بنایی سعید نجفی – انجام خدمات سیمان کاری ، آجر چینی ، بلوک چینی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی بنایی سعید نجفی – انجام خدمات سیمان کاری ، آجر چینی ، بلوک چینی در رشت

🔴 مجموعه بنایی سعید نجفی

🔹 مجموعه بنایی سعید نجفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات سیمان کاری ، آجر چینی ، بلوک چینی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه بنایی سعید نجفی :

✅ سیمان کاری، آجر چینی، بلوک چینی ،موزاییک مالون کف

✅ حیات، دیوار ،آماتور پی ،قلم دونی، سیمان بری ،کاشی کاری

و…

 

🔸 با مدیریت  سعید نجفی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

بنا کیست و بنایی چیست؟

برای معرفی شغل بنا باید ذکر شود که شغل بنایی از جمله شغل های خدماتی و جذاب و تا حدی مشکل می باشد و دارای چندین زیر شاخه به شرح زیر است.

گچ کاری:
گچ کار، ملات گچ را آماده می کند و بر روی سقف ها و دیوارها با ماله می کشد.

سیمان کاری:
ملات سیمان را می سازد و بر روی دیوار هایی می کشد که به این نوع ملات نیاز دارند.

کاشی کاری:
پس از پاک کردن دیوار از گرد و غبار با استفاده از ملات ماسه سیمان، کاشی ها را روی دیوار نصب می کند.

دیوار چینی:
با استفاده از ملات ماسه سیمان و با رعایت یک سری اصول آجر ها را روی یکدیگر می گذارند.

سنگ کاری:
عموما برای دیوار های خارجی استفاده می شود و به دلیل اینکه کار در ارتفاع است و ظریف کاری دارد هزینه انجام آن بیشتر از کاشی کاری می باشد.قبل از اینکه به معرفی شغل بنا بپردازیم نیاز است که به قدمت بنایی در جامعه ی بشری نگاهی بیندازیم. قدمت استفاده ی انسان از یک سرپناه یا با توجه به مفهوم امروزی، مسکن را می توان به آغاز بشریت نسبت داد و این مسئله به این معنا می باشد که در همان ابتدای پیدایش انسان، بشر سرپناه مورد نیاز خودش را با استفاده از وسایل و امکانات در دسترس، بنایی می کرده است. در ادامه به معرفی شغل بنا می پردازیم.

در شرح وظایف بنا آمده است که برای انجام دادن هر کدام از زیر شاخه های این شغل، بنا وظیفه دارد که مهارت هاری مورد نیاز را در کنار استاد کاری ماهر فراگیرد و سپس وارد حیطه ی شغل بنایی شود. نخستین کاری که یک استاد کار به شاگرد خود یاد می دهد، اصول اولیه و ریزه کاری های بنایی می باشد. برای معرفی شغل بنا لازم است بگوییم این شغل در عین اینکه تا حدی مشکل است، بسیار پر درآمد هم می باشد؛ به خصوص اگر بنا تمام هنرهای بنایی را فرا گرفته باشد و فقط به یک هنر بسنده نکند. برای آشنایی با این پیشه باید بدانید که بنایی به علت اینکه با خاک و مواد و مصالح مختلف از جمله سیمان و گچ در ارتباط است به میزان زیادی با نشستن گرد و خاک بر بدن همراه می­باشد. همچنین برای معرفی شغل بنا لازم است که این را بگویم این شغل به دلیل در ارتباط بودن با وسایل و ابزار هایی که به شدت خطرناک هستند و همینطور حضور داشتن در ساختمان های نیمه کاره که محیط امنی ندارند می تواند مخاطره آمیز باشد. البته در شرح وظایف بنا اینگونه بیان می­شود که اگر هر بنا نکات ایمنی را رعایت کند و از لباس ها و وسایل ایمن و مناسب محیط کارگاهی مانند: چکمه ی مناسب، کلاه ایمنی، دستکش و عینک استفاده کند به هیچ وجه دچار نقصان و مشکل نخواهد شد.برای معرفی شغل بنا لازم دیدم که این مسئله را بگویم که این شغل در عین که به شدت زمخت و مردانه می باشد، به همان اندازه هم نیاز به ظرافت به خرج دادن و با سلیقه کار کردن دارد. لازم به گفتن نیست که این شغل به هیچ وجه مناسب خانم ها نیست و شغلی کاملا مردانه می­باشد. در معرفی شغل بنا باید اضافه کرد که به دلیل اینکه بناها از وسایل سنگین و ابزار آلاتی برنده استفاده می کنند، این شغل مناسب افرادی با جثه ضعیف نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران