درب و پنجره کورد وین – طراحی و اجرا درب و پنجره upvc دوجداره وسه جداره در سنندج

در کردستان ، سنندج

معرفی درب و پنجره کورد وین – طراحی و اجرا درب و پنجره upvc دوجداره وسه جداره در سنندج

🔴 درب و پنجره کورد وین

🔹 درب و پنجره کورد وین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا درب و پنجره upvc دوجداره وسه جداره در سنندج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات درب و پنجره کورد وین :

✅ مجری و طراح انواع درب و پنجره upvcدوجداره و سه جداره و توری های مدرن

✅ تعویض پنجره بدون تخریب

و…

 

🔸 بامدیریت هیمن محمدی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۸۶۶۶۶۶۵۹

🔸 آدرس سنندج.خیابان شهدا جوراباد کوچه هستی پلاک ۵

 

تفاوت پنجره pvc با upvc چیست؟

upvc چیست؟

unplasticized polyvinyl chloride با نام اختصاریupvc ساختاری شبیه به پی وی سی دارد با این تفاوت که این متریال پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. این ماده از نفت خام و کلرید سدیم تشکیل شده و در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc بیشترین کاربرد را دارد. این پروفیل نسل جدید پی وی سی بوده و با افزودن برخی مواد به پروفیل پی وی سی تولید شده است. با توجه به مشکلاتی در سازه های یو پی وی سی وجود داشت، صنعت گران با تغییر در فرمول ساخت پروفیل توانسته اند محصولی جدید و با کیفیت تر را روانه بازار کنند. از زمانی که پروفیل یو پی وی سی پا به جهان صنعت گذاشت، جایگزین مناسبی برای سازه های پی وی سی شد. اگر چه pvc جایگزین خیلی خوبی برای فریم های فلزی است اما از لحاظ کارایی پروفیل upvc بسیار منعطف تر از آن می باشد.

تفاوت پنجره pvc با upvc چیست؟

تفاوت درب و پنجره دوجداره upvc و pvc در پروفیل ساخت آن است. با توجه به رشد سریع صنعت ساختمان سازی، هر روز شاهد رونمایی از محصولی جدید در این عرصه هستیم. صنعت درب و پنجره سازی همپای صنایع ساخت و ساز پیشرفت کرده و انواع درب و پنجره دوجداره upvc نمونه ای از همین ابتکارات است. پنجره های دوجداره یو پی وی سی تکنولوژی پیشرفته تری از درب و پنجره پی وی سی دارند. پروفیل های پی وی سی که در ساخت پنجره دوجداره استفاده می شوند یک مشکل بزرگ دارند، pvc در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش خیلی زود دچار تغییر رنگ می شود. تغییر رنگ فریم پنجره های پی وی سی یک مشکل جدی و ناخوشایند است. این امر در دکوراسیون نمای ساختمان نیز تاثیر بدی دارد. شاید اصلی ترین علت استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc همین مشکل باشد.

درب و پنجره دوجداره upvc بهتر است یا pvc ؟

پنجره ها چشم های بنا هستند و اغلب در معرض نور خورشید و تغیرات دمایی قرار دارند. با توجه به شرایط آب و هوای در شهرهای مختلف، استفاده از سازه های مقاوم تر در برابر نور خورشید ارجحیت دارد. پروفیل های ساخت درب و پنجره دوجداره آوان از مواد مرغوب و upvc با کیفیت ساخته شده و در برابر اشعه فرابنفش خورشید هرگز دچار تغییر رنگ و رنگ پریدگی نمی شود. ایران کشوری آفتابی در اغلب روزهای سال است و لازم است تا در ساخت و سازها این مورد نیز در نظر گرفته شود. به این ترتیب بدون تردید یو پی وی سی در ساخت درب و پنجره دو جداره،نسبت به پی وی سی گزینه مناسب تری است. البته در فریم هایی که داخل بنا کار می شود و در معرض نور مستقیم خورشید نیست هنوز هم می توان از پی وی سی استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران