خدمات برق اتومبیل امیر – تعمیر سیم کشی و تعمیر استارت دینام خودرو در کرج – گلشهر

در البرز ، کرج

معرفی خدمات برق اتومبیل امیر – تعمیر سیم کشی و تعمیر استارت دینام خودرو در کرج – گلشهر

🔴 مجموعه خدمات برق اتومبیل امیر

🔹 مجموعه خدمات برق اتومبیل امیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر سیم کشی و تعمیر استارت دینام خودرو در کرج – گلشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات برق اتومبیل امیر :

✅ میکاپ

و…

 

🔸 با مدیریت  امیر زارع

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

مشکلات شایع برق خودرو چیست؟

1- خرابی فیوز ها
برای عیب‌یابی سیستم برق خودرو قبل از هر کاری جعبه فیوز را بررسی کنید و از سالم بودن فیوزها مطمئن شوید. چون ممکن است سیستم برق خودرو سالم باشد و تنها با عوض کردن یک فیوز مشکل برطرف شود.

بررسی فیوزهای داخل جعبه فیوز

در پراید یک مورد پیش آمده بود که ماشین صحیح سالم خاموش شده بود و بعد از چند دقیقه خواستم دوباره آنرا روشن کنم سوئیچ باز کردم استارت زدم خودرو روشن نشد به چراغ های پشت آمپر نگاه کردم چراغ روغن و چراغ باطری روشن می شود ولی چراغ چک روشن نمی شد بعد از بررسی های زیاد متوجه شدم جعبه فیوز سه تایی زیر کابوت ایراد دارد و برق را قطع کرده است با تعویض کامل قطعه مشکل رفع شد.

2- تمیز کردن سولفات سر باتری
یکی دیگر از مشکلاتی که تولید و توزیع برق را مختل می‎کند، خرابی و سولفاته شدن اتصالات باتری است. در این صورت حتی اگر دینام به درستی عمل کند، برق تولید شده در باتری ذخیره نمی‌شود. در مورد باتری‌های اسیدی به هم خوردن تعادل میزان آب و اسید هم عملکرد باتری را با مشکل مواجه می‌کند.

3- بررسی شمع ها

مقصد نهایی برق در پیشرانه‌های درون‌سوز، دهانه شمع‌هاست. لذا برای عیب‌یابی سیستم برق خودرو ابتدا باید از «سر شمع» آغاز نمود.
جهت اطمینان از جریان برق در سر شمع، نخست یکی از وایرها را از جای خود خارج و در چند میلی‌متری بدنه فلزی پیشرانه و یا سر شمع نگه داشته و سپس خودرو را استارت می‌زنیم.
برای استارت زدن نیز الزاماً باید از فرد دیگری کمک بگیریم. ایجاد جرقه قوی و آبی رنگ میان سر وایر و بدنه فلزی پیشرانه، نشانگر کارکرد صحیح سیستم اشتعال تا سر شمع‌هاست.
اما جرقه ضعیف و زرد رنگ نشانه نیم‌سوز بودن کویل یا خازن است. اگر با وجود سلامت سیستم تا سر شمع‌ها، پیشرانه خودرو همچنان روشن نمی‌شود و در عین حال، از صحت عملکرد سیستم سوخت‌رسانی خودرو مطمئن هستید، باید به سلامت کلیه شمع‌ها یا چند تایی از آن‌ها شک نمود و تنها راه‌حل این قضیه نیز، تعویض شمع‌های معیوب است.
از سویی، اگر پیشرانه یک خودرو به شدت داغ کند به دلیل حرارت و فشار زیادی که به شمع‌های آن وارد می‌شود، الکترودهای شمع دچار استهلاک شدید و سریعی شده و با ایجاد ترک در چینی شمع و نشت جریان قوی از آن، در استارت مجدد، شمع‌های چنین خودرویی توان روشن کردن پیشرانه را نخواهند داشت. تنها راه‌حل این معضل نیز بازدید دوره‌ای از شمع‌ها و تعویض شمع‌های معیوب و مستهلک است.
4- بررسی دلکو در سیستم برق خودرو
برای بررسی دلکو، ابتدا در آن را باز نموده و داخل سر دلکو دنبال رطوبت بگردید و برای برطرف کردن هر گونه رطوبت احتمالی، سطوح داخلی در دلکو را با پارچه بدون پرز پاک کنید. وجود رطوبت در مواقع بارندگی شدید یا شستشوی پیشرانه با آب می‌تواند عاملی مهم جهت روشن نشدن پیشرانه خودرو باشد.

ناگفته نماند که برای بررسی دقیق در دلکو، بهتر است وایرها را از آن جدا نمایید، همچنین مراقب باشید که ترتیب و چینش وایرها را فراموش نکنید. توصیه می‌شود پیش از خروج‌شان از محل نصب، تک‌تک آن‌ها را با ماژیک علامت بزنید.

در صورت ترک نداشتن در دلکو با دقت دنباله ترک در بدنه آن بگردید. در صورت ترک شدید باید در دلکو را کاملاً تعویض نمود. همچنین باید از سلامت کنتاکت‌های روی در و ذغال دلکو نیز مطمئن شوید. سوختگی کنتاکت‌ها و سولفاته شدن محل اتصالات نیز می‌تواند عاملی در جهت روشن نشدن پیشرانه خودرو و یا بد کارکردی آن باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران