اجرای نمای رومی سیمانی در تهران – شهریار

در تهران ، شهریار

اجرای نمای رومی سیمانی در تهران – شهریار

🔴 مجیدخانی

🔹 مجیدخانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای نمای رومی سیمانی در تهران – شهریار میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجیدخانی :

✅ اجرای نمای رومی سیمانی با کمترین مصالح در حومه تهران پلاستر اب صاب لیسه ای شسته ابزار قاب ستون سر ستون بند قلمدانی

✅ اجرای کلیه کار های سیمانی با قابلیت رنگ نانو با دوام با سازگاری اب هوای تهران

و….

 

🔸 شماره تماس 09381130717

🔸آدرس شهریار

نمای رومی چیست؟

نمای رومی را می‌توان الهام گرفته از سبک معماری خاص کلاسیک روم و یونان دانست اما در گذر زمان و ورود آن به ایران المان‌هایی از ایران باستان نیز به آن وارده شده است. نمای رومی ساختمان که بسیاری از آن به عنوان نمای کلاسیک نیز یاد می‌کنند با توجه به المان‌های شاخصی که در طراحی و اجرای آن به کار برده می‌شود در جلب توجه کردن بسیار بارز عمل می‌کند. این‌گونه نماها به خاطر معماری تقریباً پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ‌های طبیعی مرمر، گرانیت و تراورتن به گونه‌ای در تصور عموم مخصوص ساختمان‌های لوکس و طبقه مرفه جامعه است در صورتی که این‌گونه طرح‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی کم و بیش استفاده می‌شود.

نمای رومی از کجا آمده است؟

همان‌طور که از نام این سبک پیداست، تمامی فاکتورهای موجود در نمای ساختمان رومی برگرفته از معماری روم باستان است. در قرون پنجم تا هشتم میلادی روم شدیداً تحت تاثیر هنر و معماری یونان قرار داشت، بنابراین در این مدت در زمینه‌ هنر و معماری پیشرفت‌های بسیاری کرد. در قرن ۹ میلادی با افزایش قدرت روم، معماری رومی در اروپا فراگیر شد و از آن پس بسیاری از سازه‌های اصلی همچون قصرها و کلیساها به سبک رومی طراحی و ساخته شدند.
در نماهای رومی از چه مصالحی استفاده می‌شود؟

گرانیت، سنگ آهک، مرمر و تراورتن از اصلی‌ترین مصالح به کار رفته در نماهای رومی است اما خب هزینه ناشی از استفاده از مصالح مختلف ذائقه مردم را تغییر داده است و امروزه تقریباً تمامی نماهای رومی با استفاده از سنگ‌های ارزان و در دسترسی مانند تراورتن ساخته می‌شوند و گاهی هم آثاری از ترکیب آن‌ها با دیگر سنگ‌های طبیعی نیز دیده می‌شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران