مرکز اجرای انواع سقف های کناف pvc در سراسر کرمان – بم

در کرمان ، بم

معرفی مرکز اجرای انواع سقف های کناف pvc در سراسر کرمان – بم

🔴 امیرحسین نوری نسب

🔹 امیرحسین نوری نسب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای انواع سقف های کناف pvc در سراسر کرمان – بم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیرحسین نوری نسب :

✅ تایل ۶۰ در ۶۰ کفپوش

✅ نور مخفی با سقف 60*60

✅ سقف 60*60همراه با کناف ستون ها و اجرای دیوار کناف

✅ صفر تا صد اتاق و سقف ها اجرای کار خود

✅ اجرای نور مخفی و دیوار پوش،……

و…

 

🔸 شماره تماس  09309230046

🔸 آدرس  کرمان – بم

سقف کاذب PVC چیست؟

پانل‌های پی وی سی اغلب به عنوان روکش در سقف ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شوند. پی وی سی محکم و در عین حال سبک است و از آنجا که در کارخانه تولید می‌شود، پوشش آن بدون درز است و پانل‌های سقفی پی وی سی می‌تواند در طرح‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و طول‌های مختلفی ساخته شود. هر صفحه پی وی سی دارای یک هسته توخالی با سطح براق است. مانند سقف‌های کاذب گچی، سقف‌های کاذب پی وی سی نیز ضد آب هستند و در مناطق با رطوبت بالا، مانند بالکن، حمام و زیرزمین، موثرترند و از دوام بیشتری برخوردار هستند.

pvc در کارخانه از پلی وینیل کلراید (پی وی سی) که یک ماده پلاستیکی سبک و مقاوم است ایجاد می‌شود. پانل‌های سقف کاذب پی وی سی دارای یک هسته توخالی و یک نمای بیرونی و براق هستند.

گرچه روند کفپوش پی وی سی به رسمیت شناخته شده است، اما مواد طراحی سقف کاذب پی وی سی هنوز هم یک راه‌حل سقفی بسیار محبوب نیستند. اکثر افراد حرفه‌ای از مزایای طرح‌های سقف کاذب پی وی سی غافل مانده‌اند.

بنابراین، هدف این مقاله این است که مزایای استفاده از مواد سقف کاذب پی وی سی را روشن کند تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید و با استفاده از این نوع سقف کاذب هزینه بازسازی ساختمان تان را کاهش دهید.

انواع سقف pvc
پانل طولی
تایل
سقف کاذب سفید و برق (uv)
سقف روکش دار
سقف با روکش هات استمپ (چاپی و هات استمپ)
سقف با روکش مخمل

مزایای سقف کاذب PVC چیست؟

۱- دوام بالا
پانل‌های سقف کاذب پی وی سی سال‌ها بدون ساییدگی، پارگی، خم شدگی و تاب خوردگی دوام می‌آورند و پایدار هستند. مواد سقف کاذب پی وی سیِ بادوام و مقاوم با گذشت زمان شکننده نمی‌شوند. علاوه بر این، هنگام نصب آسیب کمتری می‌بینند.

 

۲- نصب آسان سقف‌های کاذب پی وی سی
طرح کناف پذیرایی بسیار متنوع است و دست شما برای انتخاب نمونه دلخواه بسیار باز است علاوه بر این نصب پانل‌های سقف کاذب پی وی سی بسیار آسان و مقرون به صرفه است و در هنگام نصب محیط را کثیف نمی‌کند. همچنین روند نصب تمیز، اتاق را غبار آلود و کثیف نمی‌کند. علاوه بر این، می‌توانید سقف‌های کاذب پی وی سی را بدون دشواری و کثیفکاری زیاد برش دهید. پانل‌های سقف کاذب پی وی سی با استفاده از پیچ‌های نامرئی نصب می‌شوند.

 

۳- تعمیر و نگهداری آسان سقف‌های کاذب پی وی سی
پانل‌های سقف کاذب پی وی سی نه تنها با نصب آسان ارائه می‌شوند، بلکه تعمیر و نگهداری آنها نیز آسان است. تمیز کردن و نگهداری آسان یکی از دلایل مهمی است که پی وی سی برای کفپوش انتخاب ایده‌آلی است. علاوه بر این، پانل‌های سقف کاذب پی وی سی برای نگهداری معمول به لاک زدن، پوشش‌های خاص یا رنگ‌آمیزی نیاز ندارند.

بالعکس، تمام این پانل‌ها سریعاً با یک پارچه‌ی تمیز و مرطوب تمیز می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید از پاک‌کننده‌های خانگی برای پاک کردن صفحات سقف کاذب پی وی سی هر از چند گاهی استفاده کنید تا آنها را جدید و براق نگه دارید.

 

۴- سقف‌های کاذب پی وی سی سبک وزن

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران