بهترین خریدار استیل 304/316 صنعتی و ضایعات در تهران و کل کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین خریدار استیل 304/316 صنعتی و ضایعات در تهران و کل کشور

🔴 با سلام خریدار ضایعات استیل در

🔴 تهران و سراسر کشور

🔴 همراه با دستگاه آنالیزور

🔴 تسویه حساب نقدی

🔴 خریدار استیل ۳۰۴/۳۱۶/۳۱۰

🔴 انواع نیکل مونل اینکونل تنگستن تیتانیوم و کروم

🔴 با بالاترین قیمت.

🔴 حاجیلو

 

🔸 شماره تماس  09196020541

🔸 آدرس  تهران اتوبان آزادگان خیابان غفاری

 

استیل 304 چیست؟

یکی از متداول ترین سوالات در گونه فولاد ضد زنگ، استیل 304 می باشد. این فولاد حاوی کروم و نیکل به اسم عناصر غیر آهنی عمده می باشد. کروم آن میان ۱۸ تا ۲۰ درصد و مقدار نیکل میان ۸ تا ۱۰/۵ درصد است. این نوع استیل وابسته به خانواده فولاد ضد زنگ آستنیتی است و راهبرد الکتریکی و گرمایشی محدود تری نسبت به فولاد های کربنی دارند. استفاده این گونه استیل خواص مغناطیسی ندارد.

استقامت به زنگ زدگی این آلیاژ از استنلس استیل بیشتر از فولاد های متداول است. فولاد ضد زنگ 304 به آسانی توانایی فرم پذیری به اقسام متنوع را دارد در این صورت به طور وسیعی مورد مصرف واقع می شوند.

این محصول در کلیه اقسام ساخته می شود و به استعمال می رسد. این استیل به شکل ورق استیل 304 ، رول، لوله، میله و… به بازار عرضه می شود. این محصول در معیار های اروپایی ۱/۴۳۰۱ اسم گذاری شده است. استقامت زنگ زدگی این محصول از ورق استیل ۳۱۶ پایین تر است و نیز قیمت آن از استیل ۳۱۶ مقرون به صرفه تر است. استنلس استیل 304 با مدل بازسازی شده آن با کمترین کربن در صنایع گوناگونی چون گاز، پتروشیمی، نفت، صنعت غذایی و دارویی و … استعمال متعددی دارد. و فروش ورق استیل در هر بازه زمانی به موارد گوناگونی بستگی دارد که بعده ها به آن پرداخته میشود.

با این وجود درک مشخصات آن به عنوان پایگاه عالی برای قیاس دیگر اعضای خانواده ی فولاد ضد زنگ آستنیتی همچنین یک پایه ی عملی برای فولاد ضد زنگ را فراهم می کند.

آنالیز استیل 304
استیل 304 با ملاحظه بر معیار های زیر آنالیز می شوند که قطعا عمده ترین آنها معیار A240 ASTM می باشد جدول آنالیز استاندارد استیل 304 به شرح زیر می باشد:

ورق استیل 304 یکی از دستاوردهای روز و پیشرفته ی دنیا است که انقلاب بزرگی را در صنعت فولاد به وجود آورد. بهترین تعریفی که برای آن می توان بیان نمود به معنی رایج ترین ،پرکاربردترین همچنین به صرفه ترین نوع فولاد ضد زنگ است معمولاً ساختار آن از دو فلز کروم و نیکل به عنوان اجزای غیر اصلی آهن تشکیل می شود. در حالت کلی حتی به آن ورق استیل استنلس می گویند.

اساساً این استیل غیرمغناطیس بوده و مزیت برتری که آن داشته دارای خاصیت الکتریکی و مغناطیسی کمتری نسبت به فلز کربن دارد. لازم به ذکر است که در قیاس با فولاد معمولی مقاومت بالاتری در برابر خوردگی همچنین زنگ زدگی دارد. نکته ی قابل توجهی که این نوع استیل را منجر به محبوبیت بالایی کرده این است آن را به دلیل سهولت در شکل و قالب گیری به اشکال گوناگون به وفور استفاده و تهیه می شود و به راحتی می توان بیان نمود که بالغ بر ۵۰ درصد از استیل ضد زنگ تولیدی را تشکیل می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران