تعمیرات پمپ آب ، لوله کشی و سیم پیچی علیپور در رامسر

در مازندران ، رامسر

معرفی تعمیرات پمپ آب ، لوله کشی و سیم پیچی علیپور در رامسر

🔴 مجموعه خدمات سیم پیچی علیپور

🔹 مجموعه خدمات سیم پیچی علیپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات پمپ آب ، لوله کشی و سیم پیچی در رامسر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات سیم پیچی علیپور :

✅ خدمات تعمیر انواع پمپ آب تک فاز و سه فاز

✅ تعمیر انواع دینام بالابر تک فاز و سه فاز

✅ نصب انواع اتومات و کنتاکتور تک فاز و سه فاز

✅ لوله کشی آب سرد و گرم

✅ تعمیر انواع دریل و دریل چکشی و شارژی و هیلتی

✅ تعمیر انواع سنگ فرز و پمپ باد

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد علیپور

🔸 شماره تماس  09112946194

🔸 شماره تماس  09111900028

🔸 آدرس  رامسر ، خیابان عباس مفرد ، نرسیده به مخابرات ، سیم پیچی علیپور

 

مشکلات رایج پمپ آب خانگی چیست؟

همانطور که می‌دانید، امکان آسیب دیدن بخش­های مختلف پمپ آب خانگی در طول مدت فعالیت خود وجود دارد. در ادامه رایج‌ترین مشکلات پمپ آب خانگی را مورد بررسی قرار داده و راهکارهایی را برای حل و تعمیر آن‌ها ارائه خواهیم داد.

علت صدا و یا لرزش بیش از حد پمپ آب
علت لرزش و صدای پمپ می‌تواند به دلیل گیر کردن پرواه به دیواره هوزینگ و یا بروز ایراد در بلبرینگ‌های پمپ آب باشد. شکستن و یا زنگ زدن بلبرینگ موجب تولید صدا و حتی گیر پاچ کردن الکتروموتور شده و در نهایت می‌تواند منجر به سوختن پمپ آب شود. یکی دیگر از دلایل تولید صدا و لرزش، تاب داشتن شافت پمپ آب می‌باشد.

علت خاموش و روشن شدن مداوم پمپ آب
یکی از علل بروز این مشکل، منبع تحت فشار است. منبع تحت فشار وظیفه نگهداری میزان معینی آب، درون تیوپ داخلی خود را بر عهده دارد. به این صورت زمانی که فشار آب کاهش می‌یابد، منبع تحت فشار از آب ذخیره شده برای جلوگیری از استارت پمپ استفاده می‌کند.

بنابر این در صورت خاموش و روشن شدن مداوم پمپ آّب، ابتدا باید تیوپ مخزن را مورد بررسی قرار داد. سوراخ شدن مخزن می‌تواند موجب بروز این مشکل شود.

نکته: از نقش‌های مخزن تحت فشار می‌توان به کاهش مصرف برق، کاهش صدای پمپ، کاهش تعداد دفعات استارت پمپ، کاهش نوسانات فشار آب مصرفی، تعیین فشار پشت خط برای آب مصرفی در میزان کم اشاره داشت.

علت بی وقفه کار کردن و یکسره شدن پمپ آب
مشکل کار کردن بی وقفه پمپ آب معمولا به دلیل عدم تنظیم و یا خراب شدن کلید اتوماتیک به وجود می‌آید. بهتر است برای تنظیم پمپ آب از یک تعمیرکارمجرب در این زمینه کمک بگیرید.

علت خاموش نشدن پمپ آب
وجود نشتی در سیستم لوله کشی می‌تواند یکی از دلایل خاموش نشدن پمپ آب شود. همانطور که در قبل هم اشاره شد، نشتی آب در سیستم لوله کشی منجر به افت فشار می‌شود. در نتیجه پمپ آب برای تامین فشار مورد نیاز ، بدون وقفه کار می‌کند.

عدم نصب شیر یک طرفه و تنظیم کلید اتومات مکانیکیهم می‌تواند باعث بی‌وقفه کار کردن پمپ آب شود.

علت کار نکردن پمپ آب با وجود برق دار بودن
ایراد پیدا کردن پلاتین‌های موجود در داخل کلید اتوماتیک مکانیکی می‌تواند منجر به بروز این مشکل شود. نوسانات برق موجب به هم چسبیدن پلاتین‌های داخل پمپ و در نهایت از کار افتادن آن می‌شود.

از دیگر عوامل کار نکردن پمپ برق دار می‌توان به وجود گرفتگی در مجرای عبور سیال، تنظیم نبودن پیچ کاهش یا افزایش فشار، تنظیم نبودن کلید اتوماتیک مکانیکی، خرابی پروانه پمپ، ایرادات مکانیکی اشاره داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران