بهترین مرکز اجرای استخر ، فونداسیون و دیوار و خرده کاری بتنی در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز اجرای استخر ، فونداسیون و دیوار و خرده کاری بتنی در تهران و سراسر کشور

🔴 مجموعه استخر سازی میثاق

🔹 مجموعه استخر سازی میثاق یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای استخر ، فونداسیون و دیوار و خرده کاری بتنی در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه استخر سازی میثاق :

✅ انجام صفر تا صد خدمات اجرای استخر

✅ خاکبرداری

✅ عایق‌کاری استخر اجرای عایق رطوبتی در زیرسازی

✅ بلوک چینی

✅ نصب و راه اندازی تأسیسات استخر مانند لوله‌های آب سرد و گرم، پمپ‌های آب، فاضلاب کشی، نورپردازی داخلی استخر و …

✅ آرماتوربندی

✅ نگهداری از بتن

✅ کاشی کاری و تزئینات اطراف استخر

✅ انجام خدمات در سراسر کشور امکان پذیر است

✅ تمامی مراحل با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام میشود

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۳۹۱۵۹۴

🔸 آدرس  تهران فلکه دوم دولت آبادی کوچه علنواز

 

فواید داشتن استخر شخصی چیست؟

اغلب مردم زمانی که کلمه استخر شنا را می شنوند اولین چیزهایی که به ذهنشان می رسد تابستان ، استراحت ، ورزش و سرگرمی است و تمام خاطرات خنک آن ها در روزهای گرم تابستانی برایشان مرور می گردد. یک استخر شنا درهای سلامتی به زندگی شما را می گشاید و به شما زمان بیشتری برای با خانواده و دوستان بودن می بخشد و همچنین برای ورزش کردن و سلامت روح و جشم مفید است.

ورزش کم فشار
یکی از بزرگترین فواید داشتن استخر شنا این است که یک راه حل مناسب برای انجام ورزش های کم فشار می باشد. شنا کردن در مقایسه با فعالیت هایی مثل دویدن و پیاده روی تنها تنها 4/1 فشار به بدن وارد می کند. این به معنی فشار کمتر بر روی مفاصل و ماهیچه ها است به همین دلیل شنا کردن برای افراد مبتلا به آرتروز مناسب است.

عالی برای آب درمانی
استخرهای شنا محیط مناسبی برای آب درمانی فراهم می کنند. در حالی که شما همیشه می توانید جلسات درمانی تان را در استخر یا سالن های عمومی بگذرانید، ولی باید گفت آن را نمی توانید با استخر شخصی خود مقایسه نمایید.

آب درمانی به طور معمول با برداشتن فشار وزن یک گزینه عالی برای افراد مبتلا به بیماری های استخوانی و عضلانی است.

منبع عالی کاردیو (سلامت بهتر قلب)
آیا می خواهید سلامت قلبی و عروقی خود را بهبود بخشید در حالی که از دویدن متنفر هستید! از آنجا که شنا یک تمرین کم فشار است شما می توانید در آب از پیاده روی گرفته تا شنا آزاد 500 متر لذت ببرید بدون اینکه فشاری به مفاصل شما وارد شود. این به این معنی است که شما می توانید در طی جلسات ورزشی خود بدون ریسک مدت زمان تمرین را افزایش دهید.

شما با شنا می توانید استقامت قلبی و عروقی خود را به طور موثر و بیشتر از دویدن بالا ببرید و وقتی تمرینتان تمام شد، احساس طراوت و شادابی می کنید واز همه مهم تر از پاهای متورم و دردهای عضلانی هم خبری نیست.

ایجاد قدرت و استقامت
شاید فکر این رو هم نکنید که وقتی شنا می کنید بدن سازی هم انجام می دهید. واقعیت این است که شنا کردن یکی از بهترین روش ها برای استحکام و استقامت ماهیچه ای است. شنا کردن همچون یک ورزش کامل بدن شما را می سازد که هم ماهیچه های اصلی و هم ماهیچه های ثانویه را هدف قرار می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران