تولید ، تعمیر و فروش انواع مبلمان در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی تولید ، تعمیر و فروش انواع مبلمان در اهواز

🔴 تولیدی مبل خلیجی

🔹 تولیدی مبل خلیجی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، تعمیر و فروش انواع مبلمان در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تولیدی مبل خلیجی :

✅ راحتی، استیل، سلطنتی، ایرانی و خارجی، با تمام رنگ بندی پارچه ترک، چینی، مسکو. و ایرانی پذیرفته میشود

✅ از بهترین جنس پارچه و فوم ابر لستفاده میشود

✅ رفت و برگشت و ایاب چ ذهاب بر عهده ی خود ما میباشد

✅ تحویل مبل در اسرع وقت به مشتری عزیز به مدت ده روز

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اهواز زیتون کارگری، خ شوش، فرعی 4 پلاک. 51
با مدیریت اسدی

مبل راحتی چیست

مبل در لغت به معنای وسیله‌ای برای نشستن یا کمک‌کننده برای نشستن می‌باشد، واژه مبل فرانسوی بوده که ریشه در کشور انگلیس دارد. ساختار کلی مبل چهارپایه‌ کم‌ارتفاع بوده که دارای پوششی نرم می باشد.

مبل راحتی نیز برگرفته از همین تعریف و ساختار می باشد و از آن برای نشستن و پذیرایی از میهمانان استفاده می‌شود. باید بیان کنیم قدمت مبل‌ها به دوران انسان‌های غارنشین بازمی‌گردد و نمونه اولیه مبل به شکل امروزی که برای چنین ساختاری طراحی شده است مربوط به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح می باشد.

مبل راحتی دارای تعریف‌های زیادی می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به وسیله‌ای برای نشستن با ویژگی راحت بودن اشاره کرد. مبل‌ها در دنیا به صورت کلی به دو دسته راحتی و کلاسیک دسته‌بندی می‌شود. البته باید خاطرنشان کرد مبلمان در ایران معمولاً به سه دسته راحتی، استیل یا سلطنتی و کلاسیک تقسیم‌بندی می‌شود.

در صورتی‌که آشنایی کافی با مبل راحتی ندارید بهتر است این مقاله را تا پایان دنبال کنید. مبل‌های استیل و کلاسیک که تقریباً هم خانواده هم می باشند اما تفاوت‌هایی نیز در آن‌ها دیده می شود، مبل‌های راحتی برخلاف مبل‌های کلاسیک دارای نشیمن های بسیار نرم با ارتفاع کم بوده و دسته‌های پهن و بالشتی دارد. ویژگی‌های مهم آن ایجاد حس راحتی و نرم بودن پشتی و نشیمن آن می باشد.

شما برای خرید مبل راحتی بادوام می‌بایست قبل از خرید در مورد تفاوت‌های بین فرم و پَر، عمق صندلی، فنر، پارچه و چیزهایی از این دست اطلاعات لازم را کسب کنید. مبل راحتی یکی از گران ترین اثاثیه‌های منزل بوده و سال‌های زیادی است که مورد استفاده خانواده ها قرار می گیرد. اگر مبل را به قصد استفاده موقت خریداری کنید ممکن است بعد از مدتی آن را از اتاق پذیرایی به اتاق نشیمن منتقل کنید و مدتی بعد به طبقه زیرین ببرید و درنهایت سر از خوابگاه در بیاورید. به همین راحتی می‌بینید که یک دهه یا بیشتر سپری شده و مبل به‌‌عنوان بخشی از زندگی شما شناخته می‌شود، پس بهتر است با یک انتخاب هوشمندانه یک مبل باکیفیت بخرید تا سال‌های زیادی برای شما عمر کند.

چطور از کیفیت یک مبل راحتی اطمینان حاصل کنیم؟

استحکام مبل راحتی را بسنجید، مبل‌های باکیفیت به‌صورت معمول محکم و سنگین می‌باشند. شما می‌توانید چند ضربه به مبل زده تا استحکام آن را بسنجید بعد گوشه آن را بلند کنید و تکان دهید اگر به نظر شما مبل سبک باشد بهتر است از خرید آن صرف‌نظر کنید. مبل‌هایی را انتخاب کنید که از جنس چوب های سخت مانند چوب درخت بلوط، توسکا، افرا و یا تخته های چند لایه باکیفیت ساخته شده باشد. استفاده از ترکیب فنر و تسمه در مبل نشان‌دهنده کیفیت بالای آن می باشد اما استفاده از فنرهای زیگ زاگ می تواند مقدار راحتی مبل را افزایش دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران