باربری وسایل و لوازم کاملا تضمینی و در کمترین زمان در کرج

در البرز ، کرج

معرفی باربری وسایل و لوازم کاملا تضمینی و در کمترین زمان در کرج

🔴 اسماعیل اورجی

🔹 اسماعیل اورجی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه باربری وسایل و لوازم کاملا تضمینی و در کمترین زمان در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اسماعیل اورجی :

✅ کلیه خدمات مربوط به باربری و اثاث کشی منزل

✅ استفاده از کادری مجرب

و…

 

🔸 شماره تماس 09309790375

🔸آدرس کرج – نظراباد..سه راه نظراباد

 

نکات مهم حمل اثاثیه و بار سنگین چیست؟

اصول و مراحل جابجایی وسایل سنگین

در زمان اسباب کشی وسایل سنگین که اصولا حساس ترین و اساسی ترین لوازم منزل را در بر گرفته اند باید به درستی بسته بندی و حمل شوند. در گذشته این لوازم در هنگام جا به جایی در راس آسیب قرار داشته و جا به جایی وسایل سنگین از اصول خاصی بر خوردار نبود. امروزه علاوه بر تولید تجهیزات لازم برای حمل اجسام سنگین، افراد متخصص در جا به جایی وسایل سنگین در باربری ها برای بسته بندی و حمل این لوازم بدون کوچکترین آسیبی مشغول شده اند.

دسته بندی وسایل سنگین از نظر باربری

اولین گام در انجام اصولی جا به جایی وسایل سنگین شناخت و تشخیص درست لوازم سنگین از نظر باربری است. در واقع اجسام سنگین از نظر و قانون اتوبار و باربری لوازمی است که یک فرد به تنهایی قابلیت حمل و جا به جایی آن را نداشته باشد. در این هنگام نیاز به یک نیروی دیگر برای حمل این وسایل حس می‌شود.

حمل وسایلی مثل پیانوها، اسباب کشی ماشین ظرفشویی، گاو صندوق ها، یخچال های ساید بای ساید و یخچال فریزرها، تلویزیون ها، کمدها، مبلمان ها، میزهای ناهار خوری و … در دسته جا به جایی وسایل سنگین قرار دارند. این بدین معناست که برای حمل و جا به جایی این وسایل علاوه بر یک نیرو و وسایل مخصوص نیاز به مهارت خاص برای بلند کردن و جا به جایی آنها وجود دارد تا وسایل آسیب نبینند. لازم به ذکر است وسایل بد حمل نیز در دسته‌ی جابه‌جایی وسایل سنگین قرار دارند.

برای جا به جایی وسایل سنگین کمک بگیرید.

توجه داشته باشید برای جا به جایی وسایل سنگین در جریان اسباب کشی نیاز به نیروی انسانی بیش از یک نفر الزامی است. اگر دسترسی به فردی ندارید، بعنوان مثال برای جا به جایی اجسامی مثل مبلمان و بوفه یک طرف مبل را جا به جا کرده سپس به طرف دیگر رفته آن را حرکت دهید. بهترین پیشنهاد در این حالت به کار گیری نیروی کار از باربری‌های مطمئن است.

از تخته‌های چوبی مخصوص بار سنگین استفاده کنید.

یکی از وسیله‌های حمل اجسام سنگین در باربری و اسباب کشی تخته‌های چوبی محکم است که برای حمل بار بر روی پله‌ها توصیه می‌شود.یکی از سختی‌های اسباب کشی به دلیل رواج زندگی آپارتمانی حمل اجسام سنگین در راه پله است. برای انجام این کار تخته معرفی شده را روی راه پله قرار داده و اجسام سنگین را به کمک آن روی پله‌ها هل دهید، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید استفاده پتو در زیر این تخته‌ها برای جلوگیری از آسیب جدی به لوازم سنگین است.

در جریان جا به جایی وسایل سنگین عجله نکنید

حتما قبل از نقل مکان به یک خانه محل قرارگیری وسایل سنگین را قبل از جا به جایی آنها تعیین کنید. برای جا به جایی وسایل سنگین و حمل اجسام وزن دار از کف دستتان استفاده کنید. برای جابه جایی وسایل بد حمل حتما از افراد مخصوص در شرکت‌های باربری کمک بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران