فروش دوره مجازی رازهای میلیون دلاری در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز فروش دوره مجازی رازهای میلیون دلاری در مشهد و سراسر کشور

🔴 استاد امجد 

🔹 استاد امجد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دوره مجازی رازهای میلیون دلاری در مشهد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 استاد امجد یکی از نویسندگان مطرح در حوزه موفقیت و ثروت است که دومین کتاب در حوزه شکرگزاری در دنیا را با جدیدترین متد روانشناسی طراحی نموده .

 

🔴 معرفی اجمالی دوره مجازی رازهای میلیون دلاری :

✅ بمب درمان افسردگی ، کسالت ، تنبلی ، جذب ارتباطات عاشقانه، بهبود سلامتی ، انرژی بالا ، جذب ثروتهای بیگمان و اتفاقات خوب با شرکت در دوره بینظیر چهل روزه رازهای میلیون دلاری

✅ این دوره سطح آگاهی و ارتعاشی مارو متحول میکنه و با بهره گیری از علوم متافیزیک و روان درمانی و استفاده از قواعد جهان ، کدهایی رو تو ذهن مون بصورت باور میسازه که نتیجش احساس بینظیر و اتفاقات عالیه .

✅ دوره بصورت صوتی و جوری طراحی شده که روی ضمیر ناخودآگاه اثرگذاره و فقط با هزینه یک میلیون تومان در اختیار شما قرار میگیره .

✅ زمان دوره چهل روزه و تکنیهای اون در هر مکانی قابل اجراست .

و…

 

🔸 شماره تماس  09154499227

🔸 آدرس  مشهد

اهمیت آرامش ذهن در موفقیت چیست ؟

آرامش ذهن چیزی است که همه افراد برای رسیدن به آن به طریقی در تلاش هستند. حتما برای شما هم پیش آمده است که در طول روز یا وقتی که می‌خواهید استراحت کنید، دچار درگیری‌های ذهنی بی پایانی می‌شوید که آرامش را از شما سلب می‌کنند. رسیدن به آرامش ذهن و روان کار راحتی نیست چرا که درگیری ذهنی، بخشی از وجود ذاتی انسان است و نمی‌توان آن را به طور کامل از بین برد. اما ذهن در اختیار انسان است و می‌توان با انجام تکنیک‌ها و راهکارهایی موثر، این افکار را تا حد زیادی کنترل کرد و آرامش ذهنی را افزایش داد.

ذهن میمونی در جنگ با آرامش ذهن و روان
ذهن میمونی اصطلاحی است که برای نشان دادن درگیری بی پایان شک و تردید، ترس‌ها و نگرانی‌های ذهنی استفاده می‌شود. احتمالا شما هم گاهی که به رختخواب می‌روید افکار مختلف به ذهن‌تان هجوم آورده و مانع از آرامش و استراحت‌تان می‌شود. مهم نیست این افکار بی پایان مربوط به خود شما یا دیگران باشد، چرا که اثرات منفی ذهن میمونی یکسان است. حل نکردن مشکلات به طور موثر، به تاخیر انداختن آن‌ها و فرار از حل مسائل، تنها باعث می‌شود که ذهن میمونی قوی تر شده و آرامش را از شما بگیرد؛ پس باید راهی برای مقابله با آن پیدا کرد.

راه هایی برای آرامش ذهن

1. مدیتیشن اولین راه برای آرامش ذهن
مدیتیشن یا مراقبه، از فنون تسلط بر ذهن هستند که به طور کلی باعث افزایش تمرکز و توجه می‌شوند. مدیتیشن انواع و روش‌های مختلفی دارد که هدف مشترک همۀ آن‌ها رسیدن به آرامش ذهن و روان است. تمامی راهکارهایی که در ادامه گفته می‌شود در واقع به نوعی مدیتیشن هستند که به آرامش ذهن شما کمک می‌کنند.

2. تنفس عمیق
تنفس سطحی میزان اکسیژن مورد نیاز بدن را به خوبی تامین نمی‌کند و سطح عملکرد بدن را پایین می‌آورد. تنفس عمیق باعث تقویت سلول‌های مغزی، کاهش تنش و اضطراب و آرامش در فرد می‌شود. شما با به کارگیری تکنیک‌های تنفسی می‌توانید سطح عملکرد مغز خود را افزایش دهید. تنفس عمیق در هر جا و مکانی قابل انجام و موثر بر علائم استرس و اضطراب و رسیدن به آرامش می‌باشد.

3. نویسندگی
نوشتن، یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با تنش‌ها و رسیدن به آرامش است. این کار برای افکار منفی یک مکان خاص تعیین می‌کند که فقط در آن جا تخلیه می‌شوند. زمانی که افکار منفی روی کاغذ می‌آیند، اثرات مخرب‌شان کم شده و فرد آن‌ها را به عنوان یک احساس گذرا تجربه می‌کند. روانشناسان نیز از نوشتن برای کاهش استرس و ایجاد آرامش در مراجعان استفاده می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران