تولید و فروش سنگ مصنوعی و دکوراتیو در همدان

در همدان ، همدان

معرفی مرکز تولید و فروش سنگ مصنوعی و دکوراتیو در همدان

🔴 خانم وفاپور

🔹 خانم وفاپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش سنگ مصنوعی و دکوراتیو در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانم وفاپور :

✓ تولید و پخش انواع سنگ های مصنوعی و دکوراتیو

✓ با ضمانت قیمت مناسب و کیفیت بالا

✓ نصب سریع و آسان

✓ تولیدات به 2صورت میباشد کار نمای داخل و کار ضد آب و نانو

✓ مقاومت بالا در برابر سرما و گرما و ضربه

✓ قابل تولید به صورت رگه دار وخام میباشد

✓ خرید بدون واسطه و مقرون به صرفه

✓ ارسال به سراسر کشور

✓ قبول سفارشات به صورت کلی و جزئی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  همدان – بلوار چیت سازیان،خیابان قلم،کوچه دارچینیان

سنگ مصنوعی چیست؟

سنگ مصنوعی به سنگی گفته می شود که از ترکیب سنگ طبیعی با مواد افزدونی حاصل می گردد. این مواد افزودنی، شامل سیمان و افزودنی های پلیمری هستند. این امر سبب می شود سنگ های مصنوعی در مقایسه با انواع طبیعی وزن خیلی کم تری داشته باشند. این موضوع باعث می شود نصب آن ها سریع تر صورت بگیرد.

سنگ های سمنت پلاست، شامل سیمان، آگرگات سنگ های طبیعی و خاک سبک است. برای رنگ دادن به این سنگ ها از رنگ دانه های اکسید آهن بهره گرفته می شود. ترکیبی که حاصل می شود، درون قالب ریخته می شود که نقش و نگارهای سنگ های طبیعی را دارد. این سبب می شود سنگ مصنوعی به یک ظاهر کاملا طبیعی دست پیدا کند. سنگ های مصنوعی از نظر قیمت، خیلی ارزان تر از انواع طبیعی می باشند.

آشنایی با سنگ مصنوعی PVC
سنگ مصنوعی PVC، سنگی است که به شکل پنل تولید و عرضه می شود. این پنل ها ابعاد استاندارد دارند و جذابیتشان به این است که وقتی روی سطح مورد نظر شما نصب شوند، ظاهرشان درست عین سنگ های مصنوعی خواهد شد، به شکلی که شما نمی توانید متوجه مصنوعی بودن آن ها شوید. شباهت این سنگ ها به انواع طبیعی به حدی زیاد است که باید برای این که بفهمید مصنوعی هستند یا طبیعی، آن ها را از نزدیک ببینید. در تولید سنگ مصنوعی PVC از ترموپلاستیک PVC و پودر سنگ معدنی بهره گرفته می شود. این موراد در ترکیب با یک سری مواد افزودنی، مورد استفاده قرار می گیرند.

خصوصیات سنگ مصنوعی
سنگ های مصنوعی نسبت به سنگ های طبیعی خیلی وزن کم تری دارند و وزنشان در حدود 15 کیلوگرم در هر متر مربع است.
این سنگ ها از طرح های بسیار جذاب و گوناگونی برخوردار می باشند. به کار بردن اجزا و عناصر غیر معمول سبب ایجاد زیبایی منحصر به فرد در این سنگ ها می شود که به جرات می توان گفت نمونه اش در نمونه های طبیعی هم یافت نمی شود.
سنگ های مصنوعی، رنگ های گوناگونی دارند. جهت رنگ دادن به سنگ مصنوعی از رنگدانه های گوناگونی استفاده می شود. در ضمن، ثبات رنگ در همه پنل ها نیز خصوصیتی است که خیلی جالب توجه می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های سنگ های مصنوعی، ضخامت کمشان می باشد. البته با وجود این ضخامت کم، مقاومت آن ها همچنان بالاست.
عمر سنگ های مصنوعی خیلی زیاد است. فناوری مورد استفاده در تولید سنگ های مصنوعی است که این عمر زیاد را سبب شده است. این سنگ ها در حدود 30 سال یا حتی بیش تر عمر می کنند و دوامشان بی نظیر است.
آزمایش های انجام شده نشان می دهند که این سنگ ها مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار، یخ زدگی و خراش از خود نشان می دهند و نسبت به سنگ های طبیعی مناسب تر هستند..
سنگ مصنوعی را می توان در طرح های منحصر به فرد و رنگ مورد نظر سفارش داد.

کاربردها
پیش تر به چگونگی شکل گرفتن ایده تولید سنگ های مصنوعی اشاره شد. وقتی معماران جهت طراحی ساختمان های زیباتر، یک سری معیارهای جدید در نظر گرفتند، نیاز به وجود سنگی با خصوصیات سنگ های مصنوعی احساس شد. وقتی این سنگ ها به صنعت ساختمان وارد شدند، زیاد متنوع نبودند، اما روز به روز بر کیفیت و تنوع آن ها افزود شد و کاربرد بیش تری نیز پیدا کردند. کاربردهای سنگ مصنوعی در صنعت ساختمان عبارتند از:

اجرای نما
پوشاندن سطح دیوارهای داخلی
محوطه سازی فضاهای باز
طراحی فضای شهری
کفسازی
فضای داخلی سرویس بهداشتی
نمای شومینه، ستون و پنجره

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران