بهترین سالن تخصصی رنگ احیا و درمان مو در بم با تخفیف 20 درصدی

در کرمان ، بم

معرفی بهترین سالن تخصصی رنگ احیا و درمان مو در بم با تخفیف 20 درصدی

🔴 سالن زیبایی بانو حیدری

🔹 سالن زیبایی بانو حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه رنگ احیا و درمان مو در بم با تخفیف 20 درصدی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی بانو حیدری:

✅ رنگ احیا و درمان مو

✅ تخفیف ۲۰درصدی قربان تا غدیر

و…

 

🔸 با مدیریت  فاطمه حیدری نژاد

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ویژگی های سالن آرایشی خوب چیست؟

برخورد مناسب با مشتری
راضی نگه داشتن مشتری خیلی بیشتر از یک مدل موی خوب یا آرایش قشنگ است. یکی از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب این است که وقتی واردش می‌شوید، رفتار آرایشگرها و کارکنان با شما به گونه‌ای است که احساس خاص بودن می‌کنید.

به عبارت بهتر، رفتار محترمانه و دوستانه‌ی آرایشگر باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید با او ارتباط برقرار کنید و درباره‌ی آرایش یا مدل موهایتان مشورت کنید. به علاوه رعایت نوبت و احترام به وقت مشتری در آرایشگاه‌های خوب جدی گرفته می‌شود.

فعال بودن در فضای مجازی
امروزه در دورانی زندگی می‌کنیم که همگام بودن با فناوری در هر شغلی از جمله آرایشگری بسیار مهم است. البته فعال بودن در فضای مجازی شرط حتمی و لازم هر آرایشگاه خوب نیست‌. اما از جهات بسیاری ممکن است نوعی امتیاز محسوب شود. بهتر است بگوییم از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب این است که نمونه کارهای آرایشگرهایش به آسانی قابل مشاهده هستند.
فضای مجازی از این جهت به درد می‌خورد که دیگر مجبور نیستید برای دیدن این نمونه کارها حضوراً به آرایشگاه مراجعه کنید. بلکه می‌توانید با جستجوی ساده در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، سبک آرایش و توانایی یا خلاقیت آرایشگر مد نظرتان را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید.

مرتب و تمیز بودن
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب، تمیز و منظم بودن آن است. تمیزی آرایشگاه به خودی خود مشتریان زیادی را جذب می‌کند. سرویس بهداشتی‌های کثیف، موهای جمع شده روی زمین و نامرتب بودن وسایل آرایشی، نشانگر میزان غیر حرفه‌ای بودن آرایشگاه است.

شما ممکن است در آرایشگاه صورت‌تان را اصلاح کنید یا به هر نحوی اجازه دهید آرایشگر با پوست‌تان تماس داشته باشد، در چنین شرایطی طبیعی است که نگران تمیزی وسایل آرایشی و خود آرایشگر باشید. پس آرایشگاه خوب و قابل اعتماد، آرایشگاهی است که تمام پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت می‌کند و نظم و ترتیب دارد.

داشتن آرایشگرهای ماهر
داشتن آرایشگرهای ماهر از مشخص‌ترین ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب است. همان طور که پیشتر گفتیم آرایشگرها باید از ترندهای آرایشی روز باخبر باشند و بتوانند آن‌ها را با مهارت بالا اجرا کنند. هم‌چنین آرایشگر خوب می‌داند چه نوع مدل و رنگ مو یا آرایشی برای افراد مختلف بسته به رنگ پوست و حالت صورت‌شان مناسب است. به همین جهت می‌تواند در انتخاب استایل مناسب، به خوبی مشتری را راهنمایی کند.

برخورد خوب بین آرایشگرها و کارکنان آرایشگاه با همدیگر
از دیگر ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب، برخورد مناسب آرایشگرها و کارکنان با همدیگر است که به اندازه‌ی برخورد آن‌ها با مشتری اهمیت دارد. آرایشگاهی که هر کس در آن هر سازی که می‌خواهد می‌زند، مثال وقتی است که آشپز دو تا می‌شود. هماهنگی بین آرایشگرها و ارتباط خوب و دوستانه آن‌ها با هم نه تنها نتیجه بهتری می‌دهد، بلکه فضای مثبتی را در آرایشگاه ایجاد می‌کند که مشتری می‌تواند در آن راحت باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران