بهترین مرکز جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان در سراسر تهران

🔴 یونس آدینه زاده

🔹 یونس آدینه زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یونس آدینه زاده :

✅ ساخت اجرا ونصب اسکلت فلزی .

✅ تیر ورق تیر آهن شبکه .

✅ دارای کارگاه مجهزبه جرثقیل سقفی برای تخلیه وبارگیری

✅ دستگاه زیرپودری لیزری پیشرفته.

✅ دستگاه co2 دیزل ژنراتور.

✅ تمام خدمات جوشکاری با تایید مهندسین ناظر و تست جوش

✅ دارای اکیپ مجرب

✅ با بیش از۱۵سال سابقه

✅ اجرای پله ، پلا گرد رمپ والپست فرم چهاچوب یک طبقه ویلایی طبقه رو و غیره

✅ طراحی نقشه بازسازی منازل قدیمی .

✅ پیمانکاری صفرتاصد

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۶۱۵۹۹۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۶۱۵۵۴۴۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۳۶۲۰۴۶۷

🔸 آدرس  تهران افسریه

 

اسکلت فلزی جوشی چیست؟

اجرای اسکلت فلزی جوشی یکی از مهم‌ ترین و رایج‌ ترین روش‌ های ساختمان‌ سازی است. به طور کلی اجرای اسکلت فلزی دارای انواع مختلفی است که انتخاب و به کار گرفتن هر یک از آن‌ ها معمولا بستگی به تصمیم مجریان و مهندسان پروژه سازه دارد.

برای انتخاب درست هر یک از این اسکلت‌ ها باید همه جوانب را به‌ خوبی بسنجید و سپس انتخاب کنید. در این مقاله در خصوص انواع اسکلت فلزی جوشی و کاربرد آن‌ ها، مقایسه اسکلت فلزی جوشی و پیچ و مهره ای اطلاعات مفیدی وجود دارد. این اطلاعات می‌توانند تا حدی به شما در تصمیم‌ گیری در خصوص انتخاب اسکلت مناسب کمک کنند.

در ساخت‌ و‌ ساز و بنا کردن ساختمان از اسکلت‌ های فلزی استفاده می‌شود. به طور کلی یک سازه با اسکلت فولادی از تعدادی تیر و ستون تشکیل می‌شود که از طریق جوش دادن، پیچ و مهره کردن یا پرچ به هم وصل می‌شوند. تیر‌ ها و ستون‌ ها به‌عنوان اسکلت سازه عمل می‌کنند و کف، دیوار و سقف ساختمان را پشتیبانی می‌کنند.
انواع مختلفی از سازه‌ ها هستند که از فولاد و اسکلت‌ های فلزی برای ساختمان استفاده می‌کنند. ساختمان‌ های بلند، مسکونی و صنعتی جزو همین سازه‌ ها هستند. دلیل استفاده از فولاد این است که مزایای زیادی دارد. ضمن اینکه توانایی و استحکام اسکلت فلزی بسیار بیشتر از سایر اسکلت‌ هاست. مقاومت بالا گوشه‌ای از مزایای این اسکلت فلزی جوشی است.

در زمینه اسکلت فلزی، جوش قوس الکتریکی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع قوس الکتریکی جوشکاری قوس دستی، جوشکاری قوس الکتریکی خودکار، جوشکاری محافظ گازی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با گاز CO2 و جوشکاری قوس الکتریکی خود‌ محافظ را شامل می‌شود.

انواع اسکلت فلزی
برای اجرای اسکلت فلزی جوشی 3 مدل سازه، رایج است که در ادامه هر یک توضیح داده می‌شوند.

سازه‌ های فولادی معمولی یا جوشی
در سازه فولادی مرسوم یا معمولی، تیر‌ های فولادی و اجزای سازنده دیگر برای ساختمان تهیه می‌شوند و سپس به هم جوش داده می‌شوند. این روش یکی از مطمئن‌ ترین و محکم‌ ترین راه‌ ها برای اتصالات ساختمانی است.

برای جوش دادن عناصر ساختمان، راه‌ ها و روش‌ های مختلفی وجود دارد. دستگاه‌ های تخصصی و نیروی متخصص می‌توانند در پیشبرد پروژه با این روش به شما کمک کنند.

سازه فولادی پیچ و مهره شده
دومین نوع اسکلت فلزی پیچ و مهره شده است. در سازه فولادی پیچ و مهره‌ ای، اجزای مورد نیاز متناسب با یک طرح از پیش تعیین‌ شده، در محل مشخص نصب می‌شوند. سازه‌ های فولادی پیچ و مهره‌ ای از جوشکاری در سازه استفاده نمی‌کنند.

در عوض برای نگهداشتن اجزای یک سازه از پیچ و مهره استفاده می‌شود. در برخی از مواقع ممکن است به جای پیچ و مهره از پرچ هم استفاده شود. اگر قصد دارید 2 چیز را کاملا ایمنی به یکدیگر وصل کنید اما در خصوص دائمی بودن آن، شک دارید، سازه پیچ و مهره مناسب شماست.

سازه فولادی نورسنج
در تولیدات محصولاتی مثل ریل از فولاد نازک‌ تری نسبت به سازه‌ های فولادی معمولی یا پیچ‌ دار استفاده می‌کنند. این سازه هم به صورت جوشی به محل متصل می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران