بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی در کرج

🔹 تدریس خصوصی زبان انگلیسی مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم دبیرستان یعنی هفتم و هشتم و نهم و دهم و یازدهم و تقویت گرامر توسط دبیر مجرب خانم با سالها تجربه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی باآموزشگاههای تقویتی تهران و کرج
* مکالمه اصلا تدریس نمیشود**
* تدریس فقط برای دانش آموزان کرج در جلسه یک ساعته با شهریه مناسب حتی در روز امتحان*

🔸 شماره تماس  09390029158

🔸 آدرس  کرج – گلشهر

مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی چیست؟

درس ارائه شده دقیقا مناسب شرایط زبان آموز انتخاب می‌شود

یکی از مهم‌ترین مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی این است که موضوعاتی آموزش داده شده با توسط به سطح علمی شرکت کننده‌ها انتخاب می‌شود. به همین دلیل خیلی از کلاس‌های مدارس کاملا بی فایده هستند چون برای بعضی از دانشجویان بسیار ساده هستند و برخی دیگر باید برای رسیدن به سطح کلاس حسابی تلاش کنند. کلاس خصوصی زبان این مشکل را حل کرده است. با شرکت در این کلاس می‌توان اطمینان حاصل کرد که مربی روی نیازها و توانایی‌های فردی شخص تمرکز می‌کند و یادگیری در بالاترین سطح خواهد بود.

یادگیری یک به یک، استفاده بهینه از زمان و حداکثر توجه دو طرفه

یکی دیگر از مزایای کلاس خصوصی، زمانی است که مربی در اختیار زبان آموز قرار می‌دهد. کلاس‌های خصوصی معمولا شامل یک مربی و یک نفر زبان آموز هستند و از این رو تمام توجه مربی معطوف به زبان آموز است. در مقایسه با این شرایط در کلاس‌های 20 یا 30 نفری توجه مربی بین افراد تقسیم می‌شود و ممکن است به برخی از افراد حاضر در کلاس هیچ توجهی نشود. هر چقدر میزان حواس پرتی‌های محیط کمتر باشد مربی راحت‌تر قادر است روی نقاط ضعف کار کند و روند آموزش زبان را موثرتر ارائه دهد.

می‌توان مناسب‌ترین مربی را انتخاب کرد

هر چقدر مربی، با زبان‌آموز بهتر جفت و جور شود، زبان آموز از دوره آموزشی بیشتر بهره می‌برد. نحوه آموزش و ویژگی‌های شخصیتی هر دو به یک اندازه اهمیت دارند. در دانشگاه دانشجویان هیچ قدرت انتخابی برای گزینش اساتید ندارند ولی هنگامی که در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت می‌کنند می‌توانند خودشان مربی مورد نظر را انتخاب کنند. مربی‌های زیادی هستند که پیشنهاد کلاس خصوصی زبان را می‌پذیرند و هر کدام نقاط قوت و شیوه ی تدریس خاص خود را دارند. پیدا کردن مربی مناسب نه تنها به شخص انگیزه می‌دهد بلکه در نتیجه کار تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارد.

افزایش اعتماد به نفس

در کلاس‌های خصوصی معمولا یک نفر شرکت می‌کند در نتیجه مربی و زبان آموز فرصت کافی دارند تا با هم ارتباط برقرار کنند و مربی شناخت کافی نسبت به او پیدا می‌کند. در اینصورت اگر مشکلی وجود داشته باشد با کمک مربی برطرف می‌شود. به عنوان مثال کسانی که خجالت می‌کشند در چنین محیطی راحت‌تر ابراز وجود می‌کنند و تحت فشار کمتری قرار می‌گیرند.

کمک کردن در تکالیف و تست‌ها

تکالیف گاهی واقعا خسته کننده هستند ولی گاهی می‌توانند واقعا آموزنده باشند. اگر این تکالیف به تنهایی انجام شود ممکن است اصلا چیزی از آن یاد گرفته نشود. همراهی مربی در این مرحله نه تنها تمرکز و علاقه زبان آموز را بالا می‌برد بلکه کیفیت انجام تکالیف را نیز بهبود می‌بخشد و به این ترتیب شخص یادگیری بیشتری در جلسات خواهد داشت. به همین ترتیب مربی می‌تواند برای آمادگی در امتحانات بزرگ‌تر هم به او کمک بسیاری کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران