بهترین وانت بار تلفنی تهران بندرعباس هرمزگان

در تهران ، تهران

معرفی بهترین وانت بار تلفنی تهران بندرعباس هرمزگان

🔴 رسول حفیظ

🔹 رسول حفیظ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات حمل کالا با وانت بار در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رسول حفیظ :

✅ مجهزترین ناوگان سبکبار پایتخت وجنوب کشور

✅ بصورت رفت برگشت ازتمام نکات ایران

✅ هرجای ایران هستید فقط ۲۰دقیقه باشما فاصله داریم بیش از ۵۰۰راننده فعال درتمام ایران با بارنامه وبیمه نامه معتبر

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۹۰۹۹۶۸۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۵۹۳۴۶۴۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۳۸۵۶۹۶۸۰

🔸 آدرس  دفتر مرکزی تهران اول شهر سنگ

 

حمل بار با وانت چه مزایا و معایبی دارد؟

آیا به‌صرفه است که برای حمل بار خود از وانت استفاده کنیم؟ وانت ‌بار تا چه حدی می‌تواند نیاز ما در جابه‌جایی بار را برآورده کند؟ این‌ها سؤالاتی هستند که ممکن است برای شما که به دنبال خودرو حمل بار می‌گردید پیش بیاید. بسته به نوع جابه‌جایی و بار شما، گزینه‌های مختلفی برایتان وجود خواهد داشت.
ممکن است برای اسباب‌کشی، خرید لوازم سنگین خانه، خرید بار برای مغازه، جابه‌جایی لوازم اداری یا ورزشی و … به خودرو حمل بار نیاز پیدا کنید. برای این کار می‌توانید روی گزینه‌هایی مثل وانت‌بار، نیسان، خاور و چنین مواردی فکر کنید. اما این که کدام خودرو بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب است چالشی است که با آن روبه‌رو خواهید شد.
چرا وانت؟
وانت دومین وسیله پر طرف‌دار برای حمل بار پس از نیسان است. حمل بار با وانت کمترین هزینه را در بین سایر گزینه‌ها مثل نیسان یا خاور خواهد داشت. اما محدودیتی که برای وانت وجود دارد این است که آیا پتانسیل میزان بار شما را دارد یا خیر.

حمل بار با وانت برای موارد زیر توصیه می‌شود:

اسباب کشی سبک بین شهری
جابه‌جایی اقلام دفتری یا ورزشی
حمل بار وسایل خانه مثل گاز، یخچال، فرش و …
جابه‌جایی مقدار زیاد کتاب و اسناد
جابه‌جایی خرید‌های بزرگ فروشگاهی مغازه یا غرفه‌ و دکه
حمل خرده بار سبک
جابه‌جایی پس از خرید ساز‌های بزرگ مثل پیانو
جابه‌جایی اقلام مغازه در حین نقل‌مکان
و …
در کل به جز وزن و حجم بار محدودیتی برای وانت بار وجود ندارد و شما عزیزان درصورتی‌که نیاز به خودرو حمل بار داشته باشید می‌توانید این خودرو را برای جابه‌جایی بار خود به کار بگیرید.

شما باید بسته به باری که دارید نوع مناسبی از وانت را برای خود در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که وانت پیکان امکان حمل ۷۵۰ کیلوگرم بار را دارد. درحالی‌که این میزان برای وانت پراید ۴۵۰ کیلوگرم و برای وانت مزدا ۱ تن است.

تفاوت وانت بار با نیسان چیست؟
می‌توانیم بگوییم که کارایی وانت بار و نیسان تا حدودی شبیه به هم است. محدودیت عبور و مرور در شهر برای آن‌ها وجود ندارد، امکان ورود به کوچه‌های تنگ برای هر دو میسر است، برای حمل بار درون‌ شهری مناسب هستند و می‌توان نوع چادر دار و یا یخچال‌دار را در هر دو آن‌ها پیدا کرد.

تفاوت اصلی که بین این دو خودرو حمل بار وجود دارد حجم و وزن باری است که می‌توانند جابه‌جا کنند. برای انواع وانت بار مثلاً مزدا تا حدود یک تن بار را می‌توان در نظر گرفت. این در حالی است که نیسان تا ۲ تن بار را بدون مشکل حمل می‌کند؛ بنابراین درصورتی‌که وزن بار شما بیشتر از حد تعیین شده برای وانت باشد باید از نیسان برای حمل بار خود استفاده کنید. اما برای بارهای سبک‌تر وانت بار توصیه می‌شود. چرا که قیمت تمام‌شده‌ی کمتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران