استودیو عکس وکلیپ سایه در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی استودیو عکس وکلیپ سایه در مشهد

🔴 زینب حائری

🔹 زینب حائری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه استودیو عکس و کلیپ در سراسر مشهد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زینب حائری :

✅ آتلیه تخصصی عکس وکلیپ کودک

✅ آتلیه تخصصی عکس وکلیپ بارداری

✅ آتلیه تخصصی عکس وکلیپ اسپرت

✅ عکاسی در فضای باز

و….

 

🔸 شماره تماس 09105004027

🔸آدرس مشهد

مزایای عکاسی

من می‌دانم که تعداد بسیار زیادی از مردم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و ممکن است دچار افسردگی شده باشند؛ اما عکاسی می‌تواند از آن‌ها فردی خوشحال‌تر و سرحال‌تر بسازد. ما امیدواریم این اتفاق نه تنها برای آن سه دسته از افراد، بلکه برای تمامی افراد رخ دهد. این یک نظر علمی است که در واقع ثابت شده است.

عکس‌ها قدرت بیشتری نسبت به خوردن شکلات، گوش دادن به موسیقی و تماشای تلویزیون برای عوض کردن روحیه ما دارند. در واقع تمامی موارد ذکر شده تنها 1 درصد به بهبود خلق و خوی شما منجر می‌شوند و این در حالی است که عکس‌ها می‌توانند تا 11 درصد این امر را انجام دهند. نه تنها این بلکه خود عکاسی نیز منجر به کاهش استرس و خشنودی شما خواهند شد. بنابراین برای این سه دسته از افراد (و البته تمامی افراد) عکاسی می‌تواند راهی برای کنترل استرس باشد.

این یک امر خلاقانه نظیر نقاشی و یا نگارشی منحصر به فرد است و می‌تواند قدرت فراوانی را برای متفاوت کردن شما داشته باشد.

این واقعیت وجود دارد که نیروی عکاسی زاویه، دیدگاه و نگاهی جدید را به شما می‌بخشد. این یکی از نخستین مزایای عکاسی است که می‌تواند یک عکاس را متفاوت از بقیه کند. هیچ کس نمی‌تواند چیزها را همانند یک عکاس (حتی هر هنرمند دیگری) ببیند.

برای به دست آوردن این مهم چه باید کرد؟ اساساً ما میگوییم که عکاسی موجب می‌شود تا شما چیزهایی را ببینید که همیشه وجود دارند اما هر کسی قادر به دیدن آن‌ها نیست. عکاسی با باز کردن مغز شما بعد جدیدی را به آن می‌بخشد که می‌تواند موجب تماشای بهتر همه چیز شود.

عکاسی مستلزم آن است که شما اشیاء و سوژه‌هایتان را از زوایا و پرسپکتیوهای متفاوت در یک مفهوم فیزیکی و غیر معمول نگاه کنید. این در حالی است که شاید اگر شما قصد عکاسی نداشته باشید آن تمرکز را بر روی سوژه خود نخواهید داشت. همین قضیه موجب می‌شود تا دیدگاه شما به همه چیز متفاوت‌تر از بقیه باشد و به مرور زمان حتی در مواردی به جز سوژه عکاسی‌تان نیز به سوژه‌ها با دیدگاهی متفاوت بنگرید.

یکی از بخش‌های مهم عکاسی، ملاقات شما با افراد جدید است. اگر شما عکاسی پرتره، عکاسی از محصولات و یا حتی عکاسی از رویداد‌های کاری را انجام دهید، شما همیشه با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد که حتی ممکن است ارتباط دوستانه‌ای نیز بین شما و آن‌ها شکل گیرد.

اما شاید مزیت مهم‌تری که عکاسی می‌تواند برای شما داشته باشد آن است که روابط عمومی شما نیز پیشرفت خواهد کرد تا شما بتوانید در زندگی موفق‌تر از هر زمان دیگری باشید. بیشتر از آن عکاسی می‌تواند زندگی شما را متحول کند. به عنوان مثال برای گرفتن یک پرتره زیبا به دشت و صحرا می‌روید و با طبیعت بکر آشنا می‌شوید. بدون شک این می‌تواند به زندگی شما کمک شایانی کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران