نمایش بگذارد.

بادیگاردها به نوعی نماینده مشتریان خود هستند و اگر رفتار زننده‌ای از آن‌ها سر بزند، مردم عملکرد او را به پای کارفرمایش ثبت خواهند کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران