فروشگاه کفش اورجینال – فروش کفش اورجینال و تاناکورا در همدان

در همدان ، همدان

معرفی فروشگاه کفش اورجینال – فروش کفش اورجینال و تاناکورا در همدان

🔴 فروشگاه کفش اورجینال

🔹 فروشگاه کفش اورجینال یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کفش اورجینال و تاناکورا در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه کفش اورجینال :

✅ فروش انواع کفش های اورجینال وتاناکورا استوک اروپا کم کارکرد با پایین ترین قیمت  بالاترین کیفیت کفش های اورجینال خارجی و تجربه کنید.

✅ فروش بصورت آنلاین وحضوری.

✅ ارسال به سراسر کشور..

✅ فروش انواع شیک و کمیاب.

✅ فروش برند های معروف و معتبر روز دنیا.

✅ مناسب ترین قیمت ممکن.

✅ فروشگاه بصورت یکسره همه روزه از ساعت نه صبح تا نه شب در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

 

برای ثبت سفارش واطلاع از قیمت ها به دایرکت یا واتساب با شماره تلفن ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️در ارتباط باشید.

 

🔸 با مدیریت  مهرداد ماران

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  همدان بالای نایب احمد دقیقا روبه روی داروخانه دکترقویمی.

اهمیت انتخاب کفش اورجینال در چیست؟

در ابتدا باید بگوییم به کفشی مناسب می گویند که برای پای شما بزرگ و یا کوچک نباشد ، انگشتان پا در داخل آن به هم چسبیده نباشند و کفش را متناسب با استفاده ای که از آن می کنیم ، خریداری کنیم. به طور مثال کفش رسمی با کفش ورزشی و پیاده روی متفاوت است. اهمیت خرید یک جفت کفش مناسب و اورجینال به این موضوع بر می گردد ، که نقش مستقیمی در سلامتی اعضای بدن دارد و می تواند در کوتاه مدت و یا بلند مدت عوارض جبران ناپذیری را ایجاد کند.
همان طور که همه می دانیم کبود شدن ناخن ها ، تاول زدن کف پا و یا کناره های انگشتان ، دردهای پاشنه و انگشتان پا ، خستگی زود هنگام و … همه به علت نامناسب بودن کفش و اورجینال نبودن آن می باشد. دیگر قسمت های پا مانند مفاصل و همچنین ستون فقرات و کمر نیز به علت پوشیدن کفش نامناسب صدمه می بینند.
شرکت های بزرگ مانند adidas ، nike ، reebok ، puma ، asics و … با شناختن استانداردها و بکار بردن آنها و همچنین با استفاده از نتجربیات پزشکان ، ورزشکاران و تیم مهندسی خود مواردی که باید برای طراحی و تولید یک کفش کتونی اورجینال در نطر گرفته شود را شناسایی کرده و در محصولات خود استفاده میکنند.

کفش مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
در توضیح رابطه ی کفش با سلامت بدن همین بس که کفش مناسب تاثیر مستقیمی بر قلب ، روند خونرسانی به اعضای بدن ، تمام قسمت های پا از پنجه تا لگن ، کمر و ستون فقرات و … دارد و باید به نکات زیادی در هنگام خرید آن توجه کنیم.یک جفت کفش مناسب و اورجینال نباید دارای پاشنه بلندی باشد ، زیرا سبب ایجاد فشار به پنجه پا و بروز کمردرد های سخت می شود.
بهترین کفش برای پا کفشی است که حدود دو سانتی متر پاشنه داشته باشد تا پنجه پا و ساق پا از درد در امان باشند و ستون فقرات نیز تحت فشارهای وارده قرار نگیرد. پاشنه نامناسب ، سبب تغییر در قوس کمر و خم شدن زانوها می گردد. یک جفت کفش مناسب و کارشناسی شده باید بتواند دارای کف مناسب و انعطاف پذیری باشد و به خوبی قوس های میانی و قسمت جلو پا را در نظر بگیرد و زیر این قوس ها خالی باشد ، تا فشارهای وارده از سمت زمین تحمل شود و کمر و ستون فقرات درد نگیرد. نداشتن کف مناسب سبب از بین رفتن قوس های پا ، منحرف شدن ستون فقرات و … می شود.
کفش اورجینال باید داری تهویه مناسبی در فصول گرم باشد و از جنس خوبی نیز در فصول سرد برای جلوگیری از نفوذ آب برخوردار باشد ، تا به پوست پا آسیب وارد نکند.

وزن کفش نیز از دیگر نکات مهم می باشد. کفش باید از وزن کمی برخوردار باشد زیرا سنگینی آن سبب خسته شدن پا و کمردردهای مداوم می شود. نکته ای که البته همه ما در هنگام خرید کفش ، عموما فقط به آن توجه می کنیم ، سایز و اندازه متناسب کفش با پاهایمان می باشد. قابل ذکر است که سایز کفش را باید طوری انتخاب کنیم که هم اندازه پاها باشد و پا، به راحتی به آن وارد و از آن خارج شود. البته باید این موضوع را نیز مد نظر داشته باشیم که باید دقت کنیم نوک انگشتان پا به درستی در جلو کفش قرار گرفته باشند تا سبب کبودی ناخن ها و از بین رفتن آنها نشوند.

گفتنی است افرادی که تحت عمل های جراحی ستون فقرات و یا عضلات پا قرار گرفته اند، بهتر است راهنمایی خرید بهترین کفش و سازگار ترین نوع برای پاهایشان را از یک فیزیوتراپ شناخته شده، جویا شوند تا محل های جراحی شده فشار زیادی را تحمل نکنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران