فروشگاه نیوپایپ مهرابی خرید و فروش انواع لوله و اتصالات در تهران – بازار آهن

در تهران ، تهران

معرفی فروشگاه نیوپایپ مهرابی خرید و فروش انواع لوله و اتصالات در تهران – بازار آهن

🔴 فروشگاه نیوپایپ مهرابی

🔹 فروشگاه نیوپایپ مهرابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش انواع لوله و اتصالات در تهران – بازار آهن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه نیوپایپ مهرابی :

✅ بهترین خریدار اتصالات گازی ، شیرفلکه ، فلنج و لوله با بهترین قیمت

✅ بهترین فروشنده لوله های مانیسمان ، شیرفلکه فولادی ، چدنی و اتصالات گازی و آبی

✅ شبانه روزی پاسخگوی همه شهرستان ها هستیم .

و…

 

🔸 با مدیریت  محمود مهرابی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

لوله و اتصالات چیست؟

لوله قطعه ای به شکل استوانه توخالی است که به وسیله آن می‌ توان مایعات و گازها را منتقل کرد جنس لوله می‌تواند آهنی، پلاستیکی، فولادی، سربی، آلومینیومی، سفالی، سیمانی و پلیمری باشد که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند لوله‌ها اصولا گرد هستند اما برخی از لوله‌ های فولادی را می‌توان به صورت قالب شش ضلعی یا مربع نیز تولید کرد.

اتصالات یک نوع رابط میان لوله هستند و علت استفاده از آنها ایجاد انشعاب و در برخی موارد نیز کمک کردن برای کاهش سایز و ابعاد لوله‌ ها و تقسیم بندی کردن و تغییر دادن مسیر جریان است. جنس اتصالات ممکن است لاستیک، مس، فولاد، پلاستیک و … باشد.

معرفی انواع لوله و اتصالات
چدنی: مقاوم بودن در مقابل خوردگی و طول عمر مفید(۱۰۰ سال) آنها باعث شده نوع لوله‌ ها در سیستم آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گیرند‌ لوله‌ های چدنی دارای قطر ۵ الی ۱۲۰ سانتیمتر هستند و همچنین قابلیت تحمل فشارهای متغیر را دارند و قیمت آنها نیز مناسب است.
گالوانیزه: جنس این نوع لوله آهن سفید نور دیده با قطر ۱۲ میلیمتر الی ۱۵ سانتیمتر و طول ۶ متر است برای اینکه این لوله‌ ها گالوانیزه شوند باید پس از تولید در محلول روی قرار گیرند کاربرد این نوع از لوله‌ها برای انتقال مایعات و گاز است لوله‌ های گالوانیزه به شدت تحت تاثیرات مخرب مواد اسیدی و قلیایی قرار می‌گیرند این لوله‌ ها در دو نوع سبک و متوسط تولید می‌شوند که کار کردن با آنها راحت است و تقریبا ۱۰ سال عمر مفید دارند و قیمتشان پایین است.
فرفورژه: این لوله‌ها شباهت زیادی به لوله‌ های گالوانیزه دارند و تنها تفاوت آنها با لوله‌ های گالوانیزه این است که بدون درز نیز ساخته می‌شوند قطر آنها از ۱۲ میلیمتر تا ۱۵ سانتیمتر است و به علت سبک بودن کار با آنها سخت نیست لوله‌ های فرفورژه عموما جنبه تزیینی دارند اما برای انتقال مایعات و گاز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
فولادی: از پرکاربردترین لوله‌ ها در صنعت هستند و پس از تولید آنها را برای مصون ماندن از زنگ زدگی در محلول روی می‌گذارند کاربرد لوله‌ های فولادی برای انتقال مایعات و گاز است ولی مواد اسیدی و قلیایی شرایط زنگ زدگی آن را فراهم می‌کنند این نوع لوله‌ها وزن کمی دارند و تقریبا ۲۵ الی ۵۰ سال عمر می‌کنند.
مسی: پرکاربردترین لوله برای آبرسانی و تهویه مطبوع لوله‌های مسی هستند ولی از قیمت بالایی نسبت به سایر لوله‌ها برخوردارند قطر این لوله‌ها کوچک است و به دلیل مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی عمر آنها زیاد است همچنین در برابر حرارت و دمای بالا نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند و برای انتقال آب داغ و بخار گزینه مناسبی هستند و شکل پذیری مناسبی نیز دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران