بوتیک مهسا – فروش پوشاک تاناکورا در رفسنجان – کرمان

در کرمان ، رفسنجان

معرفی بوتیک مهسا – فروش پوشاک تاناکورا در رفسنجان – کرمان

🔴 بوتیک مهسا

🔹 بوتیک مهسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پوشاک تاناکورا در رفسنجان – کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بوتیک مهسا :

✅ پوشاک تاناکورا(مخلوطی ازدست دو ،،، نو،،، خارجی)

✅ همه به قیمت دست دوم

و…

 

🔸 با مدیریت فریبا محتشم

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۰۳۶۰۸۰۵

🔸 آدرس  استان کرمان ،رفسنجان،خیابان خواجو،،، مصطفی خمینی ۱۳،،، نبش چهار کوچه دوم ک میشه نبش کوچه ی مسجد ابوالفضل،،، بوتیک مهسا

 

تاناکورا چیست؟

تاناکورا برای بسیاری از طرفداران لباس وپوشاک ایرانی شناخته شده است . لباس های دسته دومی که از معروف ترین برند های دنیا هستند. مجموعه بزرگ تاناکورا در حدود ۴۰ سال است که فعالیت می کند.
مرزهای کشور مسیری برای ورود تاناکورا

اجناس و لباس های تاناکورا اغلب از مرزهای شمال غربی و غربی کشور و همچنین برخی از کالاهای تاناکورایی از قسمت های جنوب شرقی و از استان سیستان و بلوچستان وارد کشور می شود. این ورود به صورت قانونی صورت می گیرد اما گاهی اوقات مواردی از قاچاق کالا را شاهد هستیم. البته نسبت ورود قانونی در مقایسه با موارد غیر قانونی خیلی کمتر است.
کشورهای صادر کننده پوشاک و لباس تاناکورا

اگر به دنبال دلایل و علل استقبال مردم از پوشاک تاناکورا باشیم شاید بتوانیم بگوییم که یکی از دلایل تمایل به خرید لباس های تاناکورا را می توان به نبود برندهای مطرح و مشهور در کشور ربط داد اما این همه ماجرا نیست بلکه خرید لباس های مارک برای بسیاری از افراد تنها از طریق پوشاک دست دوم میسر است.

لباس های تاناکورا گاها مسافتی بسیاری را طی می کنند تا به دست خریداران برسند. کشور مبدا شامل چین و ترکیه هستند. البته کشورهایی همچون نروژ، سوئد، دانمارک، کانادا و آلمان جزء صادرکنندگان پوشاک دست دوم محسوب می شوند. همچنین مرزهای غربی کشور مکان مناسبی برای ورود اجناس دست دوم به شهر های مرزی و بازارهای آن ها هستند. به نحوی که پوشاک تاناکورا از کشورهای اروپایی خارج واز آنجا به کشور عراق واردمی شود. قسمتی از پوشاک هم وارد کشورهای هند و پاکستان شده و سپس از مرزهای جنوبی و شهرهای سیستان و بلوچستان وارد کشور می شود.

تنوع اجناس دست دوم

پوشاک تاناکورا تنها به لباس و کیف و کفش اختصاص داده نشده است بلکه امروزه می توانیم برای خرید محصولاتی از قبیل عینک آفتابی تا کمربند و اسباب بازی کودکان در بازار تاناکورا چرخی بزنیم تا با انواع کالا و محصولات مواجه شویم.

اجناس تاناکورا از محصولات دست دوم تا اجناس فیک با برندهای چینی را نیز در بر می گیرد. فصل زمستان فرصتی برای خرید کاپشن و لباس های زمستانی است که بیشتر خریداران در میان بازار تاناکورا و پوشاک دست دوم به دنبال جنس مناسب هستند.

در میان اجناس تاناکورا هم با اجناس نو و باکیفیت روبه رو می شوید و هم گاهی با لباس هایی مواجه می شوید که به دلیل کهنه و پوسیده بودن از خرید آن منصرف می شوید. این پوشاک به صورت کیلویی خریداری می ­شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران