پیمانکار و بنای سفت کار ساختمان در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی پیمانکار و بنای سفت کار ساختمان در اصفهان

🔴 فرهادخالدی

🔹 فرهادخالدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکار و بنای سفت کاری ساختمان در اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهادخالدی :

✅ انجام کلیه امور ساختمانی از قبیل:

✅ قالب بندی . سفال چینی. بلوک چینی

✅ گچ و خاک .شیب بندی. پلاستر

✅ کف سازی. نصب چارچوب

✅ با چند سابقه کار و با کمترین قیمت در سراسر اصفهان

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اصفهان

مراحل سفت کاری ساختمان چیست؟

سفت‌کاری ساختمان به مراحل اجرای اسکلت، وال پست، دیوارچینی و بعضاً شیب بندی بام اطلاق می‌شود.

1 ) اسکلت ساختمان:

اولین مرحله سفت کاری ساختمان بعد از مرحله گودبرداری و اجرای سازه نگهبان ( در صورت نیاز )، اجرای اسکلت ساختمان می‌باشد که همین مرحله از اجرا نیز به مراحل مختلف دیگری تقسیم می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

الف) فونداسیون:
اجرای بتن مگر:
بتن مگر یا بتن نظافت تنها برای ایجاد سطحی مسطح و تمیز برای آرماتوربندی فونداسیون ساختمان اجراشده و هیچ انتظار سازه‌ای از آن نداریم. بتن مگر بعد از گچ‌ریزی و مشخص کردن حدود نوارهای فونداسیون در پی های نواری اجرا می‌شود. ضخامت بتن مگر 10 سانت، عیار بتن 150 کیلوگرم بر سانتیمترمربع و عرض آن از هر طرف 10 سانت بیشتر از نوارهای فونداسیون در نظر گرفته خواهد شد.
تراز روی بتن مگر دقیقاً با تراز زیر فونداسیون برابر بوده و برای اجرای آن می‌بایست خط تراز مبنا یا صفر – صفر را روی دیواره‌های گود مشخص کرده یا میخ‌هایی را در کف گود اجرا و تراز فونداسیون را روی آن‌ها مشخص نماییم.

قبل از اجرای بتن مگر حتماً باید کنترل شود که خاک زیر آن دستی یا سست نباشد.

اگر داخل فونداسیون بر اساس نقشه‌های سازه چاه شمع‌هایی مشخص‌شده باشد، بهتر از قبل از اجرای بتن مگر جانمایی شده و محل آن‌ها بتن‌ریزی نشود.
نکته مهم: در زمان جانمایی ملک قبل از اجرای بتن مگر می‌بایست حدود اربعه کنترل شوند تا ساختمان وارد معبر یا پلاک‌های مجاور نشود.

آرماتوربندی فونداسیون:
بعد از اجرای بتن مگر نوبت به آرماتوربندی فونداسیون رسیده و اکیپ آرماتوربند با توجه حدود مشخص‌شده روی مگر و بر اساس نقشه‌های سازه اقدام به آرماتوربندی فونداسیون می‌نمایند.

جانمایی ریشه ستون‌ها در ساختمان اسکلت بتن:
بعد از اتمام آرماتور شبکه اصلی فونداسیون می‌بایست ریشه‌های ستون‌ها جانمایی شود که توصیه می‌شود این کار توسط مهندس نقشه‌بردار انجام شود این کار خصوصاً در زمین‌هایی که شکل هندسی منظمی ندارند حتماً باید انجام شود و پیاده کردن دستی محل ریشه ستون می‌تواند دردسرهایی مثل حذف پارکینگ یا ورود به معبر را در پی داشته باشد.

جانمایی بیس پلیت ستون‌ها در ساختمان‌های فلزی:
در ساختمان‌های فلزی بعد از اتمام شبکه آرماتور کف فونداسیون، نوبت به جایگذاری بیس پلیتها در محل خود می‌رسد. مشخص کردن محل این بیس پلیتها نیز بهتر است توسط نقشه‌بردار مجرب انجام شود.
سایز بیس پلیت، تعداد بولتها و سایز آن‌ها از مواردی است که بسیار اهمیت داشته و لازم است دقیقاً کنترل شود.

قالب‌بندی فونداسیون
بعد از اتمام آرماتوربندی فونداسیون، نوبت به قالب‌بندی آن می‌رسد. در این مرحله می‌توانیم از قالب‌های فلزی یا چوبی استفاده کنیم. رعایت حدود اربعه ملک و ابعاد مشخص‌شده در نقشه‌ها، ابعاد نوارهای فونداسیون، ابعاد چاله آسانسور از مواردی است که حتماً باید در کنترل ابعادی قالب‌بندی مدنظر قرار گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران