تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در اهواز

🔴 خدمات فنی سعید

🔹 خدمات فنی سعید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات فنی سعید :

✅ تعمیرات انواع لوازم خانگی جاربرقی .مخلوط کن

✅ تعمیرات انواع مایکروفر .توستر .پنگه دستی

✅ تعمیرات انواع چرخ گوشت.ابمیوگیری

✅ تعمیرات انواع اسیاب.سشوار.وغیره..

✅ باپیش از ۲۰ سال سابقه کار

و…

 

🔸 با مدیریت عباس نجفی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۶۷۵۹۹۹۰۶

🔸 آدرس اهواز خیابان نظامی (نظرپور)نبش کافی روبروی نایوایی

 

چرا لوازم برقی خراب می شوند؟

شاید تاکنون به این مورد برخورده اید که بعضی ها اعلام می کنند که مثلا ” من چقدر بد شانس هستم هر دستگاه برقی که می خرم خیلی زود خراب می شود”

نکاتی که در خصوص استفاده صحیح از این دست لوازم بیان شده کمک می کند که شما در خراب نشدن دستگاه برقی تان خوش شانس تر باشید در زمانی که یک کالایی را خریداری می کنید ،

اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ مطمعنا اکثر شما پاسخ خواهید داد که دستگاه را از کارتن خارج کرده و برای مشاهده چگونگی کار دستگاه آنرا به برق می زنم.متاسفانه اگر این پاسخ شما باشد شما در گروه بدشانس ها قرار دارید.

پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از هر دستگاه برقی و پیش از وصل کردن آن به برق ،دفترچه راهنمای آنرا بطورکامل مطالعه کنید . درست است که ما ایرانی ها خیلی زیاد علاقه ای به خواندن نداریم اما چاره ای نیست .

دستگاهی را که یکبار خرید می کنید می خواهید استفاده کنید و عدم اطلاع از چگونگی کارکرد آن نه تنها ممکن است به خودتان و دستگاه آسیب برساند بلکه ممکن است بسیاری از قابلیت های آنرا ندانسته و هرگز از امکانات موجود آن استفاده نکنید. در مطالعه دفترچه راهنمای کالا ، به نحوه اتصال قطعات بهم توجه بیشتری کنید .

در بسیاری از کالاها حداکثر زمان استفاده مشخص شده مثلا معین شده که حداکثر زمان استفاده از مخلوط کن بطور نمونه 1 دقیقه است . این یعنی روشن بودن مداوم بیش از یک دقیقه موجب آسیب به بخش های دستگاه خواهد شد . در این صورت برای استفاده بایستی در بازه های زمانی مشخص به دستگاه استراحت داده و پس از این زمان مجدد می توانید از دستگاه استفاده کنید .

این درمورد کالاهایی مثل جاروبرقی و حتی لباسشویی نیز وجود دارد . در صورت نیاز به استفاده مستمر پیشنهاد می کنیم پس از یکبار استفاده از لباسشویی حداقل یکی دو ساعت را به دستگاه استراحت داده و مجددا از آن استفاده کنید.

در استفاده از جاروبرقی پس از جاروکردن یک اتاق ، چندین دقیقه آنرا خاموش کرده و سپس مکان دیگری را با آن جارو کنید . پس از گرم کردن غذا در مایکروفر ، برای گرم کردن و استفاده مجدد یکی دو دقیقه صبر کنید. نوسانات برق ، یکی دیگر از علل خرابی ها است .

افزایش و یا کاهش ناگهانی ولتاژ برق ممکن است بسیار کم اتفاق بیافتد اما وقوع آن ممکن است موجب ایجاد مشکل در ادامه کار دستگاه شود .پیشنهاد می کنیم از دستگاههای محافظ برق برای لوازم برقی که دایما روشن هستند مانند یخچال استفاده کنید .

در مصارف خانگی عمدتا از ترانس های 4 تا 10 کیلووات استفاده می شود که می توان در زمان خرید این کالا با توجه به میزان برق مصرفی در منزل از فروشنده راهنمایی بگیرید .

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران