دوخت انواع سیلندر کامیون و سواری و راهداری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی دوخت انواع سیلندر کامیون و سواری و راهداری در تهران

🔴 رسول زنگنه

🔹 رسول زنگنه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت انواع سیلندر کامیون و سواری و راهداری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رسول زنگنه :

✅ دوخت انواع سیلندر کامیون و سواری و راهداری و…

✅ حتی شاتون زده ( موریانه خورده  )

✅ به ضمانت مادام العمر سیلندر

✅ همچنین در بیشتر موارد بدون باز کردن موتور سیلندر ترمیم میشود .

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

 

دلایل ترکیدگی سیلندر چیست؟

ترکیدگی سرسیلندر یا بلوک سیلندر دلایل و عوامل متعددی دارد که می‌توان به گرم شدن بیش از حد موتور، سرد شدن بیش از حد بدنه سیلندر و همچنین سرد و گرم شدن‌های ناگهانی اشاره کرد. مسائل دیگری مانند ضربه خوردن سرسیلندر یا بلوک سیلندر نیز می‌تواند باعث ایجاد ترک در بدنه آن شود.

به‌طور معمول ترکیدگی بلوک سیلندر بر اثر دمای بیش از حد به‌دلیل نقص فنی در سیستم خنک کننده خودرو اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین به خاطر داشته باشید که به‌عنوان یک راننده وارد و حرفه‌ای برای پیشگیری از ایجاد ترک‌خوردگی در سیلندر خودرو همیشه باید حواستان به آمپر دمای آب خودرو باشد. در صورتی‌که این آمپر دمایی خارج از محدوده استاندارد و نرمال نشان دهد باید به نحوی آن را خنک کرده و برای رفع اشکال به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه کنید.

این مشکل در تابستان‌های بسیار گرم و در شهرهای پرترافیک بیشتر شایع است. بنابراین در صورتی‌که شهر شما دارای دمای هوای بالا در فصل‌های تابستان و ترافیک‌های سنگین است، سیستم خنک کننده خودروی خود را بر طبق زمان‌بندی‌های اعلام شده سرویس و چک کنید تا دچار مشکل ترک‌خوردگی سیلندر خودرو بر اثر دمای بالا نشوید.
سرما، بلای سیلندرسوز

به‌طور معمول ترک‌خوردگی بلوک سیلندر بر اثر سرمای بیش از حد در زمستان‌هایی با سرمای بیش از حد روی می‌دهد. کمتر کسی است که اهمیت ضد یخ درون آب رادیاتور نداند، ولی باز هم پیش می‌آید که برخی افراد از اضافه کردن ضد یخ در آب رادیاتور غفلت کرده و در نتیجه با مشکلاتی همچون ترک بلوک سیلندر روبرو می‌شوند. در صورتی‌که آب داخل رادیاتور به میزان کافی ضد یخ یا محلول در خود نداشته باشد، با سرد شدن هوا و پایین آمدن درجه دما به زیر صفر، احتمال یخ‌زدگی آب در داخل حفره‌های سیلندر به‌وجود می‌آید.

بر اثر یخ زدن آب در سیلندر به‌علت افزایش حجمی که در یخ زدن اتفاق می‌افتد ترک‌­هایی بر روی قسمت‌های مختلف بلوک سیلندر ایجاد می‌شود. این ترک‌ها می‌تواند مشکل‌ساز باشد و در ساخت‌وساز فنی موتور خودرو مشکلات بسیاری ایجاد کند. بنابراین سعی کنید که در شروع فصل‌های سرد به میزان کافی ضد یخ به آب رادیاتور خود اضافه کنید؛ همچنین در صورت امکان در طول شب خودرویتان را محیط‌های باز نگذارید.
گرما هم به سیلندر رحم نمی‌کند

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث ترک‌خوردگی بلوک سیلندر شود، سرد و گرم شدن ناگهانی سیلندر خودرو است. برخی از افرادی که دارای اطلاعات کافی در مورد مشخصات فنی خودرو نیستند، در صورت بالا رفتن ناگهانی دمای موتور، سعی می‌کنند با روش‌هایی عجیب و غریب موتور خودرو را خنک کنند. دیده شده است که برخی از موارد افراد به اشتباه برای سرد کردن موتور خودرو از فشار آب استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند آسیب‌های جدی به بلوک سیلندر یا سرسیلندر وارد کند و باعث ایجاد ترک‌خوردگی‌های مختلفی در این قسمت شود.

در صورتی‌که می‌خواهید دمای موتور را با آب پایین بیاورید، بهتر است دقت کنید که از پاشیده شدن آب بر روی بلوک سیلندر و سرسیلندر خودداری کنید و آب را در قسمت جلوی رادیاتور بریزید. این کار باعث می‌شود دمای مایع رادیاتور پایین آمده و در نتیجه آب در حال گردش در موتور با دمای پایین‌تر باعث انتقال گرمای موتور و خنک شدن آن شود. آب ریختن بر روی سیلندر و سرسیلندر گرم علاوه‌بر ترک‌خوردگی می‌تواند باعث ایجاد تاب‌خوردگی در قطعات شود که ممکن است نیاز به تعویض سیلندر و سرسیلندر خودرو به‌وجود بیاید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران