تعمیرات مبل پارادایس – بهترین مرکز تعمیر انواع مبلمان و میز ناهارخوری و صندلی در آمل

در مازندران ، آمل

معرفی تعمیرات مبل پارادایس – بهترین مرکز تعمیر انواع مبلمان و میز ناهارخوری و صندلی در آمل

🔴 تعمیرات مبل پارادایس

🔹 تعمیرات مبل پارادایس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر انواع مبلمان و میز ناهارخوری و صندلی در آمل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرات مبل پارادایس :

✅ تعمیرات مبل راحتی،استیل،کلاسیک، میزنهارخوری،صندلی

✅ تعویض پارچه ،رنگکاری،رفع شکستگی،…

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  آمل – خیابان امام رضا،رضوان۲۱(کوچه یگانه)پلاک ۶۴

 

تعمیرات مبل شامل چه مواردی می شود؟

رنگ کاری مبلمان
اگر چوب مبلمان شما شکستگی ندارد و پارچه مبل سالم است، رنگ کاری مبل به تنهایی برای تعمیر مبل، لکه گیری چوب مبل و جلا بخشیدن به چوب مبل کافی است. علاوه بر این اگر قصد دارید با کمترین هزینه تغییر اساسی در مبلمان منزل ایجاد کنید، تغییر رنگ مبل نیز یک اقدام بسیار خوب است.

رنگ کاری مبل چوبی طی سه مرحله انجام می‌شود. در ابتدا یک لایه رنگ نازک بر روی چوب مبل زده می‌شود. پس از آن یک بار دیگر رنگ کاری چوب مبل انجام می‌شود. پس از انجام این مرحله حداقل 6 ساعت به مبل استراحت داده می‌شود و مجددا یک مرحله دیگر رنگ کاری چوب مبل انجام می‌شود. پس از اتمام مراحل فوق، چوب مبل در معرض هوا قرار گرفته تا رنگ خشک شود.

رنگ کاری مبل استیل نیز تقریبا مشابه با رنگ کاری مبل چوبی است. البته باید توجه داشته باشید که برای رنگ آمیزی مبل استیل لازم است رنگ مناسب با این کار را انتخاب کرد. تنها تفاوت رنگ کاری مبل استیل با میل چوبی در این است که به دلیل اینکه مبلمان استیل دارای نقش و طرح های خاصی بر روی سطحشان هستند، در مواردی شاید لازم باشد این قسمت‌ها جداگانه با قلمو مخصوص رنگ آمیزی شوند.

تعویض پارچه مبل
پارچه بعضی از مبل ها با وجود اینکه کلاف خوب و محکمی دارند، خیلی زود خراب می‌شوند. در این موارد تعویض پارچه مبل به خوبی باعث نو شدن مبلمان می‌شود. در صورت انتخاب پارچه مبل مناسب و با کیفیت و تعویض آن توسط متخخصان با تجربه، عمر مفید مبل افزایش پیدا می‌کند.

رویه کوبی مبل
در مواردی که کفی مبل دچار فرورفتگی شود، اگر دسته‌های مبل شکل طبیعی خود را از دست بدهند و پا پارچه مبل خراب شده باید، رویه کوبی مبل یک گزینه مناسب برای تعمیر مبل به شمار می‌رود. رویه کوبی مبل به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که طی آن کلاف مبل به مبل کامل تبدیل می‌شود.

قبل از رویه کوبی مبل حتما باید از سالم بودن کلاف مبل اطمینان حاصل شود. در صورت سالم نبودن کلاف مبل ، رویه کوبی مبل اقدام درستی نیست، زیرا پس از مدت کوتاهی مبل نیاز به تعمیر مجدد خواهد داشت.

تعمیر شکستگی مبل
شکستگی مبل به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد. جابه جایی مبل به صورت غیر استاندارد، نشستن روی دسته مبل، قرار دادن اشیاء سنگین بر روی آن، قرارگیری مبل در سطح ناهموار و کشیدن مبل روی زمین از جمله عوامل شکستن مبل به شمار می‌رود. شگستگی مبل شامل موارد مختلفی می‌شود که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

شکستگی پایه مبل به صورت کامل
در این حالت پایه مبل ممکن است از محل اتصال به کفی یا از هر نقطه دیگر شکسته شود. در این وضعیت لازم است پایه مبل برای تعمیر به یک شرکت معتبر تعمیر مبلمان در تهران یا شهرستان داده شود.

لقی پایه مبل
بهتر است در صورت لقی پایه مبل و قبل از جداشدن کامل آن از کفی مبل آن را تعمیر کنید تا باعث ایجاد هزینه‌های بیشتری نشود. برای تعمیر لقی پایه مبل می‌توان از چسب چوب استفاده کرد.

شکستگی تاج مبل
اکثر مبل های سلطنتی دارای تاج هستند. تعمیر تاج مبل کار دشواری است زیرا نیاز به منبت کاری دارد.

شکستگی دسته مبل
شکستگی دسته به دلیل نشستن بر روی دسته مبل صورت می‌پذیرد. اگر دسته مبل جدا شده باید می‌توان با استفاده از چسب های قوی آن را تعمیر کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران