تولید و فروش لوازم تزئینی منزل در صفادشت

در تهران ، صفادشت

معرفی تولید و فروش لوازم تزئینی منزل در صفادشت

🔴 هنرکده معصومی

🔹 هنرکده معصومی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش لوازم تزئینی منزل در صفادشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی محصولات هنرکده معصومی :

✅ جادستمال کاغذی ساعت دیواری

✅ چهره نگاری روی شیشه وچوب وآئینه

✅ جعبه جواهرات تندیس سالگرد ازدواج

✅ لوگوی شرکتها تندیس تولد قاب عکس حکاکی

و…

 

🔸 با مدیریت حسین معصومی نژاد

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۹۲۸۶۱۶۹

🔸 آدرس صفادشت چهارراه بی بی سکینه دوربرگردان اول نبش کوچه آدینه هنرکده معصومی

 

جایگاه لوازم تزئینی در منزل

دکوراسیون خانه فقط شامل میز، صندلی و رنگ دیوار نیست. خانه خلوت و خالی باعث ایجاد خستگی می‌شود. برای رنگ بخشیدن به فضا و فرار از یکنواختی وجود وسایل تزیینی و چیدمان صحیح آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با رعایت چند نکته می‌توانید لوازم تزیینی جذاب و شیک را به گونه ای چیدمان کنید که منزل شما نمایی آرامش بخش و متوازن داشته باشد.

چیدمان وسایل تزیینی در اتاق

لوازمی را انتخاب کنید که آن ها را واقعا دوست دارید. وسیله ای که برای تولد، سالگرد ازدواج یا موفقیت شغلی دریافت کرده اید، می‌تواند مرکز توجه دکوراسیون اتاق باشد. باید به ترکیب وسایل تزیینی در کنار هم دقت کنید. برای اینکه بدانید آیا وسیله دکوری مورد نظر می‌تواند نمای زیبایی در اتاق به وجود بیاورد یا خیر باید به چند سوال جواب دهید.

رنگ غالب در دکوراسیون اتاق چیست؟
آیا چیدمان را به گونه ای انجام داده اید که نگاه بین اشیا مختلف در حرکت است؟
داخل اتاق احساس خفگی می‌کنید یا خوشحالی؟
رنگ، بافت، طرح و سبک اجسام با یکدیگر هم خوانی دارند و جلوه ای صمیمانه در محیط به وجود می‌آورند؟
می‎خواهید لوازم دکوری جدیدی به اتاق اضافه کنید یا خیر؟

سپس یک الگوی کلی برای چیدمان در نظر داشته باشید و با توجه به ریتم، علاقه و تناسب حاکم در مکان مورد نظر وسایل تزیینی را به گونه ای در دکوراسیون اضافه کنید که نمایی طبیعی و هماهنگ با سایر المان ها داشته باشد.

چیدمان وسایل تزیینی حول نقطه کانونی

از یک میز، گلدان گل یا تابلوی بزرگ شروع و آن را به عنوان نقطه کانونی انتخاب و با توجه به محل قرار گرفتنِ آن، وسایل تزیینی را به گونه ای چیدمان کنید که نگاه را به یک سمت هدایت کند، آن سمت مرکز توجه و نقطه کانونی است. توصیه می‌شود مهم ترین وسایل را در مرکز توجه قرار دهید. حضور یک گیاه خانگی، وسیله ای نوستالوژیک، آینه یا یک یادگاری، انتخاب خوبی برای قرار گرفتن در مرکز است.

برای داشتن دکوراسیونی متعادل و جلوگیری از شلوغ شدن فضا در استفاده از فرم و طرح اغراق نکنید. قانون یک سوم را رعایت کنید. این قانون به ما می‌گوید هنگام چیدمان منزل محیط را به سه بخش تقسیم کنیم و ابعاد هیچ یک از وسایل تزیینی را بزرگ تر از یک سومِ اندازه دیوار انتخاب نکنیم. به این صورت نگاه ها را در سراسر اتاق به چرخش در می‌آورید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران