تولید و فروش انواع جعبه شیرینی در شهرری – تهران

در تهران ، ری

معرفی تولید و فروش انواع جعبه شیرینی در شهرری – تهران

🔴 جعبه سازی سمرقند

🔹 جعبه سازی سمرقند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع جعبه شیرینی در شهرری – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 جعبه سازی سمرقند با نیم قرن تجربه در صنعت تولید جعبه شیرینی آماده قبول و تولید انواع سفارشات جعبه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت برای شما میباشد

🔹 کمترین قیمت به دلیل حذف واسطه ها و بالاترین کیفیت به دلیل تجربه ی بالا و استفاده از متریال درجه 1

 

🔸 شماره تماس 09024006833

🔸آدرس شهرری

 

انواع چاپ برای طراحی جعبه شیرینی

۱.چاپ اختصاصی روی جعبه شیرینی :

شیرینی جات از دسته مواد خوراکی است که در همه سال و به مناسبت های مختلف مشتریان زیادی دارد. بنابراین برای افزایش رضایت مشتری علاوه بر حفظ کیفیت باید جعبه بسته بندی شیرینی نیز دارای کیفیت و زیبایی منحصربفردی داشته باشد. مشتریان مختلف برای خرید مقدار شیرینی نیازهای متفاوتی دارند؛ بر این اساس تولید جعبه شیرینی در اندازه های نیم کیلویی، یک کیلو، یک و نیم و دو کیلویی در کارخانه های کارتن سازی انجام می گیرد. شکل های مستطیلی و مربعی برای طراحی و تولید جعبه های بسته بندی شیرینی در نظر گرفته می شود.

به منظور بسته بندی انواع دسرهای تولید شده در شیرینی پزی ها، چاپ جعبه شیرینی به شکل یکپارچه صورت می گیرد. برای تولید و طراحی روی جعبه‌شیرینی مراحل امباس، طلاکوبی و تیغ زنی انجام می گردد.

برای چاپ جعبه شیرینی به شکل افست و روکش سلفون با ویژگی نقره کوب و طلاکوب از یک تا چهار رنگ به کار می رود. متداول ترین نوع چاپ برای تولید و چاپ روی بسته بندی شیرینی، چاپ افست است که دارای هزینه مناسبی می باشد. همچنین برای طراحی روی جعبه شیرینی از انواع دیگر چاپ مانند چاپ سیلک و یا طلاکوب و نقره کوب بهره گرفته می شود.

در تعیین قیمت جعبه شیرینی مواردی مانند دستمزد چاپ و تیغ زنی و قیمت مقوای استفاده شده در نظر گرفته می شود.

۲.چاپ رویه در طراحی بسته بندی شیرینی :

رایج ترین چاپ رویه جعبه شیرینی در کشور ما با استفاده از مقوای پشت طوسی انجام می شود؛ در حالی که از لحاظ دستورالعمل های بهداشتی چاپ روی این نوع مقوا مناسب نمی باشد. البته در حال حاضر مقوای ایندربرد جایگزین مقوای پشت طوسی در طراحی بسته بندی شیرینی شده است و تا حدی مشکلات مربوط به استانداردهای بهداشتی رفع شده است. برای اطمینان از بهداشتی بودن کامل جعبه شیرینی کشیدن سلفون بر روی آن توصیه می گردد.

۳.چاپ زیره جعبه شیرینی

انواع زیره برای تولید جعبه شیرینی می تواند بسیار خلاقانه و زیبا طراحی شود تا جذابیت محصول را برای مشتری دو چندان نماید. برای چاپ زیره جعبه شیرینی در ابتدا آرم قنادی بر روی مقوای مخصوص چاپ شده و در مرحله بعد برای استحکام بیشتر بسته بندی شیرینی این مقوا بر روی مغذی لمینت قرار داده می شود.

برای جلوگیری از تماس شیرینی با سطح مقوا و رعایت اصول بهداشتی در چاپ جعبه شیرینی، روی مقوا سلفون کشیده می شود. تولید و عرضه زیره جعبه شیرینی به صورت کیلویی انجام می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران