بهترین مرکز تعمیرات ای بی اس ABS در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تعمیرات ای بی اس ABS در تهران

🔴 مجموعه ایران ترمز

🔹 مجموعه ایران ترمز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات ای بی اس ABS در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ایران ترمز :

✅تعمیرات انواع بلوک

✅تعمیرات انواع یونیت

✅تعمیرات انواع خطاها

✅رفع مسدود شدن و دو پا شدن ترمز

✅تقویت ترمز

✅بوستر ترمز

و…

 

🔸 با مدیریت  درویش

🔸 آدرس  تهران

علائم خرابی ترمز ABS چیست؟

1- روشن شدن همزان چراغ ABS و چراغ ترمز
زمانی مشکل خرابی ترمز ABS به اوج خود می‌رسد که هم‌زمان دو چراغ ABS و چراغ سیستم ترمز به نشانه هشدار روشن شوند و روشن بمانند. در چنین مواقعی، باید به‌سرعت توقف کرده و با امداد خودرو تماس بگیرید؛

زیرا این مشکل بیانگر این موضوع است که سیستم ترمز ضدقفل دچار ایرادات اساسی شده و وظایف خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد. مطمئنا نادیده‌گرفتن چنین اخطار مهمی می‌تواند منجر به بروز فاجعه شود.

در آخر، باید گفت که چنان‌چه به هر دلیلی در سیستم ترمز خودرو نقصی ایجاد شود، بهتر است جوانب احتیاط را رعایت و از رانندگی با آن خودرو خودداری کنید؛ زیرا ممکن است مواقعی که نیاز به‌ متوقف‌کردن خودرو دارید، سیستم ترمز عمل نکند و جان شما و دیگران را در معرض خطر قرار دهد.

2- عملکرد نامناسب پدال ترمز
اگر عملکرد پدال ترمز خودروی شما مانند سابق نیست یا این که فشرده شدن آن بیش تر از قبل طول می کشد، نشان دهنده این است که پمپ ای بی اس دچار مشکل شده است. در صورت بروز چنین مشکلی آن را بسیار جدی بگیرید تا جان خود و دیگر سرنشینان را به خطر نیاندازید.

3- سفتی پدال ترمز
اگر پدال ترمز خودرو نسبت به قبل سفت تر شد و برای ترمزگیری نیاز به اعمال نیروی بیش تری بر روی پدال بود، این احتمال هست که مشکل از پمپ ای بی اس باشد. البته سفتی پدال ترمز می تواند در اثر خرابی بوستر ترمز و یا شلنگ وکیوم هم باشد.

4- قفل شدن ترمز هنگام رانندگی
اگر در هنگام رانندگی عادی متوجه شدید که ترمز و یا چرخی قفل شده است، حتماً در سیستم ای بی اس خودرو مشکلی وجود دارد، زیرا اساس کار سیستم ای بی اس (Anti-lock Braking system) بر مبنای جلوگیری از قفل شدن چرخ هاست، اگر چنین مشکلی رخ دهد نشان دهنده عملکرد نادرست این سیستم است که باید سریعاً برطرف شود.

علائم خرابی سنسور ای بی اس
سنسورهای ABS در معرض پارگی و فرسودگی هستند و به مرور زمان از کیفیت عملکردشان کاسته می‌شود. در ادامه چند نشانه که دال بر وجود مشکل سنسور ABS است را به صورت کوتاه بررسی کرده‌ایم:

روشن شدن چراغ ABS
روشن بودن چراغ ABS شایع‌ترین نشان دال بر معیوب بودن سنسورهای ABS است. وقتی که کوچکترین مشکلی در سنسور ABS پیش می‌آید صفحه کامپیوتر خودرویتان، داده‌های مربوط به مشکل را دریافت نموده و فوراً اقدام به روشن نمودن چراغ چک ABS در پشت صفحه آمپر می‌کند.

این چراغ شبیه به چراغ چک خرابی موتور خودروی شماست. در صورت روشن شدن چراغ چک ABS، در سریع‌ترین زمان ممکن خودرویتان را به تعمیرگاه برده و جهت بازدید و خواندن کد مشکل‌دار در سیستم ABS، آن را به یک مکانیک حرفه‌ای نشان دهید.

هر گونه تعلل در انجام این کار می‌تواند خودروی شما را هر چه بیشتر مستعد تصادف کند. برای خواندن کد مشکل‌دار در سیستم ABS نیز می‌توان از یک اسکنر استفاده نمود. در نهایت، تعویض سنسور ABS به حل این مشکل کمک می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران