بهترین مرکز تعمیر و سرویس دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز خانگی و صنعتی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز تعمیر و سرویس دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز خانگی و صنعتی در شیراز

🔴 مجموعه قهوه شناور

🔹 مجموعه قهوه شناور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و سرویس دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز خانگی و صنعتی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه قهوه شناور :

✅ تعمیرات تخصصی و سرویس انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز خانگی و صنعتی

✅ تجهیز انواع قطعات دستگاه ها

✅ خرید و فروش فروش انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز خانگی و صنعتی

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد حسن شناور

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۸۰۰۵۰۳۰

🔸 آدرس  شیراز . صدرا بلوار دانش۱۰۰متر داخل دانش۲. سمت راست نبش کوچه یاس قهوه شناور

 

خرابی عمده قهوه ساز چیست؟

قهوه ساز روشن نمی‌شود
بعد از یک روز کاری خسته کننده به خانه آمده و قهوه ساز را برای تهیه یک نوشیدنی مطلوب روشن می‌کنید، اما متوجه می‌شوید که قهوه ساز روشن نمی‌شود. در این مورد لازم نیست برای عیب یابی قهوه ساز به تعمیرگاه مراجعه کنید، فقط کافیست از سالم بودن اتصالات دستگاه اطمینان حاصل کنید.

در اولین قدم پریز برق را بررسی کرده و از وجود جریان برق در داخل آن مطمئن شوید. حالا باید سیم رابط قهوه ساز و دوشاخه آن را کنترل کنید، اگر اثری از خرابی و پارگی در سیم برق می‌بینید، سیم را تعمیر یا تعویض کنید.

قهوه‌ساز آب را گرم نمی‌کند
قهوه ساز روشن می‌شود اما متوجه می‌شوید آب درون آن گرم نمی‌شود، در این مورد نیز باید به بررسی پریز برق بپردازید. سالم بودن پریز برق را امتحان کنید، اگر پریز برق دارد باید عیب را در جای دیگری جستجو کنید.

سیم رابط و دوشاخه قهوه ساز را چک کنید، آن را به پریز دیگری وصل کرده و دستگاه را روشن کنید. اگر برق در دستگاه جریان دارد، این یعنی سیم رابط و دوشاخه قهوه ساز مشکلی ندارند.

اگر سیم رابط و دوشاخه را تعویض کردید اما هنوز قهوه‌ساز آب را گرم نمی‌کند باید به سراغ المنت دستگاه بروید. المنت دم کننده قهوه ساز وظیفه تولید حرارت را دارد، دستگاه را باز کنید و ترمینال‌های المنت را پیدا کنید، حالا باید دستگاه را دوباره به برق وصل کنید. یک مولتی متر برداشته و اختلاف سطح الکتریکی را اندازه گیری کنید.

اگر ولتاژ و جریان برق به دستگاه می‌رسد اما المنت حرارتی تولید نمی‌کند، بدین معنی است که المنت حرارتی سوخته است و باید تعویض شود. البته گاهی اوقات نیز ممکن است ولتاژ و جریان برق به المنت نرسد، که در این صورت باید عیب دستگاه را در قطعه دیگری پیدا کنید.

قهوه در هنگام آماده شدن می‌جوشد
اگر قهوه در هنگام آماده شدن می‌جوشد، باید ترموستات قهوه ساز را تنظیم کنید، آن را به دلخواه خودتان تنظیم کنید، اما اگر می‌بینید باز هم قهوه درون قهوه ساز می‌جوشد باید ترموستات آن را تعویض کنید.

تنظیم نبودن ترموستات منبع بسیاری از مشکلات و ایرادات قهوه ساز است، اگر می‌بینید آب به دمای جوش می‌رسد اما از لوله وسط فوران نمی‌کند باید به سراغ ترموستات بروید. بیشتر اوقات ترموستات به کار رفته درون قهوه ساز تنظیم نیست، باید آن را تنظیم کنید تا آب درون قهوه ساز به طور کامل جوش آمده و درون دستگاه دم بکشد.

البته خمیدگی یا گرفتگی سوپاپ قهوه ساز، نیز می‌تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود. سوپاپ قهوه ساز را بیرون آورده و آن را تمیز کنید، اگر می‌بینید سوپاپ دچار خمیدگی و شکستگی شده است وقت آن رسیده که آن را تعویض کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران