جایا کالا – فروش اینترنتی نهال گردو در میاندوآب و سراسر کشور

در آذربایجان غربی

معرفی جایا کالا – فروش اینترنتی نهال گردو در میاندوآب و سراسر کشور

🔴 جایا کالا

🔹 جایا کالا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش اینترنتی نهال گردو در میاندوآب و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی جایا کالا :

✅ جایا کالا فروشگاه بزرگ اینترنتی شمال غرب کشور واقع در شهرستان میاندوآب ( قطب نهال منطقه ) با عرضه کالای دیجیتال برند های معروف ومعتبر دارای ضمانت و اصالت و همچنین فروش نهال در کشور به بزرگترین فروشگاه شمال غرب کشور تبدیل شده هست

✅ جایا کالا با همکاری نهالستان های معتبر کشوری نهال ها را به مشتریان عزیز ارزانتراز عمده فروشان تقدیم میکند

✅ نهال های جایا کالا(جایا نهال) با ضمانت کیفیت و ضمانت سالم بودن و همچنین با یک سال پشتیبانی و مشاوره خرید و نحوه کاشت نهال در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

✅ مشتریان عزیز می توانند خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهند بعد از خرید کارشناسان ما با آنها تماس میگیرند تا پشتیبانی را از همان روز آغاز کنند .

✅ مشتریانی که قبل از خرید نیاز به مشاوره ویا هر سوال دیگری دارند می توانند با شماره های ثبت شده در سایت با ما تماس بگیرند تا روند خرید را کامل به آنها توضیح دهیم.

و…

 

🔸 شماره تماس  09104162520

🔸 آدرس  میاندوآب

مزایای نهال گردو پیوندی نسبت به گردوی بذری چه می باشد؟

 

به طور کلی پرورش نهال گردو، نسبت به بذر گردو مراحل بسیار آسان تری در احداث باغ گردو دارد. با این حال بسیاری از باغداران برای دریافت محصولی باکیفیت از ابتدای کار با پرورش بذر، رسیدگی به باغ و درخت‌ های موجود در آن را بر عهده می‌گیرند.

مزایای خرید نهال‌ گردو
باغداران هنگام خرید نهال به قیمت و مقدار باردهی نهال‌های مختلف توجه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید نهال گردو؛ قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و مقدار مطلوب برداشت محصول است. قیمت نهال گردو؛ نسبت به دیگر نهال‌های موجود در بازار قیمت مناسب‌تری داشته و به نوعی خریدی اقتصادی برای باغداران محسوب می‌شود.

مزایای خرید نهال‌ گردو
باغداران هنگام خرید نهال به قیمت و مقدار باردهی نهال‌های مختلف توجه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید نهال گردو؛ قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و مقدار مطلوب برداشت محصول است. قیمت نهال گردو؛ نسبت به دیگر نهال‌های موجود در بازار قیمت مناسب‌تری داشته و به نوعی خریدی اقتصادی برای باغداران محسوب می‌شود.

نگهداری آسان این نهال های پرسود
یکی‌دیگر از فواید مهم خرید نهال گردو؛ نحوه مراقبت و نگهداری از tree walnut، است. درخت گردو؛ نیاز به آبیاری زیادی نداشته و برای کود دهی و تغذیه نهال نیز شما نیاز به صرف هزینه بالایی نخواهید داشت. همان‌طور که ذکر کردیم این نهال مقاومت زیادی در برابر سرما داشته و گاهی اوقات در فصل سرما درخت نیاز به آبیاری پیدا نمی‌کند.

کسب سود از فروش مغز گردو
محصول درختان گردو؛ در تمام طول سال از فروش مطلوبی برخوردار است. شاید این‌گونه تصور شود که خرید نهال‌های گردو به صورت عمده هزینه بیشتری به همراه داشته باشد اما باغداران معمولاً به نتیجه کار توجه می‌کنند. با خرید نهال های گردو؛ باغدار نیاز به صرف زمان زیاد برای پرورش بذر گردو ندارد. به همین جهت می‌توان این امر را یکی از مزایای خرید این نهال عنوان کرد.

بعد از کاشت نهال، باغدار پس از برداشت محصول به سودی دو برابر مبلغی که صرف خرید نهال کرده است، می‌رسد. بهترین روش کسب درآمد به همراه سود بیشتر، خریداری نهال‌های گردو و کاشت آن است.

از آنجا که بیشتر باغداران به گردو به عنوان یک راه جهت سرمایه‌گذاری و کسب سود بیشتر نگاه می‌کنند، خرید نهال خوب نیز اهمیت پیدا می‌کند. باغداران از فروش محصول درآمد قابل توجهی کسب می‌کنند، در صورتی که برای خرید نهال و نگهداری از آن هزینه چندانی صرف نکرده‌اند.

هنگام انتخاب نهال به چه نکاتی توجه کنیم
درخت گردو؛ از استقامت بالایی در برابر سرما برخوردار است و همین امر سبب می‌شود تا نگرانی بابت رشد و باردهی آن وجود نداشته باشد. با این حال مواردی نیز وجود دارد که اهمیت انتخاب و رسیدگی به درخت را نمایان می‌کند. انواع نهال گردو؛ بر اساس نوع رقم و میزان باردهی به دسته ‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

هنگام کاشت نهال‌های گردو؛ باید به مکانی که نهال در آن کاشته می‌شود، توجه کرد. همچنین زمان گل‌دهی ارقام مختلف نیز تفاوت دارد. ارتفاع محل کاشت از سطح دریا نیز از دیگر مواردی است که هنگام خرید نهال گردو، باید به آن توجه کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های مشابه

نظرات کاربران