بهترین وانت تلفنی سیار (نیسان) در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین وانت تلفنی سیار (نیسان) در شیراز

🔴 وانت تلفنی سپهر

🔹 وانت تلفنی سپهر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات وانت تلفنی سیار (نیسان) در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وانت تلفنی سپهر :

حمل بار به تمام نقاط کشور

✅ وانت تلفنی سیار (نیسان)

✅ اسباب کشی منزل و ادارات با کارگر یا بدون کارگر

✅ حمل انواع قطعات

✅ کلیه ی خشکبار ها

✅ صد در صد تضمینی

و…

 

🔸 شماره تماس  09178121080

 

باربری داخل شهر با نیسان چیست؟

برای انتقال بار خود از مکانی به مکانی دیگر نیازمند به کارگیری یک ماشین حمل مناسب می باشید. باربری با نیسان نیز یکی از گزینه هایی می باشد، که شما می توانید برای حمل بار خود استفاده کنید.

با بررسی میزان و ابعاد اندازه آن می توانید به این نتیجه برسید، که می توانید از نیسان بار برای حمل بار خود استفاده کنید. امکان جابجایی بار با نیسان در داخل و خارج شهر نیز وجود دارد. در ادامه به توضیحات مفصلی درباره این خدمات پرداخته ایم.

درباره خودرو نیسان باری
نیسان که در ایران با نام های دیگری همچون زامیاد ۲۴، وانت نیسان، نیسان آبی و وانت سایپا شناخته می شود، یکی از ماشین های باری می باشد. این خودرو از سال ۱۳۴۹ توسط گروه خودروسازی زامیاد در ایران تولید می شود. البته در این سال ها نام های زیادی بر روی این خودرو تولیدی قرار داده و عرضه کرده اند.

این خودرو ریشه ژاپنی داشته و از آن جا گرفته شده است. حتی در اوایل از موتورهای ژاپنی در نیسان مورد استفاده قرار می گرفت. این خودرو با لقب نیسان بارکش تولید می شود. باربری با نیسان نیز براساس میزان بار و همچنین ابعاد اندازه بار می تواند صورت بگیرد.

این خودرو قابلیت بار تا ۵۰۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد. اما پلیس راهنمایی رانندگی ایران، خودرو نیسان بار را تا حد ۲۸۰۰ کیلوگرم مجاز به حمل بار می داند. ابعاد این نیسان به طول ۲.۲ متر، عرض ۱.۶ متر و وزن ۲.۲ تن می باشد.

شما می توانید به وسیله آن انواع محموله های صنعتی و منزلی را به صورت کاملاً مطمئن حمل کنید.

باربری داخل شهر با نیسان
یکی از مزیت های مهم باربری با نیسان در داخل شهر شیراز می باشد. شما می توانید با خیال راحت تر بار خود را در شیراز حمل و نقل کنید. یکی از دردسرهای خودروهای باری استفاده از آن ها داخل شهر می باشد. اما نیسان باری می تواند تا حد زیادی مشکلات های مربوط به آن را رفع کند.

محدودیت های ترددی برای نیسان به نسبت سایر خودرو های باری بسیار کمتر می باشد. شما می توانید از نیسان در بسیاری از نقاط شهری استفاده کنید. اما ماشین های سنگین باری مخصوصاً در روزها بسیار محدودیت دارند.

علاوه بر محدودیت ماشین های باری بزرگ مثل کامیون، محدودیت فضا برای جابجایی و حرکت نیز بر این مشکل افزوده می شود. عبور از خیابان و کوچه های تنگ شهری و علی الخصوص دور زدن و پارک کردن می تواند باعث ترافیک و اعتراض خودروهای دیگر شود.

بنابراین می توان باربری با نیسان در شهر را یکی از بهترین انتخاب ها عنوان کرد. شما می توانید خیلی از بارها به وسیله خودرو باری نیسان را انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران