باغ تالار مجلل بهشت در خمینی شهر – اصفهان

در اصفهان ، خمینی شهر

معرفی باغ تالار مجلل بهشت در خمینی شهر – اصفهان

🔴 مجموعه باغ تالار مجلل بهشت

🔹 مجموعه باغ تالار مجلل بهشت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات برگزاری مراسمات و جشن ها در خمینی شهر – اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه باغ تالار مجلل بهشت :

✅ برگزارکننده مراسم های مختلف

✅ جشنها و میهمانیها مراسم عقد ونامزدی

و…

 

🔸 با مدیریت  مصطفی صفاری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  خمینی شهر اصغراباد بعد ازپارک جنگلی

 

مزایای برگزاری مراس در باغ تالار چیست؟

بهره گیری از زیبایی های طبیعت و نیاز به تزئینات کمتر

مهمترین مزیت استفاده از باغ تالار به جای تالار پذیرایی عروسی زیبایی طبیعی باغ تالار است. بنابراین بسیاری از تزئیناتی که برای تالار پذیرایی ضروری به نظر می رسد برای باغ تالار معنای خود را از دست می دهد و می توانید از زیبایی های طبیعی گل ها، گیاهان و درختان برای زیباتر کردن جشن خود بهره بگیرید. همین امر در کاهش هزینه های عروسی نیز نقش دارد و می تواند هزینه بیشتری که برای اجاره باغ تالار می پردازید را جبران کند.
دور بودن از شهر و داشتن آزادی بیشتر

یکی دیگر از مهمترین مزایای باغ تالار نسبت به تالار عروسی دور بودن باغ تالار از محیط شهری است. به این ترتیب دیگر بابت سر و صدای ایجاد شده و ایجاد مزاحمت برای همسایگان نگرانی نداشته و می توانید با خیال راحت صدای موسیقی جشن را بالا ببرید. از طرف دیگر به علت دور بودن باغ تالار از فضای شهر، سر و صدا و بوق ماشین ها برای مهمانان ایجاد مزاحمت نکرده و لذت بیشتری از جشن خواهند برد.

وسعت بیشتر باغ تالار نسبت به تالار پذیرایی

از دیگر مزایای باغ تالار نسبت به تالار پذیرایی بزرگتر بودن باغ تالار است. در باغ تالار مهمانها می توانند آزادانه در میان باغ حرکت کنند و هر جایی که مایل بودند بنشینند. همچنین وسعت بیشتر باغ تالار باعث می شود مهمانان فضای بیشتری برای رقص و پایکوبی در اختیار داشته و شور و حال بیشتری به جشن ببخشند.
فضای بیشتر برای پذیرایی و خوش آمدگویی به مهمانان

در باغ تالار فضای بیشتری وجود دارد و همین امر باعث می شود که پرسنل پذیرایی کننده بتوانند با راحتی و آزادی عمل بیشتری در میان میزها حرکت کرده و از مهمانان پذیرایی کنند. همچنین با توجه به وجود فضای بیشتر می توان میزهای بزرگتری برای مهمانان تدارک دید و وسایل پذیرایی را با فاصله مناسب برای هریک از مهمانان روی میز قرار داد و آسایش مهمانان را بیشتر کرد. از طرف دیگر عروس و داماد نیز می توانند با راحتی بیشتری در میان میزها حرکت کرده و به مهمانان خوش آمد بگویند. مجموعه این عوامل باعث رضایت خاطر مهمانان و همچنین میزبان می شود.
نظافت و تمیزی باغ تالار

از آنجا که در باغ تالار مراسم جشن در خارج از محیط مسقف و در باغ برگزار می شود بسیاری از نگرانی ها بابت کثیف شدن کف و دیوارها وجود ندارد. همچنین با توجه به اینکه تزئینات باغ تالار برخلاف تالار پذیرایی از وسایل لوکس و شکستنی نیست و این تزئینات را درختان، گل ها و گیاهان تشکیل می دهند، دیگر نگران وارد آمدن خسارت به تزئینات مجلس و تالار پذیرایی نیستید.

وجود پارکینگ بزرگتر

یکی از مزایای مهم باغ تالار نسبت به تالار پذیرایی این است که به علت وسعت بیشتر باغ تالار و قرار گیری آن در خارج از شهر ، پارکینگ اختصاصی باغ تالار نیز بزرگتر بوده و تعداد ماشین های بیشتری در آن جای می گیرد. همین امر باعث می شود مهمانان آسودگی خاطر بیشتری داشته و از جشن نهایت لذت را ببرند. این ویژگی ممکن است در تالار پذیرایی به علت واقع شدن در شهر و محیط محدودتر وجود نداشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران