تهیه و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تهیه و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی در تهران

🔴 آهن آلات صدر

🔹 آهن آلات صدر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تهیه و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آهن آلات صدر :

✅ آهن آلات صنعتی و ساختمانی لوله پروفیل داربستی گازی نبشی آهن ورق گالوانیزه وغیره

✅ فروش کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی لوله داربست پروفیل آهن میلگرد ورق سیاه گالوانیزه و غیره

و….

 

🔸 شماره تماس 09126155487

🔸 شماره تماس 09193239550

🔸آدرس تهران دربازارآهن شاداباد

آردواز چیست

میلگرد:

اگر ساختمان بتنی در حال ساخت دیده باشید از سرستون‌های نیمه ساخته میلگردهای بیرون زده را دیده‌اید و یا در کوچه‌ها ، کارگران را در حال خم کردن و کار با این مقاطع فولادی را مشاهده کرده‌اید.

در یک تعریف ساده میلگرد به پروفیلی با سطح مقطع دایره و توپر گفته می‌شود.میلگردها در دو نوع آجدار و ساده تولید می‌شوند که نوع آجدار آن اغلب کاربرد ساختمانی و نوع ساده آن بیشتر کاربرد صنعتی دارد.

میلگردها با قطرهای گوناگونی تولید می‌شوند که بر اساس نوع استفاده از قطرهای گوناگون آن استفاده می‌گردد. به‌عنوان‌مثال برای یک ساختمان 2 طبقه ممکن است از میلگرد 16 یا 18 استفاده شود و برای یک ساختمان 10 طبقه از میلگرد 28 یا بیشتر.

تیرآهن:

دومین مورد این لیست را به تیرآهن اختصاص دادیم، چراکه مطمئناً اکثر افراد در شرایط گوناگون ساختمان‌های در حال ساخت را دیده‌اند و چشمشان به تیرآهن خورده است. اکثر افراد تیرآهن را با سطح مقطعی شبیه به حرف H انگلیسی می‌شناسند و جالب است بدانید که در صنعت به این نوع، تیرآهن ها شگفته می‌شود. اما این موضوع را بدانید که نوع دیگری از تیرآهن نیز وجود دارد که به تیرآهن آیی معروف است چراکه سطح مقطعی شبیه به حرف I در انگلیسی دارد.

کارخانه‌های مانند ذوب‌آهن اصفهان، فولاد البرز ایرانیان (فایکو)، جهان فولاد غرب در کرمانشاه، شاهین بناب و ظفر بناب در آذربایجان و … اقدام به تولید تیرآهن می‌نمایند.

لوله

یکی از مقاطع پرکاربرد فولادی، لوله‌ها هستند. همه ما با لوله‌ها آشنایی داریم پس توضیح درمورد چیستی لوله کار بیهوده‌ای است. اما نکته قابل‌توجه در مورد لوله های فولادی، طیف گسترده کاربرد آن‌ها از مبلمان خانگی واداری تا لوله‌های انتقال گاز و نفت است. در اغلب صندلی‌های اداری، میزها، مبلمان، از لوله‌ها استفاده می‌شودبه‌گونه‌ای که در دسته‌بندی لوله‌های صنعتی، لوله‌ای بانام لوله مبلی وجود دارد که با ورق فولاد روغنی ساخته‌شده و دقیقاً کاربرد آن در تولید مبلمان است.

انواع لوله‌های گالوانیزه، لوله‌های گازی روکار و توکار، لوله‌های مانیسمان، لوله‌های روغنی،لوله‌های جداره چاه، لوله داربستی و لوله اسپیرال

شمش فولادی:

بیلت یا شمشال از فرآورده‌های میانی نورد فولاد است که سطح مقطع آن کوچک‌تر از ۲۳۰ سانتیمتر مربع است. در اصل شمش فولادی محصول خروجی کارخانه‌های فولادسازی همچون فولاد مبارکه اصفهان است که به‌وسیله آن آهن آلات گوناگونی همچون تیرآهن و میلگرد تولید می‌گردد.

مصرف شمش‌های فولادی معمولاً برای کارخانه‌ها و تولیدی‌های صنعتی است و کاربرد ساختمانی ندارد. قیمت این محصول در بورس کالای کشور تعیین‌شده و عرضه و تقاضا در صنعت بر قیمت آن تأثیر مستقیم دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران