دنیای موکت درستی – فروش موکت پالاز و ظریف مصور در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی دنیای موکت درستی – فروش موکت پالاز و ظریف مصور در بوشهر

🔴 دنیای موکت درستی

🔹 دنیای موکت درستی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش موکت پالاز و ظریف مصور در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دنیای موکت درستی :

✅ دنیای موکت پالاز و ظریف مصور

✅ ارزان ترین نرخ موکت ها با کمترین سود و بیشترین فروش

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد درستی

🔸 شماره تماس  09305081917

🔸 آدرس  بوشهر

کفپوش موکت چیست؟

موکت از منسوجات ضخیم و سنگینی است که برای پوشاندن سطح کف استفاده می شود. موکت می تواند از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته شده باشد که عموما شامل لایه ای از کرک و پرز در قسمت بالایی است. موکت به جهت عایق کردن فضا، ایجاد سطح کف گرم و راحت، کاهش صدا و اصافه کردن رنگ به دکوراسیون منزل استفاده می شود.

در انتخاب موکت به عنوان کفپوش به چه چیزی توجه کنیم؟

رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و حال و هوای اتاق هماهنگ باشد. رنگ های خنثی برای اکثر فضاها مناسب هستند و رنگ های روشن تر می توانند فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه کنند. آبی و سبز سرد رنگ، دکوراسیون آرام و ملایمی خلق می کند درحالی که قرمز تند یا رنگ های طلایی می تواند

فضاهای بزرگ را صمیمی تر نشان دهند. موکت های نقش دار با رنگ های تیره، آلودگی و لکه ها را نشان نمی دهند و می توانند فضا را لوکس تر کنند.

با خود تصمیم بگیرید الیاف مصنوعی را می خواهید استفاده کنید یا طبیعی. اولویت انتخاب جنس موکت، پشم است و اغلب گرانتر و پر هزینه تر هم هست.

دو نوع پرز برای موکت وجود دارد: پرز بریده شده و تکه ای، پرز حلقوی و یا ترکیب هر دو. پرزهای بریده به علت پرزهای صاف و قائم خود ظاهر رسمی تری دارند. در پرز حلقوی، الیاف به شکل حلقه ای و پشت سر هم قرار دارند و سطحی نرم و صاف را به وجود می آورند.

نوعی از موکت را انتخاب کنید که بتوانید به سادگی از آن مراقبت کنید. با داشتن کودکان و همینطور حیوانات خانگی بهتر است از موکت هایی که به لکه مقاوم هستند و کمتر کثیف می شوند استفاده کنید.

استفاده از لایه اضاقی موکت را فراموش نکنید، این لایه قدرت، مقاومت و نرمی بیشتری به همراه دارد. همچنین این لایه دوام و ماندگاری موکت شما را بالا برده، ساییدگی و پارگی را کاهش می دهد و خانه شما را عایق می کند و در جذب صدا تاثیرگذار است.

مزایای کفپوش موکت

موکت در رنگ ها و طرح های متنوع وجود دارد تا ظاهر و احساسی زیباتر به اتاق یا دکوراسیون خانه شما بدهد.
زمانی که از موکت استفاده می کنید زیر پایتان احساس نرمی و گرمی می کنید و ویزگی های عایق آن باعث می شود با نگهداشتن گرما و حرارت داخل خانه در فصل سرد حفظ شده و محیط داخلی بهتری بوجود آید. در نتیجه هدر رفت و مصرف انرژیی هم کاهش می یابد.

موکت جاذب صوت بوده و سر و صدای راه رفتن یا جابجایی وسایل و مبلمان را کاهش می دهد.موکت سطحی امن و مطمئن را بوجود می آورد، از لیز خوردن و زمین خوردن جلوگیری می کند و اگر قرار است زمین خوردنی هم اتفاق بیفتد روی زمین نرم می افتید!!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران