خانه موی روژان – بهترین مرکز خدمات زیبایی ، کراتین و احیا مو در خمینی شهر

در اصفهان ، خمینی شهر

معرفی خانه موی روژان – بهترین مرکز خدمات زیبایی ، کراتین و احیا مو در خمینی شهر

🔴 خانه موی روژان

🔹 خانه موی روژان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی ، کراتین و احیا مو در خمینی شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانه موی روژان :

✅ ارائه دهنده جدیدترین متد های روز دنیا

✅ مرکز تخصصی احیا و صافی و برای اولین بار در خمینی شهر لمینت مو باماندگاری ۳ساله

 

🔸 با مدیریت  نیلوفر صفایی

🔸 شماره تماس  09134233024

 

مزایای لمینت مو چیست؟

مزایای لمینت مو در حیطه‌های مختلفی مطرح است. در واقع این روش بیشتر معیارهای یک متد خوب را در بر دارد. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

سرعت عمل بالا
سرعت عمل در این تکنیک، اصلی‌ترین مزیت آن است. نکته‌ای که این تکنیک را بسیار محبوب کرده است، مدت زمان لازم برای لمینت تراپی مو است. به طوری که اگر به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید، این تکنیک با تمام فرایندهای آماده‌سازی حدود ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد. در واقع مدت زمان لازم برای استراحت مواد روی موها تقریبا ۸ ثانیه می‌باشد.

صاف کردن موها
هدف نهایی این تکنیک صاف کردن است. به طوری که بعد از انجام آن موهایی کاملا لخت و شلاقی دارید. همچنین بعد از آن نیز موهای شما درخشنده و براق می‌شود و این موضوع جذابیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

مواد لمینت به عمق ساقه مو نفوذ می‌کند. بعد از شستن مواد از روی موها، کوتیکول‌های مو بسته می‌شوند. در این حالت موهای شما صاف و شلاقی می‌شوند. در واقع این تکنیک با پر کردن تخلخل‌های ساقه مو قابلیت صافی را به دست آورده است.

محافظ رنگ‌های فانتزی و نیمه دائمی
انجام لمینت موها باعث ایجاد لایه‌ای روی ساقه مو می‌شود که به عنوان مانعی برای ورود و خروج مواد عمل می‌کند. در این حالت هیچ ماده‌ای نمی‌تواند به ساختار تار موها وارد شود. همچنین هیچ ماده‌ای نیز نمی‌تواند از آن خارج شود.

در صورتی که از رنگ‌های فانتزی و نیمه دائمی استفاده می‌کنید، می‌توانید بعد از آن موهای خود را لمینت کنید. در این حالت هیچ رنگدانه‌ای از ساختار موها خارج نشده و ماندگاری رنگ موها افزایش می‌یابد.

عدم استفاده از ابزار حرارتی
یکی از اصلی‌ترین مراحل در تکنیک‌های صافی مانند کراتینه مو، اتوکشی موهاست. در این مرحله ممکن است موهای شما دچار آسیب شوند. به همین خاطر باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود.

اما لمینت موی سر بدون دخالت ابزار حرارتی مانند اتو و سشوار انجام می‌شود. به همین خاطر می‌تواند راه امنی برای ترمیم موهای آسیب دیده باشد.

بسیاری از افراد نیز آن را با ریباندینگ مقایسه می‌کنند اما توجه داشته باشید که این تکنیک بدون حرارت انجام می‌شود.

حفاظت از موها در برابر آلاینده‌ها
بسیاری از افراد، همه روزه در برابر انواع آلاینده‌های محیطی مانند مواد روغنی، شیمیایی، ذرات معلق، کلر و نمک موجود در آب، گرد و غبار قرار دارند. به همین خاطر احتمالا موهای آن‌ها بیشتر از افراد دیگر در معرض آسیب است. در واقع این ذرات بعد از مدتی روی موهای شما قرار می‌گیرند و ماندگار می‌شوند. در نتیجه این حضور نیز شاهد آسیب‌های جدی مانند خشکی موها خواهید بود.

زمانی که از این تکنیک برای موهای خود استفاده کنید، مانعی روی ساقه موهای خود ایجاد می‌کنید تا در برابر آلاینده‌ها مقاومت کند. دراین حالت مانع نفوذ آلودگی‌ها به درون حفره‌های تار مو می‌شود.
همچنین در زمانی که موهای خود را می‌شویید، آلودگی‌ها به راحتی از موهای شما تمیز می‌شوند. به همین دلیل وقت کمتری برای شستشو موها صرف می‌کنید.

مانع خروج مواد مغذی
همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، مواد لمینت منافذ ساقه مو را مسدود می‌کند. این کار باعث می‌شود رطوبت و مواد مغذی مانند کراتین مو، از ساختار مو خارج نشود.
به همین خاطر این اتفاق مانع از بروز خشکی و شکنندگی موها می‌شود. همچنین از بروز موخوره و وز شدن موها نیز جلوگیری می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران