امداد خودرو سراسری کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی امداد خودرو سراسری کرمانشاه

🔴 شهاب چراغی

🔹 شهاب چراغی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه امداد خودرو سراسری کرمانشاه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهاب چراغی :

✅ یدک انواع خودروهای ایرانی و خارجی

✅ بدون خسارت به ماشین

✅ با میکانیک سیار در محل

✅ به صورت شبانه روزی

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۸۲۷۹۱۰۴1

🔸 شماره تماس ۰۹۹۱۶۵۶۰۸۶۰

🔸آدرس کرمانشاه

وظایف امدادگر بعد از تماس مركز پیام :

به محض تماس و ارجاء پیام نسبت به اخذ اطلاعات از( مركز پیام ) اقدام نماید .
در كوتاهترین زمان به سوی محل توقف خودرو امدادخودرو حركت نماید . ( حداكثر 10- 15 دقیقه برای مسافت های نزدیك و 45 دقیقه برای مسافت های دور و پر ترافیك بعد از تماس مركز پیام )
در صورت پیدا نكردن محل توقف ، سریعا ” از طریق تلفن امدادخواه و یا از طریق مركز پیام نسبت به شناسائی نقطه دقیق و یافتن محل توقف امدادخواه اقدام نماید .
به محض رسیدن به محل توقف خودرو ، امدادگر ضمن كسب اطلاعات و مشخصات فردی امدادخواه و مطابقت با کارت شناسائی معتبر از قبیل اصل گواهینامه و کارت ملی و روئیت کارت شناسائی خودرو و مطابقت با نوع خودرو و پلاک خودرو در خصوص علت توقف اقدامات مناسب را بعمل آورده و در صورت همراه نداشتن مدارک خودرو مراتب را با پلیس 110 در میان گذاشته و تا حصول اطمینان و کسب مجوز از پلیس 110 هیچ گونه اقدامی انجام ندهد .
– در صورتی كه امدادگر از نظر تخصصی ، توان رفع عیب خودرو را ندارد از هرگونه اقدام غیر تخصصی خودداری نماید و مراتب به اطلاع مركز پیام رسانیده تا با هماهنگی نسبت به اعزام یك امدادگر دیگر اقدام شود .

– اگر خودروی امداد خواه دارای گارانتی بود وی را در جریان قوانین گارانتی و عواقب آن قرار دهد و در صورتی كه امدادخواه اصرار به تعمیر خودروی خود دارد با رضایت كتبی ایشان نسبت به عملیات امداد ( اعزام به تعمیرگاههای مجاز و یا رفع عیب خودرو در محل توقف ) اقدام گردد .

– در صورتی كه نظر امدادخواه انجام رفع عیب در تعمیرگاههای مجاز باشد نسبت به بكسل و حمل خودرو اقدام نماید .

– در صورتی كه نظر امدادخواه انجام رفع عیب در محل توقف باشد نسبت به رفع عیب اقدام نماید .

– در صورتی كه خودرو امدادگر فاقد بكسل باشد راسا ” ( با هماهنگی مركز پیام ) یا از طریق مركز پیام نسبت به اعزام امدادگر دارای خودروبكسلدار اقدام گردد .

– در صورتی كه خودرو امدادخواه تصادف كرده باشد با اخذ نظر مساعد امداد خواه نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر امدادخواه ( تعمیرگاههای مجاز ، تعمیر گاههای عمومی ، پاركینگ نیروی انتظامی و … ) اقدام نماید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران