تخریب ساختمان و کنده کاری با پیکور در زابل

در سیستان و بلوچستان ، زابل

معرفی مرکز تخریب ساختمان و کنده کاری با پیکور در زابل

🔴 بهمن کریم کشته

🔹 بهمن کریم کشته یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تخریب ساختمان و کنده کاری با پیکور در زابل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی بهمن کریم کشته :

سلام خدمت همشهریان عزیز

تخریب وکنده کاری ساختمان

تعمیرات وتعقیرات داخل ساختمان

کندن کاگل تگری گچ ودیوار

کندن سبدی وگذاشتن سبدی

آهن کشی وستون گذاری

کندن رد در وپنجره

خوشکاری وبرشکاری

کلی خدمات که مربوط به تخریب و کندن کاری می‌شود بنده انجام میدم وخودم بنا دارم کارگر که نجال را خم آوری کن دارام وسیله که مربوط به خودم باشه دارم مثل داربست وتخته

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  زابل

۶ عامل مهم تاثیرگذار بر زمان و هزینه ی تخریب ساختمان چیست ؟

۱. عرض معبر

۲. تعداد طبقات

۲. شعاع و میزان گردش ماشین آلات

۴. وضعیت ایمنی ساختمان های کناری

۵. نحوه ی دسترسی ماشین آلات به پروژه

۶. نوع اسکلت سازه (بتنی، فلزی، بنایی یا …)

 

روش های تخریب ساختمان
۳ نوع روش برای تخریب ساختمان وجود دارد که در اینجا توضیحاتی در رابطه با تخریب دستی و مکانیکی می دهیم.

۱. تخریب دستی

۲. تخریب مکانیکی

۳. روش های انفجاری

۱. نحوه ی تخریب دستی ساختمان
بعد از گرفتن مجوزهای لازم و قطع کلیه ی انشعابات (مانند برق، گاز و …) در اطراف محوطه ی کارگاه، ورق های فولادی یا مصالح مناسب دیگر به همراه علائم هشدار را نصب می کنیم.

از آن لازم است که وسایل اضافی مانند شیشه ها، کابینت، درها، پنجره ها، کولر و … را جمع آوری و به بیرون از کارگاه منتقل کنیم. در روش دستی عملیات تخریب ساختمان را از بالاترین قسمت ساختمان شروع می کنیم. بعد از شروع تخریب ساختمان اگر نخاله ها و ضایعات تخریبی را در روی قسمتی از سقف بریزیم، احتمال ریزش ناگهانی سقف زیاد است بنابراین لازم است که یک سوراخ در مرکز همه ی سقف های ساختمان (به صورت هم مرکز) برای منتقل کردن نخاله ها و ضایعات تخریبی به پایین ساختمان ایجاد کنیم و سپس با توجه به پیشرفت کار، نخاله ها را توسط کامیون به بیرون از کارگاه منتقل می کنیم.

در روش تخریب دستی ساختمان با استفاده از ابزارهای دستی مانند بیل، کلنگ، پتک، چکش هیلتی و … ابتدا سقف و سپس دیوار آن طبقه (از بالاترین طبقه به پایین ترین طبقه) را تخریب می کنیم.

بعد از تخریب کامل سقف ها، دیوارها و خارج کردن کلیه ی نخاله ها و … تنها اسکلت ساختمان باقی می ماند که در مرحله ی آخر هم اسکلت سازه را با دستگاه های مخصوص تخریب می کنیم مثلا اگر سازه ما فلزی باشد با استفاده از هوا برش، آهن آلات سازه (تیرها، ستون ها و …) را برش می دهیم و عملیات تخریب ساختمان را به اتمام می رسانیم.

در تخریب ساختمان به روش دستی عملیات تخریب به وسیله ی نیروهای انسانی انجام می شود و سپس ضایعات و نخاله های تخریب را توسط ماشین آلاتی مانند بیل مکانیکی و کامیون به بیرون از کارگاه منتقل می کنند. در روش دستی تخریب معمولا هزینه ها نسبت به روش مکانیکی پایین تر است و همچنین سرعت اجرای تخریب هم پایین تر می باشد. با رعایت نکات فنی می توان در روش دستی، از ایمنی بیشتری برخوردار شویم.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران