تعمیر تخصصی تلویزیون ایرانیان – بهترین مرکز تعمیر تلویزیون های led, lcd و پلاسما در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی تعمیر تخصصی تلویزیون ایرانیان – بهترین مرکز تعمیر تلویزیون های led, lcd و پلاسما در رشت

🔴 مجموعه تعمیر تخصصی تلویزیون ایرانیان

🔹 مجموعه تعمیر تخصصی تلویزیون ایرانیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر تلویزیون های led, lcd و پلاسما در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تعمیر تخصصی تلویزیون ایرانیان :

✅ تعمیر انواع تلویزیون هایled, lcd و پلاسما

✅ سونی، الجی،سامسونگ و غیره

و…

 

🔸 با مدیریت  فرشید بهاردوست

🔸 شماره تماس  09113387180

🔸 آدرس  رشت – خیابان معلم میدان سرگل میدان هاشمی خیابان بعثت صوتی و تصویری ایرانیان

علت سوختن پنل تلویزیون LED چیست؟

وارد شدن ضربه به پنل دستگاه
وارد شدن فشار بیش از اندازه به پنل دستگاه یا شکستگی پنل
افزایش سن دستگاه
ماندگاری تصویر یا ثابت ماندن تصویر
سوختن پیکسل
آبخوردگی پنل دستگاه
وارد شدن ضربه به پنل دستگاه
وارد شدن ضربه یا برخورد اجسام تیز با صفحه ی تلویزیون، مشکلاتی را در تصویر به وجود می آورد و نهایتا ممکن است که باعث سوختن پنل شود. در واقع، وارد شدن ضربه، اجسام تیز و… به پنل آسیب می رسانند و در نتیجه ی این مشکل ممکن است که خطوطی روی تصویر ایجاد شود و یا این که تصویر تیره شود و… که برای رفع این مشکل چاره ای جز تعویض پنل وجود ندارد.

وارد شدن فشار بیش از اندازه به پنل دستگاه یا شکستگی پنل
وارد شدن فشار بیش از اندازه به پنل دستگاه باعث آسیب دیدگی پنل و یا شکستگی پنل می شود و نهایتا منجربه سوختن پنل می شود. وارد شدن ضربه یا شکستگی پنل، ممکن است هنگام حمل و نقل دستگاه اتفاق افتاده باشد. در نتیجه ی بروز این مشکل باید حتما پنل تعویض گردد. همچنین تعویض پنل هزینه ی زیادی را در بر دارد. به عبارتی هزینه تعویض پنل حدودا ۸۰ درصد قیمت کل دستگاه می باشد.

افزایش سن دستگاه
با گذشت زمان ممکن است که خروجی نور به صورت نا برابر باشد و در نتیجه تصاویر به درستی دیده نمی شوند. همچنین علت خرابی بسیاری از مشکلات در تلویزیون می تواند بخاطر افزایش سن دستگاه باشد. در نتیجه افزایش سن، یکی دیگر از مواردیست که روی سوختن پنل دستگاه تاثیر گذار می باشد.

ماندگاری تصویر یا ثابت ماندن تصویر
یکی از مهم ترین علل سوختن پنل، ثابت ماندن تصویر در نقطه ای یا در کل صفحه می باشد. هنگامی که تلویزیون برای مدت زیادی روی یک کانال یا روی یک تصویر ثابت بماند، ممکن است قسمت هایی که همیشه در تصویر ثابتند، مثل قسمت آرم کانال، یا مثلا یک بخشی که همیشه رنگ تصویر در آن سیاه است، ممکن است به مرور زمان پیکسل های اون ناحیه بسوزد و در نتیجه پنل آسیب ببیند و به مرور زمان پنل کاملا می سوزد. در این صورت ممکن است که هنگام روشن بودن همان کانال متوجه ی سوختن آن نشوید ولی زمانی که کانال را تغییر می دهید و یا مثلا در حال تماشای یک فیلم هستید، متوجه می شوید که تصویر در یک نقطه ضعیف و یا بهم ریخته است یا تصویر به صورت روح و شبح است و این به معنای سوختن پنل یا شروع به سوختن پنل می باشد. البته در بیشتر مواقع این تغییر رنگ یا بهم ریختگی رنگ و مشکلات تصویر موقتی است و بعد از مدت کوتاهی از بین می رود، بنابراین احتباس یا ثابت ماندن تصویر، موضوعی موقتی می باشد و قبل از این که به یک مشکل دائمی تبدیل شود، شما متوجه ی آن می شوید. اما اگر برای مدت یا دفعات زیادی این حالت اتفاق بیوفتد، ممکن است به سوختن کامل پنل شما منجر شود و نهایتا چاره ای جز تعویض پنل وجود نخواهد داشت.

آبخوردگی پنل دستگاه
همچنین یکی دیگر از دلایل سوختن پنل، آبخوردگی پنل می باشد. آب خوردگی پنل باعث می شود تا فلت های انتقال دهنده ی تصویر در پنل دستگاه آسیب ببینند و یا فلت های ریز درون پنل بسوزند و در نتیجه منجربه سوختن پنل شوند. بنابراین باید حواستان باشد که هنگام نظافت دستگاه، مایعات وارد پنل نشوند زیرا این امر باعث سوختن پنل می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران