تولیدی کفش آنام – تولید و فروش انواع کفش ورزشی در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی تولیدی کفش آنام – تولید و فروش انواع کفش ورزشی در تبریز و سراسر کشور

🔴 تولیدی کفش آنام

🔹 تولیدی کفش آنام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع کفش ورزشی در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 گروه تولیدی کفش آنام با بروزترین مدلهای ورزشی در خدمت مشتریان عزیز میباشد

🔹 مدل CR7فوتبال 😍😍😍😍😍

🔹 از سایز 31-45

🔹 در رنگهای مختلف

🔹 زیره دوردوخت با کیفیت عالی

🔹 ارسال سریع به تمامی نقاط کشور 🚛🚚🚚🚛🚛

🔹 تولیدی کفش آنام در تبریزبا بروزترین مدلها در خدمت مشتریان عزیز میباشد

🔹 تولیدی کفش آنام از مدلهای _لوتو ٫سوپر نایک٫نایک سایه دار٫CR7٫هایپر نایک٫آسیکس٫ ٫تایگر و…

🔹 سالنی #چمنی#فوتبال

👣در رنگها و سايزهای مختلف

💎همیشه قیمت پایین و کیفیت برتر💎

 

🔸 با مدیریت  پرویز صفری

🔸 شماره تماس  09905222460

🔸 شماره تماس  09033980845

🔸 آدرس کارخانه: تبریز سردرود خیابان استاد شهریار تقاطع پیوست تولیدی کفش آنام

آیا تفاوتی بین کفش دویدن و پیاده روی وجود دارد؟

پوشیدن کفش مناسب مهمترین اصل برای سالم نگه داشتن مفاصل و عضلات در هنگام دویدن، پیاده روی یا گردش در طبیعت است. ممکن است شما فکر کنید که خریدن یک جفت کفش خوب و گران قیمت به شما امکان انجام همه این کارها را می‌دهد، اما در واقع این مطلب صحیح نیست. بدن شما نسبت به انواع مختلف ورزش، بخصوص دویدن و پیاده‌روی، واکنش متفاوتی نشان می‌دهد زیرا شما در هر ورزش به گونه‌ی متفاوتی از پاهایتان استفاده می‌کنید.

اگر شما یک دونده هستید، ممکن است در هنگام دویدن ابتدا پاشنه پا و سپس سینه پای خود را روی زمین بگذارید. همچنین ممکن است ابتدا روی سینه پای خود فرود بیایید و سپس با فشار دادن به جلو حرکت کنید. این مورد خیلی به سبک دویدن و راحتی شما بستگی دارد. در دویدن فشار و ضربات وارد شده به پا بیشتر است و هر بار که پای شما پایین می آید، بدن ضربه‌ای حدود سه برابر وزن شما را جذب می‌کند.

برخلاف دویدن، همه کسانی که پیاده‌روی می‌کنند بسیار مشابه هم راه می‌روند، ابتدا پاشنه پا سپس سینه پا و در آخر انگشتان را روی زمین قرار می‌دهند. در این حالت ضربه ای که به بدن وارد می‌شود کمتر بوده و بدن ضربه‌ای معادل یک ونیم برابر وزن را دریافت می‌کند. همچنین در پیاده‌روی توزیع وزن بهتر بوده و در هر قدم و هر پا فشار نسبتاً برابری وارد می‌شود.

کفش مناسب من چطوریه؟

کفش‌های رانینگ یا دویدن معمولاً سبک تر هستند و به سبکو کفی قوی تری دارند، مخصوصاً در ناحیه پاشنه و پنجه پا. از آنجا که دویدن ورزش پرانرژی و با شدتی است، پاهای شما گرم می‌شود برای همین اکثراً در رویه کفش‌های ورزشی از بافت شبکه‌ای و سوراخ دار استفاده می‌شود که به کاهش وزن کفش و جا‌به‌جایی هوا کمک می‌کند.

کفش مخصوص پیاده‌روی ( که تا سال 1365 وجود نداشت) نیازی به داشتن رویی قابل تنفس برای پا یا وزن خیلی کم ندارد در مقابل باید بتوانند از قوس کف پا به خوبی حمایت کنند. اگر قوس کف پای شما زیاد باشد، توانایی جذب شوک طبیعی پای شما کم تر است بنابراین کفشی را باید انتخاب کنید که کفی آن به گونه‌ای باشد که قوس کف پا رو بیشتر پوشش دهد. اگر شما کف پای صافی دارید به طور طبیعی کف پای شما حمایت کمتری از عضلات و مفاصل شما می‌کند که می‌تواند منجر به درد در این نواحی شود. شما باید از کفشی استفاده کنید که لایه زیرین مستحکم‌تری داشته باشد تا ثبات بیشتری برای شما به همراه بیاورد. کفش‌های مخصوص پیاده روی را در لینک داده شده ملاحظه کنید.

آکادمی آمریکایی Podiatric Sports Medicine خاطر نشان می‌کند که هم کفش پیاده‌روی خوب و هم کفش دویدن خوب هردو ثبات بیشتر، کفی مناسب و گام هموارتری برای فرد به همراه می‌آورد.

در اینجا به چهار مورد از تفاوتهای اصلی این دو نوع کفش می پردازیم:

زیره کفش ( لایه زیرین کفش): کفش دویدن (Running) معمولاً زیره محکم تر و کفش پیاده‌روی (Walking) انعطاف پذیری بیشتری دارد

پاشنه: دقت داشته باشید در زما خرید کتونی یا کفش دویدن در ناحیه پاشنه دارای ضخامت بیشتری باشد. در حالی که پاشنه ضخیم در هنگام پیاده‌روی می‌تواند باعث درد در ساق پا یا تاندونیت (Tendinitis) یا التهاب تاندون شود. همیچنین می‌تواند احتمال زمین خوردن را در هنگام پیاده‌روی را بیشتر کند. کفش پیاده‌روی در قسمت پاشنه انحنای بیشتری دارد.

کنترل حرکت: از آنجا که چرخش پا در هنگام دویدن به مراتب بیشتر است، بیشتر کفش‌های دویدن کنترل حرکتی بیشتری برای خنثی نگه داشتن پا ارائه می‌دهند. کفش پیاده‌روی نیازی به انجام چنین کاری ندارد.

وزن: کفش‌های دویدن سبک تر هستند تا به حرکت راحت‌تر شما کمک کنند. در مقابل لازم نیست کفش پیاده‌روی سنگین باشد ولی اکثرا سنگین تر از کفش دویدن هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران