تولید و فروش آبنما ، حوض ، باربیکیو و کباب پز در خمین

در مرکزی ، خمین

معرفی تولید و فروش آبنما ، حوض ، باربیکیو و کباب پز در خمین

🔴 علی عزیزی

🔹 علی عزیزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش آبنما ، حوض ، باربیکیو و کباب پز در خمین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی عزیزی :

✅ تولید انواع حوض حوضچه آبنما کباب پز وباییکیو

✅ درطرحها و اندازه های مختلف

✅ ابنماهای طبقاتی ابنماهای ثابت و درختی

✅ مقاوم درمقابل آفتاب وسرما

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ هرنوع سفارشی پذیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۵۵۹۸۸۰۸

🔸 شماره تماس ۰۹۰۱۵۷۸۷۶۳۶

🔸 آدرس خمین،قورچی باشی

 

فواید آبنما چیست؟

از جمله تاثیراتی که ساخت آبنماها در فضای خانه های مدرن امروزی دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- ایجاد محیط آرامش بخش

صدای آرام قطره قطره شدن آب در یک آبنمای داخلی می تواند فضای آرامش بخشی را برای هر اتاقی ایجاد کند. چه آنکه قصد داشته باشید در اتاق نشیمن در خانه و یا حتی در اتاق خواب یک آبنما بسازید، ویژگی های آب در محیط داخلی می تواند به افراد کمک کند تا آرام شده و احساس راحتی کنند. فضای آرامش بخش نیز افراد را ترغیب می کند تا بیشتر به خود و اطراف شان توجه کرده و از فضای مجازی که متاسفانه امروزه در سراسر زندگی ها رخنه کرده، کمی دور شوند.

2- زیبایی (جذابیت بصری)

سبک، شکل و مواد استفاده شده در آبنماهای داخلی امروزه بسیار پیشرفت کرده اند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند بنابراین افراد با هر سلیقه ای، می توانند یک آبنما را مطابق با محیط زندگی خود طراحی و اجرا نمایند. آبنماهای داخلی امروزی می توانند با انواع دکوراسیون همخوانی پیدا کرده و ظاهر یک طراحی داخلی را تکمیل و تقویت کنند. در حقیقت چه آن که دکوراسیون داخلی شما کلاسیک باشد یا مدرن، می توانید بسته به نوع دکوراسیون فضای داخل خانه خود، یک آبنمای مناسب برای فضای خود تهیه کرده و بر زیبایی فضای داخلی خود بیفزایید.

3- بهبود کیفیت هوا و تسهیل در تنفس

از جمله دیگر ویژگی های آبنماهایی داخلی می توان به تبخیر آب و آزاد شدن یون های منفی آزاد اشاره کرد. این یون های منفی هوا را تمیز می کنند و باعث تسهیل در تنفس می شوند. هوای پاک همچنین به شما کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشید و بهتر تمرکز کنید.

4- افزایش رطوبت محیط داخلی

آبنماها خصوصا انواع آبنمای دیواری و ایستاده به رطوبت اتاق می افزایند که این ویژگی در کنار زیبایی که ایجاد می کند، می تواند در بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و گرفتگی بینی، بسیار مفید باشد.

همچنین افزایش رطوبت برای گیاهان داخلی نیز مفید بوده و یک آبنمای داخلی باعث می شود تا گیاهان سالم و سرزنده ای داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران