بهترین مرکز بازسازی ظروف گرانیت در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز بازسازی ظروف گرانیت در تهران

🔴 پرشین گلد لاین

🔹 پرشین گلد لاین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بهترین مرکز بازسازی ظروف گرانیت در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🍲شهروند گرامی🍲

🍲ظرف کهنه شما رو گرانیت می کنیم🍲

🏅کیفیت بالا

🛵پیک رایگان

🎟️گارانتی ٢۴ ماه مکتوب

⏳تحویل یک هفته ای

💰قیمت مناسب

 

🔸 شماره تماس  09365996178

🔸 آدرس  تهران

 

محافظت از روکش ظروف گرانیتی چه اهمیتی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، روکش ظروف گرانیتی مانند ظروف تفلون حساس است و به دلایل گوناگون از جمله کیفیت پایین یا استفاده نادرست دچار آسیب می شود. آسیب دیدن روکش ظروف گرانیتی در واقع به معنای ایجاد خراش روی روکش، شکستن لایه هایی از آن و یا حتی جدا شدن بعضی از قسمت های روکش می باشد. طبیعی است که در هر کدام از این حالت ها روکش استحکام و انسجام خود را از دست می دهد و در هر لحظه امکان جدا شدن قسمت های دیگر نیز وجود دارد. به عبارت دیگر ممکن است قسمت هایی از روکش به همراه غذای طبخ شده وارد بدن شما شود و خطرات جدی برای سلامتی شما به وجود آورد. به همین دلیل توصیه می شود قابلمه Homeking یا تابه گرانیتی با روکش آسیب دیده به هیچ وجه مورد استفاده قرار نگیرد و بلافاصله به مراکز تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی ارجاع داده شود.
بازسازی ظروف گرانیتی یعنی چه؟

بازسازی ظروف گرانیتی فرایندی است که در آن روکش روی ظرف گرانیتی کاملا تعمیر و بازسازی می شود. لازم به ذکر است که این فرایند دقیقا مشابه فرایند تولید ظروف گرانیتی در کارخانه است و به شرطی که توسط افراد با تجربه و ماهر صورت پذیرد، می تواند کیفیت روکش ظروف گرانیتی را به وضعیت ایده آل بر گرداند. در مورد بهداشتی بودن این فرایند نیز می توان گفت در بسیاری از مراکز معتبر بازسازی ظروف پخت و پز از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و تمامی اقدامات با دقت بالایی صورت می پذیرد.

مراحل بازسازی ظروف گرانیتی عبارت است از:

از بین بردن روکش داخلی قدیمی و جداسازی کامل تمام قسمت های آن
نصب پوشش گرانیتی چند لایه
اعمال رنگ جدید روی قسمت های خارجی ظرف

آیا لازم است ظروف گرانیتی را بازسازی کنیم؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال باید به شما بگوییم که نه تنها ظروف گرانیتی، بلکه تمام ظروف دارای روکش نچسب پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهند و روکش در نظر گرفته شده برای آن ها تا حدودی آسیب می بیند. زمان دقیق بروز این آسیب ها و میزان خسارت نیز مستقیما به نحوه استفاده از قابلمه گرانیتی و همچنین کیفیت آن بستگی دارد. در هر صورت واقعیت این است که دیر یا زود ظرف گرانیتی شما نیازمند تعمیر خواهد بود. کافیست قبل از هر بار استفاده ظاهر ظرف را بررسی کنید و در صورت مشاهده هر گونه خراش یا شکستگی آن را به مرکز بازسازی ظروف گرانیتی انتقال دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران