خدمات فنی و مهندسی علمدار – انجام کلیه خدمات فنی و مهندسی در شهر گلبهار

در خراسان رضوی

معرفی خدمات فنی و مهندسی علمدار – انجام کلیه خدمات فنی و مهندسی در شهر گلبهار

🔴 مجموعه خدمات فنی و مهندسی علمدار

🔹 مجموعه خدمات فنی و مهندسی علمدار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات فنی و مهندسی در شهر گلبهار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی و مهندسی علمدار :

✅ با بیش از 15 سال سابقه کار و عضو فعال اتحادیه

✅ ارائه کلیه خدمات فنی و مهندسی در شهر گلبهار و حومه

✅ تعمیرات انواع یخچال و فریزر خانگی و صنعتی در شهر گلبهار در کوتاه ترین زمان ممکن

✅ تعمیر انواع لباسشویی تمام اتومات با تضمین کیفیت

✅ تعمیر انواع بردهای الکتریکی

✅ تعمیر پکیج و هواساز

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدرضا مزروعی گاه

🔸 شماره تماس  09360036659

🔸 شماره تماس  09902962044

🔸 شماره تماس  05318324461

🔸 آدرس  خراسان رضوی، شهر گلبهار، بلوار عدالت ششم، خیابان دانش آموز 25 پلاک 8

 

علت سوختن وسایل برقی چیست؟

چگونه نوسان برق را بگیریم؟
وجود نوسانات در برق موضوعی است که در فصل تابستان با توجه به گرما و استفاده زیاد از برق در ساعات اوج مصرف در اثر قطع شدن برق به وجود می آید. با قطعی برق در تابستان احتمال آسیب رسیدن به لوازم برقی خانگی بسیار است و این اتفاق به دلیل نوسان در سیستم برق دهی می باشد. یکی از بهترین روش هایی که می توان نوسان برق را کاهش داد استفاده از محافظ برق می باشد، از خوبی های این محافظ این است که هزینه کمتری نسبت به بقیه روش ها دارد. یکی از معایب این روش این است که حسگر این دستگاه به محض اینکه متوجه شود در برق نوسان ایجاد شده برق را قطع می کند. این قطعی چند لحظه ای بیشتر طول نمی کشد و دوباره برق متصل می شود، اگر برایتان قطع شدن مهم است نمی توانید از این گزینه برای جلوگیری از نوسان برق به کار ببرید.

روش دیگری که می توان برای نوسان برق به کار برد دستگاه استابلایزر می باشد، کارکرد این دستگاه به این گونه است که برق را تثبیت می کند و راهی برای جبران پایین آمدن افت ولتاژ است. چنین کاری از پس محافظ برق بر نمی آید البته قیمت این دستگاه از محافظ برق بیشتر است و این یک عیب برای این سیستم به شمار می آید. البته به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که شما هزینه بیشتری پرداخت می کنید اما از کاربرد خوب آن هم بهره می برید.در زمان قطعی برق در تابستان می توانید از این دستگاه استفاده کنید تا میزان خسارت وارد شده به وسایل منزل خود را کاهش دهید.

علت سوختن وسایل برقی
دلیل اینکه وسایل برقی دچار سوختگی می شوند بالا و پایین شدن جریان برق است، این جریان در سیستم های الکتریکی دچار تغییرات می شود و به لوازم برقی فشار بیشتر از حد عادی وارد می کند. قطعی برق در تابستان موجب کم و زیاد شدن جریان برق در لوازم برقی می شود و همین باعث ایجاد اختلال در سیستم برق رسانی شده و وسایل برقی می سوزد. با وجود گرمای زیاد در فصل تابستان که همگی می دانیم قطعی برق در تابستان را داریم حتما به فکر محافظ برای وسایل برقی خود باشید تا از خسارت های احتمالی جلوگیری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران