تولید انواع درب و پنجره در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تولید انواع درب و پنجره در مشهد

🔴 پویا تاتاری

🔹 پویا تاتاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید انواع درب و پنجره در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پویا تاتاری:

✅ تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی و upvc و توری پلیسه

✅ تولید انواع درب و پنجره آلومینیوم اختصاصی (نرمال و ترمال بریک) وupvc(وینتک و هافمن و ایده آل و…)

✅ انواع توری پلیسه(آکاردئونی) و ثابت

✅ تعویض پنجره های آلومینیومی و آهنی بدون خرابی و در اسرع وقت

و….

 

🔸 شماره تماس 09150754055

🔸 شماره تماس 09224096765

🔸آدرس مشهد – قاسم آباداندیشه ۹مجتمع امید

مزایای پنجره UPVC در مقابل آلومینیومی چیست ؟

ازآنجایی‌که پروفیل‌های پی وی سی و یو پی وی سی در صنعت ساختمان تازه وارد هستند و به اندازه آلومینیوم قدمت ندارند. ابتدا به چند تا از مزایای این پروفیل از جمله مقاومت، عایق بودن، ضد آتش بودن و دوست دار محیط زیست بودن پرداخته شده است.

مقاومت پروفیل‌های پنجره یو پی وی سی (UPVC)

یکی مشکلاتی که همه پروفیل‌های چه آلومینیومی، چه گالوانیزه و آهنی با آن مواجه هستند، خوردگی است. پنجره‌ها در تمام طول عمر خود در برابر ناملایمات جوی قرار مانند آلودگی هوا، گازها، کودهای شیمیایی، باران‌های اسیدی و … قرار دارند و ممکن است به ساختار آن‌ها صدمه وارد شود. خوشبختانه پروفیل‌های یو پی وی سی در برابر این عوامل مقاومت بالایی دارد و در طول سالیان زیبایی، کیفیت و ساختار خود را حفظ می‌کند.

بنابراین اگر در شهرهای بزرگ و صنعتی که آلودگی هوای آن‌ها بالا است زندگی می‌کنید، بهتر است از پنجره‌های ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی ساخته شده‌اند، بهره ببرید تا در مواقع آلودگی هوا و یا بارش باران‌های اسیدی، صدمه‌ای به پنجره و به تبع آن به خانه شما وارد نشود.

عایق بودن پروفیل‌های پنجره UPVC

همانطور که می‌دانید، آلومینیوم فلز است و فلزات رسانای خوبی برای گرما هستند بنابراین تبادل گرمایی بین بیرون و درون پنجره‌های با فریم آلومینیومی به راحتی برقرار می‌شود که در فصول مختلف سال مشکلات زیادی را برای ساکنان خانه‌ها به وجود می‌آورد.

اما پنجره (UPVC) عایق بسیاری خوبی برای گرما و سرما هستند و از تبادل انرژی جلوگیری می‌کند. امکان ساخت پنجره از پروفیل‌های چند حفره‌ای یکی از خصوصیات ویژه پنجره‌های (UPVC) است. این حفره‌ها عایق بودن پنجره را تقویت می‌کنند، حفره‌های پروفیل‌ها در پنجره (UPVC) با عایق مخصوصی احاطه شده که برخلاف حالت حفره در پنجره آلومینیمی هوای بیرون به داخل راه پیدا نمی‌کند.

اگر در مناطق بسیار سرد و بسیار گرم زندگی می‌کنید پیشنهاد می‌شود پنجره‌های یو پی وی سی را انتخاب کنید تا عایق بهتری در برابر سرما و گرما داشته باید و هزینه مصرف انرژی نیز برای شما بسیار پایین‌تر آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران