فروش برنج طارم هاشمی به قیمت باورنکردنی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروش برنج طارم هاشمی به قیمت باورنکردنی در تهران

 

🔹 شعار ما کیفیت عالی سود کم فروش بالا

🔹 برنج طارم هاشمی معطر و درجه یک از تولید کننده بدون واسطه بخر

🔹 علت پایین بودن قیمت فقط حذف واسطه هاست و مستقیم از تولید به مصرف انجام میشه

🔹 خوش پخت و خوشمزه و تضمینی بدون قاطی در صورت عدم رضایت قابل مرجوع

🔹 ارسال به شهرستان نداریم درصورت دلخواه حضوری تشریف میارید

🔹 کیسه های ده کیلویی

🔹 فقط نقدی لطفا سوال نکنید

 

🔸 شماره تماس 09905329326

🔸آدرس تهران بازار برنج ایران

انواع برنج طارم

برنج طارم بسته به مکان و موقعیتی که کشت می شود به چهار دسته کلی تقسیم می شود، که شامل:

برنج طارم هاشمی
برنج طارم سنگی
برنج طارم دمسیاه
برنج طارم صدری

ویژگی های برنج طارم هاشمی

طارم هاشمی مازندران ، از برنج های خوش عطر وبویی است که پخت و عطر آن ، گوارای وجود بسیاری از هموطنان عزیز ایرانی می باشد. کشاورزان شهرهای فریدون کنار، دابودشت، محمودآباد و روستاهای اطراف، سال هاست مشغول کشت دوم برنج طارم هستند.

برنج طارم هاشمی یا طارم ندا قد کوتاه تری نسبت به برنج طارم عطری و برنج هاشمی دارد و به طور کلی هم از نظر پخت و هم عطر از برنج هاشمی ضعیف تر است به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به برنج هاشمی دارد.

ویژگی های برنج طارم سنگی

برنج طارم سنگی همان برنج طارم محلی فریدونکنار می باشد، که از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برنج های این منطقه به شمار می رود. بدون شک می توان گفت محبوب ترین برنج در بین ایرانی ها طارم سنگی می باشد. رنگ این نوع برنج سفید کدر تا حدی متمایل به رنگ نباتی است و از نظر شکل ظاهری ریزتر از طارم هاشمی و طارم دم سیاه می باشد.

طول دانه خام این محصول ۷ میلی متر و بعد از پخت ۸.۴ میلی متر است. برنج طارم سنگی دارای خاصیت عطری بالا و طعمی بسیار دلنشین است. برنج طارم سنگی اصطلاحا با نام های طارم عطری ، طارم استخوانی ، سنگ طارم و طارم محلی نامیده می شود.

ویژگی های برنج طارم دم سیاه

برنج طارم دم سیاه دارای شلتوکی با دمسیاه رنگ است و علت نام گذاری آن به همین خاطر می باشد. برنج دم سیاه عموما در لستان گیلان به خصوص در شهر رشت، آستانه اشرفیه و حومه کاشت و برداشت می شود.

شکل ظاهری برنج دم سیاه سفید مایل به کرم است و بعد از پخت خوش عطر و خوش طعم می باشد ولی از برنج طارم رتبه پایین تری دارد. طول دانه خام برنج دمسیاه ۷.۵ میلی متر، طول دانه پخته آن ۱۲.۱۵ میلی متر است. این برنج مناسب مصرف خانوار و مجالس و مهمانی هاست.

ویژگی های برنج طارم صدری

برنج طارم صدری در استان گیلان و در شهرستان های فومن و شفت کاشت و برداشت می شود.شکل ظاهری برنج بلند، قلمی، کشیده و جنس دانه گچی و تقریبا سفت و سخت می باشد.

رنگ آن سفید مایل به کرم است و طول دانه خام برنج صدری ۸.۷ میلی متر، طول دانه پخته آن ۱۱.۷ میلی متر است. این برنج بعد از پخت عطر و بوی خوبی دارد و مدت ها بعد از پخت نرم می ماند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران