خدمات اجرای فضای سبز در کوهسار – کرج

در البرز ، کوهسار

معرفی خدمات اجرای فضای سبز در کوهسار – کرج

🔴 مجموعه گل و گیاه کریمی

🔹 مجموعه گل و گیاه کریمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات اجرای فضای سبز در کوهسار – کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گل و گیاه کریمی :

✅ اجرای فضای سبز

✅ تولید انواع گل وگیاه ونهال

و….

 

🔸 شماره تماس 09122663784

🔸آدرس اتوبان کرج قزوین کوهسار بلوار امام جنب استخر مجتمع ایثار

تفاوت نهال و نشاء چیست ؟

نهال و نشاء را با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام دارای ویژگی های گوناگونی می باشند. نشاء یک گیاه کوچکی می باشد که باید قسمتی از رشد خود را در محیطی که نور داشته باشد و دمای آنجا کنترل شده است بگذراند و بعد از این که آب و هوا مساعد شد به درون سطح زمین باز گردد. نشاء زمانی که به سطح درون خام می رود برای یک روز حالت مرده به خود میگیرد و بعد از آن رشد می کند. منظور از نشاء کاری این است که نشاء ها را به درون سطح زمین فرو می کنند تا ادامه رشد خود را انجام دهد.
تفاوتی که بین نهال با نشاء وجود دارد این است که نهال درختی کوچک است که در اواخر اسفند ماه آن را در دل زمین جای می دهیم تا با آبیاری و در زیر نور آفتاب بودن رشد کند. نهال و نشاء هر دو در سطح زمین جای دارند ولی نهال درخت می باشد و نشاء گیاهی کوچک است که درخت نمی شود بلکه بیشتر حالت بوته ای دارد مانند گوجه، فلفل و…
زمان مناسب کاشت نهال و نشاء :
بیشتر کارشناسان می گویند نهال و نشاء را وقتی خواب هستند باید کاشت تا وقتی که بیدار شدند ریشه های خود را درون خاک ببینند و از دیدن خود درون خاک انرژی بگیرند. فاصله کاشتن نهال و نشاء تا زمانی که بیدار می شوند نباید زیاد باشد، اگر این فاصله زیاد باشد گیاه یا یخ می زند و یا این که پژمرده می گردد. پس به این ترتیب بهترین زمانی که باید این دو گیاه را درون خاک جای دهیم اسفندماه می باشد که بیشتر برای کاشتن نهال مناسب است و نشاء را هم می توان از اسفند ماه شروع به کاشت آن نمود و تا اواخر اردیبهشت هم زمان مناسبی می باشد.

نکات مراقبتی کاشت نهال
تغذیه اصلی نهال خاک و نور می باشد که برای رشد نهال بسیار ضروری هستند. اما باید دقت داشته باشید که خاک درست است که منبع تغذیه ای درخت محسوب می شود. ولی بعد از مدتی ناتوان می گردد، پس برای اینکه توان خاک را بازگردانید باید به آن کود بدهید و بهترین زمانی که بعد از کاشت نهال باید به آنها کود بدهید یک سال بعد از آن می باشد. یعنی سالیانه هر نهالی برای اینکه تبدیل به درخت شود به کود دهی نیاز دارد.
از نهالی که امسال کاشته می شود انتظار نمی رود که در سال بعد به درختی تنومند تبدیل شود. اگر می خواهید نهال شما به درختی سالم و مفید تبدیل شود باید به آن رسیدگی کنید. نور که تغذیه اصلی آن می باشد و باید در زیر نور آفتاب نهال خود را بکارید و خاکی هم که درون آن قرار می گیرد باید خاکی مناسب و سالم باشد. تغذیه خاک نهال خود را هم هر ساله با کود تامین کنید تا نهال شما به خوبی رشد کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران